Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:18 
 
Hardtraxx Elite

Artiest:

The Prophet

Track(s):

Mindkiller

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mennes toe sosaajitie. Jezus wat een vocals weer. Er zit een goede drive in de intro, dat techniekje van de pitch in de introsynth omhoog en naar beneden doen (bekend van bijv de Tonight remix) kennen we inmiddels echter wel.
Vind het verder allemaal een beetje saai eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Geen ontiegelijk hoge pitchkicks, een beetje verbetering van the prophet
maar nog steeds saai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Climax komt niet helemaal goed uit de verf ofzo, en toch klinkt het wel vet.
Van wie komt dat citaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Climax komt niet helemaal goed uit de verf ofzo, en toch klinkt het wel vet.
Van wie komt dat citaat?


Youtube top comment :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Matig nummertje, intro is wel vet maar climax doet me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
JVDM schreef:
Climax komt niet helemaal goed uit de verf ofzo, en toch klinkt het wel vet.
Van wie komt dat citaat?


Youtube top comment :')


Vanwaar de :')? Dat filmpje staat niet voor niks in de OP toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Hij doet zijn best! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verbetering in vergelijking met z'n vorige tracks, maar het is hem nog net niet. Ook klinkt het niet zo lekker als alles ineens een stuk hoger gaat in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:12 
 

Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.

Dit is een gaaf idee, afwerking is naar mijn idee heel slecht omdat de overgaande geluiden slecht aansluiten.

Leuke plaat :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dat stuk op 02.15 vind ik persoonlijk niet zo klinken (zeg maar die overgang). Rest vind ik wel prima. Beter als zijn afgelopen werk. Zo door blijven gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:22 
 

tomac schreef:
kaboem schreef:
Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.

>.<


Ja kan je wel dat posten, maar het zit hier vol met prophet haters, en daar hoor ik inderdaad ook bij.

Maar hier kan niets over gezegd worden.

Is er al bevestiging dat ie van hem is? Die kick is namelijk ver boven scantraxx :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen gaan hier allemaal haten maar wel weer blij lopen doen bij de volgende adaro en ran-d meuk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Aangenaam verrast door deze track, nu moet hij alleen deze lijn nog doortrekken. :)

mrazura schreef:
Mensen gaan hier allemaal haten maar wel weer blij lopen doen bij de volgende adaro en ran-d meuk :')

Als je wat beter leest bij de reacties op G4H tracks zie je tegenwoordig zelden positieve reacties omdat het allemaal hetzelfde klinkt (op Bolivia na dan). Ben het er wel mee eens dat hier weer zo'n lading haatreacties overheen komt omdat het gemaakt is door de uitvinder van de Remuxxx. Let maar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.

Nee.

Over de plaat: ontiegelijk slappe kicks, nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts. Gelukkig zitten er geen spaceshuttlekicks in, en overall gezien vind ik het wel een verbetering van The Profite.
Wout1997 schreef:
maar nog steeds saai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:04 
 
Hardtraxx Addict

BuzzLightyear schreef:
kaboem schreef:
Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.

Nee.

Over de plaat: ontiegelijk slappe kicks, nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts. Gelukkig zitten er geen spaceshuttlekicks in, en overall gezien vind ik het wel een verbetering van The Profite.
Wout1997 schreef:
maar nog steeds saai :P


Had het niet beter kunnen verwoorden :D
Spaceshuttlekicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

In en outro zijn lekker, main gedeelte vind ik een beetje saai, maar toch een leuke the prophet track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat lelijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Over de plaat: nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts.

Grapjas .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vette plaat. Hoorde deze ook langskomen op Dominator, zou alleen niet meer weten tijdens welke set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Als hier een andere naam boven stond had iedereen het geweldig gevonden.

Dan had er waarschijnlijk producers corner gestaan, want
kaboem schreef:
afwerking is naar mijn idee heel slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dit ook een verbetering van The Prophet. Vind de vocals best vet eigenlijk, en de synth past er ook goed bij. De synth zet ook best wel een vet sfeertje neer.

Je hebt een hoop mensen die klagen hier dat hardstyle een standaard opbouw kent en dat er in de climax altijd een melodietje zit. Deze plaat wijkt daar dan wel vanaf maar dan zie ik daar geen reacties over? In de climax zit namenlijk geen melodie in deze track, en dat is best gewaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:49 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Ik vind dit ook een verbetering van The Prophet. Vind de vocals best vet eigenlijk, en de synth past er ook goed bij. De synth zet ook best wel een vet sfeertje neer.

Je hebt een hoop mensen die klagen hier dat hardstyle een standaard opbouw kent en dat er in de climax altijd een melodietje zit. Deze plaat wijkt daar dan wel vanaf maar dan zie ik daar geen reacties over? In de climax zit namenlijk geen melodie in deze track, en dat is best gewaagd.


Ik zie ook niemand klagen over het idee van de track hier?
De uitwerking is gewoon slecht.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks