Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 12:14 
 
Hardtraxxer

Artiest: Noisecontrollers & The Pitcher

Track(s): ID

Sample/video: https://creators.spotify.com/pod/show/h ... /a-abtn61p

Bron: Hardstyle Gekkenhuis @1:29:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 08:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 08:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:oh: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens anders deze te beluisteren als je geen spotify hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 21:13 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Ergens anders deze te beluisteren als je geen spotify hebt?


Spotify is gratis te gebruiken toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2025 22:28 
 
Hardtraxx Addict

Die snippet inmiddels al 20x geluisterd. Wat een melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2025 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Die snippet inmiddels al 20x geluisterd. Wat een melodie :loving:

Dit :worship: :worship: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2025 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
jaron123 schreef:
Ergens anders deze te beluisteren als je geen spotify hebt?


Spotify is gratis te gebruiken toch


Ohja heb hem geluisterd nu, beetje Make me Stay vibes. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2025 23:32 
 
Hardtraxxer

Summer Drops, 31:45 min:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 09:21 
 
Hardtraxxer

Prachtig dit zeg :surrender: Mooie opvolger van Make Me Stay! Dit wil je horen in het zonnetje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn ja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 12:32 
 
Hardtraxxer

vind die synth echt heel kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2025 13:25 
 
Hardtraxxer

Jeffrey2107 schreef:
vind die synth echt heel kut


Die synth vind ik juist fantastisch aan deze plaat. Ik vind vooral de vocal heel erg storend, dat doet voor mij een beetje afbreuk aan de plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
vind die synth echt heel kut

dit idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk deze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2025 10:03 
 
Hardtraxx Addict

Jaaa dit is hem :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 08:26 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke plaat! Oude Fusion-tijden herleven in die midintro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaat!! Wel jammer van het ontbreken van een 2e climax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax met synth, de 3de en 4de maat als de tonen omlaag gaan. In welke NC plaat zit dit nog meer. Kom er maar niet op en zit steeds in me kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 11:04 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Die climax met synth, de 3de en 4de maat als de tonen omlaag gaan. In welke NC plaat zit dit nog meer. Kom er maar niet op en zit steeds in me kop.


NCBM mix van Spirit of Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien teveel van verwacht. Wat een zeurende, saaie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Martin Waus schreef:
Die climax met synth, de 3de en 4de maat als de tonen omlaag gaan. In welke NC plaat zit dit nog meer. Kom er maar niet op en zit steeds in me kop.


NCBM mix van Spirit of Hardstyle?


Helaas niet. Kom er nog wel op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt fan van deze :love:

En dit :(
Fusionmania schreef:
Heerlijk plaat!! Wel jammer van het ontbreken van een 2e climax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 12:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Die climax met synth, de 3de en 4de maat als de tonen omlaag gaan. In welke NC plaat zit dit nog meer. Kom er maar niet op en zit steeds in me kop.

Craving for the beat?

Kreeg er zelf beetje zelfde soort vibes bij. Heerlijke plaat dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2025 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Die climax met synth, de 3de en 4de maat als de tonen omlaag gaan. In welke NC plaat zit dit nog meer. Kom er maar niet op en zit steeds in me kop.

Bedoel je misschien Make Me Stay met The Prophet? Andere vind ik ook een beetje Spirit of Hardstyle.

Prima plaatje wel, lekker zweven!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks