Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:


NVM
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit klinkt al stukken gaver :D Benieuwd naar betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! Hij zou met een nieuw album komen toch? Is daar al meer bekend over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Vet! Hij zou met een nieuw album komen toch? Is daar al meer bekend over?


Release early 2015, verder check dit:

https://www.facebook.com/ThePitcherDJ/p ... 05/?type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt een beetje "ruisig" allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

KIPPEVEL :worship: Die break, ongelofelijk. DIKKE melodie en goede kicks. Wauw, dit album wordt echt geweldig.

EDIT: titel terug gezet, een andere track heet dus Mind Like A Gun. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran



Dit is dus Rhapsody.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is zo ongelofelijk goed. :loving: Alsof er een engel in je oor kreunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:


Dit is dus Rhapsody.


Door niemand bevestigd, naam komt alleen van mensen die denken dat er in de lyrics Rhapsody word gezegd, wat ik er dus totaal niet in versta. Naam is dus nog onbekend.

Trouwens, dit filmpje is gewoon Mitz z'n upload gedownload door iemand en op Youtube gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Deze is zo ongelofelijk goed. :loving: Alsof er een engel in je oor kreunt.


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict

Holy shit dit is wel zo ongelofelijk goed! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Duruz schreef:


Dit is dus Rhapsody.



Trouwens, dit filmpje is gewoon Mitz z'n upload gedownload door iemand en op Youtube gezet.

Doet ie wel vaker. :lol:

Daarom upload ik nu dus ook vaker Euphoric. >.>
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Deze is zo ongelofelijk goed. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou eindelijk bevestigt hoor!

https://www.facebook.com/jackofsound/po ... 6898978570
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:


Was gister of eergister al bekend hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Paultheone schreef:


Was gister of eergister al bekend hoor.


Door wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Duruz schreef:
Paultheone schreef:


Was gister of eergister al bekend hoor.


Door wie?


Set stond gister al online inclusief tracklist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist werd gemaakt door één of andere lsdb member.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 20:17 
 

Wauw gewoon wauww :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 02:59 
 

Wauwie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 11:57 
 
Hardtraxx Addict

Deze is zo ongelofelijk vet :loving:
Dikke kanshebber voor TOTY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Deze is zo ongelofelijk vet :loving:
Dikke kanshebber voor TOTY!

Deze komt pas in 2015 uit. Dus TOTY voor 2015? x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof! Doet wel een beetje Donkey Rollers achtig aan, maar daar heb ik geen problemen mee! Veel emotie in de plaat verwerkt, toch redelijk in het "raw hokje" (hoera voor hokjes.. :thumbdown:), maar niet met de typische screeches en boze vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro doet me een beetje aan Smack intro denken. Benieuwd naar het album.. ^^
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks