Last edited by wizzieuploadzz on 18 Jan 2013 19:44, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
RHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
heeerlijk plaatje, wat een energie zit er in 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Klinkt wel goed!
Vet nr hoor, benieuwd wie dit nr heeft gemaakt voor hem, want hoor wel wat terug wat ik niet kan plaatsen (wildstylez volgens mij?)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wel leuk ja.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Aan de kick te horen is het wel een The Prophet productie ja. Klinkt ook best aardig eerlijk gezegd.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Aardig plaatje inderdaad, alleen wat is de toegevoegde waarde van die screeches in de 2e climax? Neem niet aan dat deze van DJ Easy My Mind zijn toch?
Omdat het anders geen Prophet track is. Elke track van hem heeft dat typische screech-patroon nodig.wrote:Aardig plaatje inderdaad, alleen wat is de toegevoegde waarde van die screeches in de 2e climax? Neem niet aan dat deze van DJ Easy My Mind zijn toch?
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Overtuigt me nog niet.. hopelijk doet de HQ me meer. Klinkt in elk geval beter dan zijn laatste producties zoals gezegd 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
En daar houd het wel mee op ja.wrote:Wel leuk ja.
Melodie vind ik echt aan de saaie kant. Ook de kicks vind ik niet lekker in het gehoor liggen. Die screeches door de 2e climax heen is wel leuk gedaan, dat maakt hem meteen een stuk aantrekkelijker.
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Deze is echt heel goed te doen, gewoon lekker.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ga helemaal akkoord met dit, wat een lekkere plaat, niet verwacht van Propje. ;owrote:Deze is echt heel goed te doen, gewoon lekker.
helemaal mee eens, geen verkeerde plaatwrote:Deze is echt heel goed te doen, gewoon lekker.
-
A
B-Front vind hem ook vet zei ie op Twitter, dus ik ook.
wrote:B-Front vind hem ook vet zei ie op Twitter, dus ik ook.
Vind dat juist wel tof gedaan. Trucje hadden ze ook in Wake Up! gedaan, daar kwamen de screeches en melody ook samen on de climax. Dat is mede de reden waarom ik Wake Up!, in tegenstelling tot 80% van de mensen op dit forum, wel een toffe track vind.wrote:Aardig plaatje inderdaad, alleen wat is de toegevoegde waarde van die screeches in de 2e climax? Neem niet aan dat deze van DJ Easy My Mind zijn toch?
Heerlijke drive zit hierin! Lang geleden dat een plaat van hem de moeite waard was
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Alweer een fijne track. Gaat de goede kant op. 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Prima plaatje van Proppy
.
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Gaat weer de beter kant op. Na Punk mf en Boom!, is dit weer beter!!!
Btw deze plaat is gewoon
Btw deze plaat is gewoon
Eindelijk weer een heerlijk plaatje van the props!!

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Screeches in de tweede climax doen het bij mij ook goed. 
Wat is hier iedereen lovend over deze plaat? Onsamenhangende melodie, belachelijke kick. Vreemd..
Vind dit echt 10x niks, doe dan die who wants to shizzle forever, zit nog beetje drive in. Hier totaal niet
Vind dit echt 10x niks, doe dan die who wants to shizzle forever, zit nog beetje drive in. Hier totaal niet