Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:55 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:10 
 
Hardtraxx Newbie

heeerlijk plaatje, wat een energie zit er in :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet nr hoor, benieuwd wie dit nr heeft gemaakt voor hem, want hoor wel wat terug wat ik niet kan plaatsen (wildstylez volgens mij?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wel leuk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:48 
 
Hardtraxx Addict

Aan de kick te horen is het wel een The Prophet productie ja. Klinkt ook best aardig eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:56 
 
Hardtraxxer

Aardig plaatje inderdaad, alleen wat is de toegevoegde waarde van die screeches in de 2e climax? Neem niet aan dat deze van DJ Easy My Mind zijn toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Aardig plaatje inderdaad, alleen wat is de toegevoegde waarde van die screeches in de 2e climax? Neem niet aan dat deze van DJ Easy My Mind zijn toch?


Omdat het anders geen Prophet track is. Elke track van hem heeft dat typische screech-patroon nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:53 
 
Hardtraxx Addict

Overtuigt me nog niet.. hopelijk doet de HQ me meer. Klinkt in elk geval beter dan zijn laatste producties zoals gezegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Wel leuk ja.


En daar houd het wel mee op ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Melodie vind ik echt aan de saaie kant. Ook de kicks vind ik niet lekker in het gehoor liggen. Die screeches door de 2e climax heen is wel leuk gedaan, dat maakt hem meteen een stuk aantrekkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:28 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt heel goed te doen, gewoon lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Deze is echt heel goed te doen, gewoon lekker.

Ga helemaal akkoord met dit, wat een lekkere plaat, niet verwacht van Propje. ;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Deze is echt heel goed te doen, gewoon lekker.


helemaal mee eens, geen verkeerde plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 14:42 
 

B-Front vind hem ook vet zei ie op Twitter, dus ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
B-Front vind hem ook vet zei ie op Twitter, dus ik ook.

:lol:

mrbubble456 schreef:
Aardig plaatje inderdaad, alleen wat is de toegevoegde waarde van die screeches in de 2e climax? Neem niet aan dat deze van DJ Easy My Mind zijn toch?


Vind dat juist wel tof gedaan. Trucje hadden ze ook in Wake Up! gedaan, daar kwamen de screeches en melody ook samen on de climax. Dat is mede de reden waarom ik Wake Up!, in tegenstelling tot 80% van de mensen op dit forum, wel een toffe track vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke drive zit hierin! Lang geleden dat een plaat van hem de moeite waard was
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 16:54 
 
Hardtraxx Addict

Alweer een fijne track. Gaat de goede kant op. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Prima plaatje van Proppy :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 17:59 
 
Hardtraxxer

Gaat weer de beter kant op. Na Punk mf en Boom!, is dit weer beter!!!

Btw deze plaat is gewoon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een heerlijk plaatje van the props!!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Screeches in de tweede climax doen het bij mij ook goed. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is hier iedereen lovend over deze plaat? Onsamenhangende melodie, belachelijke kick. Vreemd..

Vind dit echt 10x niks, doe dan die who wants to shizzle forever, zit nog beetje drive in. Hier totaal niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat! Eindelijk zou ik zeggen... maarrr kan bijna niet geloven dat Dov hem heeft gemaakt :whistle:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks