emmerick schreef:
Ik vind dit ook een verbetering van The Prophet. Vind de vocals best vet eigenlijk, en de synth past er ook goed bij. De synth zet ook best wel een vet sfeertje neer.
Je hebt een hoop mensen die klagen hier dat hardstyle een standaard opbouw kent en dat er in de climax altijd een melodietje zit. Deze plaat wijkt daar dan wel vanaf maar dan zie ik daar geen reacties over? In de climax zit namenlijk geen melodie in deze track, en dat is best gewaagd.
Ik zie ook niemand klagen over het idee van de track hier?
De uitwerking is gewoon slecht.