Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er echt niet bij dat dit door iemand gemaakt is die al zooo lang in het vak zit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
BuzzLightyear schreef:
Over de plaat: nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts.

Grapjas .. :P

Vind ik. :P Van begin tot eind is het echt ongekend saai en onder andere de blubberwindkickjes geven in mijn beleving helemaal niks mee wat betreft drive of iets. Gewoon *dongdongdongdong-kortesynth-dongdongdongdong* etc.. De midintro en outro heeft wel wat meer energie door de screeches, maar voldoet voor mij bij lange na niet aan de eisen voor een energieke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
BuzzLightyear schreef:
Over de plaat: nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts.

Grapjas .. :P

Meen je dit nou serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
bRt_ schreef:
BuzzLightyear schreef:
Over de plaat: nul sfeer in de track, nul drive, energie enzovoorts.

Grapjas .. :P

Meen je dit nou serieus?

Het stuk vanaf 01.35 naar de climax heeft naar mijn gevoel toch wel een drive.. Daar steekt ook wat energie in. Die korte break met de vocal fear the mindkiller daarin mag wel weg.
Dus, ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Vind 'm best gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

het idee vind ik vet! alleen de kick nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:16 
 
Hardtraxxer

Dit is dus die plaat die ik een aantal keer op defqon heb horen langskomen,
vond 'm live echt heel vet klinken, thuis eigenlijk ook wel, dus ben het niet zo eens met alle kritiek :)
vette drive juist in de climax! hoor een hoop elementen die ik allemaal best netjes op elkaar vind aansluiten.
Weer wat beters van the prophet van afgelopen tijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Dit is dus die plaat die ik een aantal keer op defqon heb horen langskomen,
vond 'm live echt heel vet klinken, thuis eigenlijk ook wel, dus ben het niet zo eens met alle kritiek :)
vette drive juist in de climax! hoor een hoop elementen die ik allemaal best netjes op elkaar vind aansluiten.
Weer wat beters van the prophet van afgelopen tijd :thumbup:


Sluit me hier volledig bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het er mee eens dat deze track mee valt, maar dat maakt hem niet goed. Omdat deze track minder kut is dan het aantal meuk aan releases wat hier aan vooraf is gegaan betekend dat niet dat dit nummer goed is lijkt mij? xd Ik vind het echt inspiratieloze bagger. Sommige sounds vind ik onafhankelijk best vet klinken, maar in het geheel vind ik dat deze sounds niet tot hun recht komen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:44 
 
Hardtraxxer

met een editje hier en daar kan dit zeker een leuke track worden denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker beter dan ander werk, maar het is nou niet bepaald een track die echt iets heeft wat heel erg boeit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 02:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou, dit is best een vet plaatje! Wel ietwat lomp, maar dat is The Prophet altijd al geweest qua producties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 10:39 
 
Hardtraxxer

Beter dan wat hij de laatste tijd heeft gemaakt alleen vind hier ook helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Prima trackkie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten de kicks om klinkt het best goed. Lekker simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

just :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Mooie kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beginpost aangepast met officiele Preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

super nummer :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:37 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
Buiten de kicks om klinkt het best goed. Lekker simpel.


Exact dit, al zijn die kicks dan ook wel heel erg dramatisch.
Kick-edit graag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:16 
 

Vet hoor :) denk dat meeste toch wel echt minder positief zijn door de naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:24 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
Vette track :worship:


Jup!!! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fear the Moodkiller...
Nee, deze plaat klinkt zo slecht nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:04 
 
Hardtraxx Addict

Erg lekkere experimentele track. :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks