Kan jij dan niet gewoon beter lekker trance gaan luisteren?E-rik wrote:dit dus! Sinds er steeds meer trance achtige sounds in de hardstyle komen, worden er steeds vettere tracks gemaakt! Ben nooit echt weggeweest van de harde kant van hardstyle, dus ik vind dit een hele vette ontwikkeling!Gangsterdwerg wrote:Trance in hardstyle. Instant win. Gruwelijke track![]()
Related topics
- View the latest post: The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive (FUSION125)
- View the latest post: The Pitcher & Slim Shore ft. Sam LeMay - This Is Who We Are (Power Hour Gospel Edit) (Q282)
- View the latest post: Slim Shore & The Pitcher @ Dance Valley 2013
- View the latest post: Titan (ft. The Pitcher & Slim Shore?) - ID
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Waar zijn die kicks van Syren/Floorspin gebleven
Moet nu zelfs Fusion aan bass/kick die niet te voelen is?
Aan de melo ligt het niet..
Moet nu zelfs Fusion aan bass/kick die niet te voelen is?
Aan de melo ligt het niet..
Dat zie je mij niet zeggen. Hij zegt zelf dat hij de trance sounds zo vet vindt, alleen de harde kant van hardstyle niet. Nou dan is Trance toch dè oplossing.Qre8ive wrote: Ja, want hardstyle met wat trance sounds is gelijk hetzelfde als normale trance...![]()
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Heerlijk nummer!
Moet wel zeggen dat je hier duidelijk de inspiratie van Serenity hoort van Armin.
Moet wel zeggen dat je hier duidelijk de inspiratie van Serenity hoort van Armin.
Dan alsnog; waarom luister je hardstyle alleen voor de softe kant? Luister dan Trance. Helemaal wanneer je die Trance sounds zo vet vindt.Qre8ive wrote:Het zegt de harde kant van hardstyle (oftewel 1 van de kanten binnen hardstyle), niet het harde van hardstyleDakpan wrote:Dat zie je mij niet zeggen. Hij zegt zelf dat hij de trance sounds zo vet vindt, alleen de harde kant van hardstyle niet. Nou dan is Trance toch dè oplossing.Qre8ive wrote: Ja, want hardstyle met wat trance sounds is gelijk hetzelfde als normale trance...![]()
![]()
![]()
. Volgens mij vatte jij het zoals het 2e gedeelte van mn zin op
-
A
Ik vind die trance sounds in Hardstyle ook mooi, juist omdat die sounds in een Hardstyle track zitten.
Trance vind ik ook wel leuk, maar dat knalt niet imo
En btw, wat maakt het ook uit?
Maakt veel uit, heel veel Dragonborn. Fus Ro Dah.Almighty wrote:Ik vind die trance sounds in Hardstyle ook mooi, juist omdat die sounds in een Hardstyle track zitten.
-
A
Ik moet toegeven dat het flink wennen is dit nummer, maar ik vind het toch wel lekker eigenlijk
De trance invloed kan ik wel waarderen. en BTW: Onder zo'n track als deze hoef je geen snoeiharde kick hebben denk ik 
Allang niet meer.. Hardstyle is inderdaad ontstaan uit een mengelmoes van verschillende muziekstijlen, maar is allang gegroeid naar op op zichzelf staande muziekstijl.Qre8ive wrote:gezien Hardstyle uberhaupt een mix is van verschillende stijlen.
Van welke stijlen is de Hardstyle van nu dan een mengsel? Van Techno, Hardhouse, Hardtrance en Acid is het allang geen mengsel meer..Qre8ive wrote:Natuurlijk staat het op zichzelf en heeft het een eigen karakter, maar het blijft wel een mengsel vind ik. Is natuurlijk niet slecht want ik vind het juist positief om sounds uit andere stromen terug te horen in Hardstyle. Denk dus aan trance of dubstep sounds.
Verder sta ik er ook niet negatief tegenover om te experimenteren met andere muziekstijlen in de Hardstyle, maar dat is een hele andere discussie.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
mann wat een dijk van een waardeloze track
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
Dat zie je mij niet zeggen. Ik raad alleen aan om de gulden middenweg te kiezen.Qre8ive wrote:Dan alsnog; Hardstyle met een trance sound als melodie maar voor de rest gewoon hardstyle is natuurlijk gelijk aan trance....Dakpan wrote:Dan alsnog; waarom luister je hardstyle alleen voor de softe kant? Luister dan Trance. Helemaal wanneer je die Trance sounds zo vet vindt.
Boehoehoehuiliefrankhardenberg wrote:The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
Plaatje is gewoon vet
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Wat een jankerd ben jij zegfrankhardenberg wrote:The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
-
J
Agoetsjiegoetsjiegoeeeeefrankhardenberg wrote:The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
-
GHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Sep 2012
ik vind het wel lekker klinken, het is een keer weer wat anders. maar maak er alsjeblieft geen gewoonte van want dan wordt het ruk 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ow yeah lekker vrolijk 
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
klinkt echt heel lekker