Noctus Noa is met B-Front. Cherish en Trigger zijn wel met NCDragenser wrote:Was echt zo vet op KO jammer dat ik dit heb gemist op defqon1![]()
Zeker goeie opvolger van Noctas Noa![]()
Nu wachten op de titel:P
Related topics
- View the latest post: The Pitcher @ Q-dance presents Fusion The Next Level The Pitcher: Fusion 051 - 060
- View the latest post: Noisecontrollers & The Pitcher - ID
- View the latest post: The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up (Jay Reeve Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers Vs The Pitcher @ Knock Out! (Mixed by Nuracore)
- View the latest post: Noisecontrollers - Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp) (FUSION097)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Trigger is een soloplaat hoor. Shut Up is wel nog een samenwerking met NC.bob marok wrote:Noctus Noa is met B-Front. Cherish en Trigger zijn wel met NCDragenser wrote:Was echt zo vet op KO jammer dat ik dit heb gemist op defqon1![]()
Zeker goeie opvolger van Noctas Noa![]()
Nu wachten op de titel:P
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
op KO niet zoveel van meegekregen, maar is zeker een lekker nummertje. Goed sfeertje ook.
Dat deze maar is heel snel gereleased mag worden!

Sinds de eerste keer dat ik dit plaatje hoorde ben ik er al weg van. Melodie is bekend van een plaatje maar is heerlijk dromerig en de kicks vind ook dikke prima.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008