Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na de positieve reacties toch maar ff geluisterd, was het zeker waard! lekker beukplaatje dit. Wie gaat dit draaien op Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

arnhemcity schreef:
Na de positieve reacties toch maar ff geluisterd, was het zeker waard! lekker beukplaatje dit. Wie gaat dit draaien op Loudness?


Wellicht B-Front, misschien Crypsis. Verder acht ik niet echt kandidaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha, dat was dus deze plaat! Vroeg me al af welke dit was op Thrillogy! Hele gave plaat zeg! :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flinke drive in deze track, dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 21:22 
 
Hardtraxx Elite

Zo dan, fijne plaat hoor! De mid-intro is lekker lomp en onbehouwen. De eerste climax is aan de saaie kant, de melodie spreekt me namelijk niet helemaal aan. De tweede climax is top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoop toch wel dat er echt pareltjes op dat album komen te staan wil het in de buurt komen van Smack.

Dan nog is het bijna onmogelijk om dat niveau te halen. Smack :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie eerlijk gezegd erg simpel en een beetje saai en de rest meer van hetzelfde. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kneiters wat een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste climax: Radical - Prostitue
maar nog steeds :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Tzoine schreef:
Eerste climax: Radical - Prostitue
maar nog steeds :bomb:


Alleen duizend maal beter! Die J.o.S kicks :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 00:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/thyron-lucid-dreams-fusion-cd-007-t47117.html

Deze is niet van Thyron hoor? lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 11:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verkeerd gekeken :$ titels lijken nogal op elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JoS is lekker bezig laatste tijd! Eerst die remix van Revolution en nu deze met The Pitcher!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar even geluisterd na al die lovende reacties maar vind dit echt helemaal niks :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks