Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Trance in hardstyle. Instant win. Gruwelijke track :worship:


dit dus! Sinds er steeds meer trance achtige sounds in de hardstyle komen, worden er steeds vettere tracks gemaakt! Ben nooit echt weggeweest van de harde kant van hardstyle, dus ik vind dit een hele vette ontwikkeling!


Kan jij dan niet gewoon beter lekker trance gaan luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 11:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja of de softere hardtrance xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongeacht hoe je het noemt, dit is gewoon een goede track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar zijn die kicks van Syren/Floorspin gebleven :(
Moet nu zelfs Fusion aan bass/kick die niet te voelen is?

Aan de melo ligt het niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ja, want hardstyle met wat trance sounds is gelijk hetzelfde als normale trance... >.<


Dat zie je mij niet zeggen. Hij zegt zelf dat hij de trance sounds zo vet vindt, alleen de harde kant van hardstyle niet. Nou dan is Trance toch dè oplossing. :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 20:29 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer!
Moet wel zeggen dat je hier duidelijk de inspiratie van Serenity hoort van Armin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Ja, want hardstyle met wat trance sounds is gelijk hetzelfde als normale trance... >.<


Dat zie je mij niet zeggen. Hij zegt zelf dat hij de trance sounds zo vet vindt, alleen de harde kant van hardstyle niet. Nou dan is Trance toch dè oplossing. :D :D :D


Het zegt de harde kant van hardstyle (oftewel 1 van de kanten binnen hardstyle), niet het harde van hardstyle :P. Volgens mij vatte jij het zoals het 2e gedeelte van mn zin op :P


Dan alsnog; waarom luister je hardstyle alleen voor de softe kant? Luister dan Trance. Helemaal wanneer je die Trance sounds zo vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 21:54 
 

Ik vind die trance sounds in Hardstyle ook mooi, juist omdat die sounds in een Hardstyle track zitten.

Trance vind ik ook wel leuk, maar dat knalt niet imo
En btw, wat maakt het ook uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik vind die trance sounds in Hardstyle ook mooi, juist omdat die sounds in een Hardstyle track zitten.

Trance vind ik ook wel leuk, maar dat knalt niet imo
En btw, wat maakt het ook uit?


Maakt veel uit, heel veel Dragonborn. Fus Ro Dah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 21:58 
 

:cool: YOL TOOR SHUN
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet toegeven dat het flink wennen is dit nummer, maar ik vind het toch wel lekker eigenlijk :) De trance invloed kan ik wel waarderen. en BTW: Onder zo'n track als deze hoef je geen snoeiharde kick hebben denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
gezien Hardstyle uberhaupt een mix is van verschillende stijlen.

Allang niet meer.. Hardstyle is inderdaad ontstaan uit een mengelmoes van verschillende muziekstijlen, maar is allang gegroeid naar op op zichzelf staande muziekstijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Natuurlijk staat het op zichzelf en heeft het een eigen karakter, maar het blijft wel een mengsel vind ik. Is natuurlijk niet slecht want ik vind het juist positief om sounds uit andere stromen terug te horen in Hardstyle. Denk dus aan trance of dubstep sounds.

Van welke stijlen is de Hardstyle van nu dan een mengsel? Van Techno, Hardhouse, Hardtrance en Acid is het allang geen mengsel meer..
Verder sta ik er ook niet negatief tegenover om te experimenteren met andere muziekstijlen in de Hardstyle, maar dat is een hele andere discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 13:35 
 
Donateur

The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
mann wat een dijk van een waardeloze track :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
Dan alsnog; waarom luister je hardstyle alleen voor de softe kant? Luister dan Trance. Helemaal wanneer je die Trance sounds zo vet vindt.

Dan alsnog; Hardstyle met een trance sound als melodie maar voor de rest gewoon hardstyle is natuurlijk gelijk aan trance....


Dat zie je mij niet zeggen. Ik raad alleen aan om de gulden middenweg te kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
mann wat een dijk van een waardeloze track :sick:

Boehoehoehuilie :cry:

Plaatje is gewoon vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter djthepitcher
Citaat:
Videoclip is coming next week! :-D


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 18:26 
 
Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
mann wat een dijk van een waardeloze track :sick:

Wat een jankerd ben jij zeg :sick:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 18:57 
 

frankhardenberg schreef:
The Pitcher en Slim Shore kunnen allebei beter stoppen met Hardstyle maken en gewoon trance maken als ze zo gaan produceren.
t enige wat hier Hardstyle aan zou moeten zijn is die zwakke kick, pleur er dan een trance kick onder en maak een alias en release het op een trance label ofzo..
mann wat een dijk van een waardeloze track :sick:


Agoetsjiegoetsjiegoeeeee :cry: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:52 
 
Hardtraxxer

ik vind het wel lekker klinken, het is een keer weer wat anders. maar maak er alsjeblieft geen gewoonte van want dan wordt het ruk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

ow yeah lekker vrolijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 12:40 
 
Hardtraxxer

klinkt echt heel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meuk²
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kippevel tot op het bot
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaparaz schreef:
kippevel tot op het bot


Dit. Echt heerlijk!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks