Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Solstice ft. MC Prime - Nemesis Rhapsody (Octopus Anthem 2021) (SSL207)

Label: Scantraxx Silver
WEB release: 10/11/2020

Tracks:
Solstice ft. MC Prime - Nemesis Rhapsody (Octopus Anthem 2021)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solstice altijd goed, zo ook deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 14:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt al erg vet dit! Erg benieuwd naar de rest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:


HC gedeelte had voor mij niet gehoeven, maar alsnog een vette plaat geworden imo :thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 10:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind op het moment dat in de break de melodie er inkomt hem pas interessant worden, maar dan is het ook wel meteen heel lekker zeg. Typische Solstice sounds en melodie ^^ Jammer van dat versnelde stuk er achteraan, had niet gehoeven voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Solstice altijd goed, zo ook deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D Vind het een dikke track! Zoals vele hierboven al roepen, Solstice is altijd wel dik in orde :)
Zijn lead blijft ook echt heerlijk euforisch en zijn kicks zijn erg lekker. Ook kan hij altijd dikke melodien maken en dat zit nu ook wel snor.

Jammer van het versnelde stuk, dat wel maar wel met niet te missen kickrollz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 16:41 
 
Hardtraxxer

Dat versnelde (wat hier al vaak wordt genoemd) hoeft totaal niet. Helemaal geen toevoeging op een toch wel leuke track. Maar in zijn totaliteit....nee. Next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind op het moment dat in de break de melodie er inkomt hem pas interessant worden, maar dan is het ook wel meteen heel lekker zeg.

Precies dit! Door die melodie word ik direct vrolijk en zin om in de zon met een biertje erbij los te gaan :D Tsja, dat versnelde weten we nu ondertussen wel (wel flink hakke hier!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodieën van deze man :worship: Jammer dat de rest eromheen wat minder is net als die versnelde 2e climax (al klinkt het wel goed uitgewerkt). Niet zijn beste plaat, maar al met al nog zeker prima. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 23:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb nog niemand over die midintro gezien, maar die is me toch heerlijk :love: Krijg daardoor echt zin om flink te hakke!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 00:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Dat versnelde (wat hier al vaak wordt genoemd) hoeft totaal niet. Helemaal geen toevoeging op een toch wel leuke track. Maar in zijn totaliteit....nee. Next!

Je zegt nooit iets goeds in een van zijn nummers. xd xd

HardDB schreef:
Kan niet wennen aan die irritante hoge geluiden van Solstice. Melodieën maken kan die wel maar dan wat octaven lager graag; -)



Of je het nu leuk vindt of niet, deze man is een van de beste jonge namen ter scène. Zijn muziek is de sweet spot tussen technische generieke artiesten en makers van feesthits

Geef hem een ​​kans of als je nooit iets aardigs te zeggen hebt, negeer hem dan :thumbup:

Zonder wrange bijbedoelingen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo Jan,

Welkom op een forum, waar mensen vrij zijn om lovende woorden uit te spreken en tevens kritiek te leveren.
Ik hoop dat je dit binnen afzienbare tijd kan accepteren en een leuke tijd kan hebben hier.

mvrgr
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle