Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 57 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
E-rik wrote:
Gangsterdwerg wrote:Trance in hardstyle. Instant win. Gruwelijke track :worship:
dit dus! Sinds er steeds meer trance achtige sounds in de hardstyle komen, worden er steeds vettere tracks gemaakt! Ben nooit echt weggeweest van de harde kant van hardstyle, dus ik vind dit een hele vette ontwikkeling!
Kan jij dan niet gewoon beter lekker trance gaan luisteren?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ja of de softere hardtrance xd
Hardtraxxer
112 posts member since 2011
Ongeacht hoe je het noemt, dit is gewoon een goede track :P
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Waar zijn die kicks van Syren/Floorspin gebleven :(
Moet nu zelfs Fusion aan bass/kick die niet te voelen is?

Aan de melo ligt het niet..
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Qre8ive wrote: Ja, want hardstyle met wat trance sounds is gelijk hetzelfde als normale trance... >.<
Dat zie je mij niet zeggen. Hij zegt zelf dat hij de trance sounds zo vet vindt, alleen de harde kant van hardstyle niet. Nou dan is Trance toch dè oplossing. :D :D :D
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Heerlijk nummer!
Moet wel zeggen dat je hier duidelijk de inspiratie van Serenity hoort van Armin.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Qre8ive wrote:
Dakpan wrote:
Qre8ive wrote: Ja, want hardstyle met wat trance sounds is gelijk hetzelfde als normale trance... >.<
Dat zie je mij niet zeggen. Hij zegt zelf dat hij de trance sounds zo vet vindt, alleen de harde kant van hardstyle niet. Nou dan is Trance toch dè oplossing. :D :D :D
Het zegt de harde kant van hardstyle (oftewel 1 van de kanten binnen hardstyle), niet het harde van hardstyle :P. Volgens mij vatte jij het zoals het 2e gedeelte van mn zin op :P
Dan alsnog; waarom luister je hardstyle alleen voor de softe kant? Luister dan Trance. Helemaal wanneer je die Trance sounds zo vet vindt.
A
Ik vind die trance sounds in Hardstyle ook mooi, juist omdat die sounds in een Hardstyle track zitten.

Trance vind ik ook wel leuk, maar dat knalt niet imo
En btw, wat maakt het ook uit?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Almighty wrote:Ik vind die trance sounds in Hardstyle ook mooi, juist omdat die sounds in een Hardstyle track zitten.

Trance vind ik ook wel leuk, maar dat knalt niet imo
En btw, wat maakt het ook uit?
Maakt veel uit, heel veel Dragonborn. Fus Ro Dah.
A
:cool: YOL TOOR SHUN
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik moet toegeven dat het flink wennen is dit nummer, maar ik vind het toch wel lekker eigenlijk :) De trance invloed kan ik wel waarderen. en BTW: Onder zo'n track als deze hoef je geen snoeiharde kick hebben denk ik ^^
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Qre8ive wrote:gezien Hardstyle uberhaupt een mix is van verschillende stijlen.
Allang niet meer.. Hardstyle is inderdaad ontstaan uit een mengelmoes van verschillende muziekstijlen, maar is allang gegroeid naar op op zichzelf staande muziekstijl.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Qre8ive wrote:Natuurlijk staat het op zichzelf en heeft het een eigen karakter, maar het blijft wel een mengsel vind ik. Is natuurlijk niet slecht want ik vind het juist positief om sounds uit andere stromen terug te horen in Hardstyle. Denk dus aan trance of dubstep sounds.
Van welke stijlen is de Hardstyle van nu dan een mengsel? Van Techno, Hardhouse, Hardtrance en Acid is het allang geen mengsel meer..
Verder sta ik er ook niet negatief tegenover om te experimenteren met andere muziekstijlen in de Hardstyle, maar dat is een hele andere discussie.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
mann wat een dijk van een waardeloze track :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Qre8ive wrote:
Dakpan wrote:Dan alsnog; waarom luister je hardstyle alleen voor de softe kant? Luister dan Trance. Helemaal wanneer je die Trance sounds zo vet vindt.
Dan alsnog; Hardstyle met een trance sound als melodie maar voor de rest gewoon hardstyle is natuurlijk gelijk aan trance....
Dat zie je mij niet zeggen. Ik raad alleen aan om de gulden middenweg te kiezen.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
frankhardenberg wrote:The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
Boehoehoehuilie :cry:

Plaatje is gewoon vet
Hardtraxxer
112 posts member since 2011
Twitter djthepitcher
Videoclip is coming next week! :-D
:woot:
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
frankhardenberg wrote:The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
Wat een jankerd ben jij zeg :sick:.
J
Agoetsjiegoetsjiegoeeeee :cry: :aww:
G
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Sep 2012
ik vind het wel lekker klinken, het is een keer weer wat anders. maar maak er alsjeblieft geen gewoonte van want dan wordt het ruk ;)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
ow yeah lekker vrolijk :woot:
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
klinkt echt heel lekker :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009