Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: The Pitcher & Jack Of Sound

Track(s): Dystopia

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater

Bron:
Citaat:
New collab coming up.!
Playing b2b with my buddy Jack of Sound this saturday at Q-BASE
Be sure you'll catch us at 01:30AM open air stage.

See you.!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan de intro van Never Come Close maar dan met andere vocals.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei wat vet dat deze twee een collab hebben! Hopelijk even geen Hollow kicks meer, die ben ik nu wel een beetje zat.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks JoS zijn zo geil he (buiten Hollow). :worship:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt vet zeg en idd klinkt ook beetje als Never Come Close xd
Bericht Geplaatst op 12 sep 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd!
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dystopia heet deze.
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Die kicks JoS zijn zo geil he (buiten Hollow). :worship:

Dit ja.
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gisteren gefilmd op Q-Base. Dystophia is inderdaad de naam:

http://youtu.be/90SyvE8a22Q
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver ik las Dysphoria :lol:
Bericht Geplaatst op 14 sep 2014 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel echt vet zeg! :D
Heel benieuwd naar The Pitcher zijn album.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2014 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt te ziek voor woorden! :worship:
Bericht Geplaatst op 15 sep 2014 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Godver ik las Dysphoria :lol:


:P

Met platen als deze ben ik toch benieuwd naar het album.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze Dystopia bedoelen, anders zit er toch een aardige fout in de titel :P
Bericht Geplaatst op 15 sep 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik hoop dat ze Dystopia bedoelen, anders zit er toch een aardige fout in de titel :P

*scrollt naar boven* :innocent:
Bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 19 okt 2014 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit vet! :woot: Die melodie :drool:
Bericht Geplaatst op 20 okt 2014 09:38 
 
Hardtraxx Addict

Deze ging lekker zaterdag :woot:
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran



@ 46:21
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer wat een melodie :loving:
Wel jammer van de ander kick in de 2de climax, ik vind de andere beter passen.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 16:37 
 
Hardtraxx Addict

Wat een dikke plaat zeg!
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks lijken van JoS af te komen en die kan ik de laatste tijd wel waarderen. Melodie is niks speciaals, maar is zeker niks mis mee. 2e climax is wel echt geniaal ^^ Leuk plaatje overall. Hoop toch wel dat er echt pareltjes op dat album komen te staan wil het in de buurt komen van Smack.
Bericht Geplaatst op 26 okt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kicks lijken van JoS af te komen en die kan ik de laatste tijd wel waarderen. Melodie is niks speciaals, maar is zeker niks mis mee. 2e climax is wel echt geniaal ^^ Leuk plaatje overall. Hoop toch wel dat er echt pareltjes op dat album komen te staan wil het in de buurt komen van Smack.


Ik had het hem gevraagd, kicks zijn idd van hem ^^
Bericht Geplaatst op 27 okt 2014 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk lompe mid, leuke climax (endan doel ik vooral op de tweede). Ja ik vind hem vet :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks