Zo te horen zit er een mix-intro aan, mix-outro is niet zeker, maar genoeg tijd om 'm uit te kunnen mixen. Verder klinkt `ie gewoon gemasterd. Misschien vindt Pollen 'm nog niet goed genoeg, maar op een bepaald punt moet je zeggen "Ik release 'm nu", of "ik maak 'm af.." Zonde als je dit laat liggen..Cruelty wrote:Omdat deze plaat niet af is, daarom kan hij hem niet releasen.
Related topics
- View the latest post: Neal Thomas & Anne Savage - Unfinished Business (NTRr012)
- View the latest post: Heatzone - Unfinished tracks (FREE002)
- View the latest post: Promo - Up Yours (Omi Remix) (Unfinished)
- View the latest post: The Pitcher @ Q-dance presents Fusion The Next Level The Pitcher: Fusion 051 - 060
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Als je kijkt wat er tegenwoordig zijn studio uitrolt zal het vast niet liggen aan "niet goed genoeg" daar kijkt hij schijnbaar niet naar. Wel jammer dat het zo lang moet duren. Beste pitcher plaat in tijden
Best egoïstisch dus, had hem allang uit kunnen brengen als hij om zijn fans gaf, tenminste.
Alsof dit puur 1 grote fuck you naar z'n fans is. Slaat nergens op wat je nu zegt natuurlijkFusionmania wrote:Best egoïstisch dus, had hem allang uit kunnen brengen als hij om zijn fans gaf, tenminste.
Moet het een officiele release krijgen dan? Je kunt ook een unfinished track vrij geven. Daarom wordt er ook vrijgegeven.Cruelty wrote:Omdat deze plaat niet af is, daarom kan hij hem niet releasen.
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Krijgen die gerecoverde platen binnenkort een release?
-
MHardtraxx Veteran
- 14188 posts member since 2013
Worden eerst allemaal gefixt en draaibaar gemaakt, daarna waarschijnlijk wel denk ik?Duruz wrote:Krijgen die gerecoverde platen binnenkort een release?
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Dit is zo vet. 
Toen ik deze melodie voor het eerst hoorde in z'n podcast was ik gelijk verkocht, zo vet deze. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Nadruk op binnenkort. Weet niet hoeveel het er zijn? Wel erg vet dat ze van deze ook een nieuwe versie makenMitzinator wrote:Worden eerst allemaal gefixt en draaibaar gemaakt, daarna waarschijnlijk wel denk ik?Duruz wrote:Krijgen die gerecoverde platen binnenkort een release?
Eindelijk!! die sfeer door de hele track heen is echt zó gaaf echt niet normaal

Last edited by Fusionmania on 10 Dec 2016 13:00, edited 1 time in total.
Oke mr. Pollen stop aub onmiddellijk met alles waar je nu mee bezig bent en ga verder in deze stijl
Dit is 100.000x beter
Dit is 100.000x beter
Wel leuk, maar vind het toch wel vrij leegjes en droog klinken op sommige momenten (vooral de mid). Overall sfeer en feeling is echt alles waar ik van hou, en climax is gewoon heerlijk, maar die vocals in de mid vind ik dan weer heel vreemd uitgewerkt en weinig toevoegen.
Rickzel wrote:Wel leuk, maar vind het toch wel vrij leegjes en droog klinken op sommige momenten (vooral de mid). Overall sfeer en feeling is echt alles waar ik van hou, en climax is gewoon heerlijk, maar die vocals in de mid vind ik dan weer heel vreemd uitgewerkt en weinig toevoegen.