Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind dit echt verschrikkelijk :sick: Ontzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....

Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind dit echt verschrikkelijk :sick: Ontzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....

Exact dit. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Geproduceerd door Michel Pollen (L)

Daar hebben we dus tegenwoordig ook niks aan. Zowel The Pitcher als de Donkey Rollers zijn geen schim meer van wat ze vroeger waren en als je dit vergelijkt met het overige werk van Michel Pollen voor 2010/2011 dan vraag je je toch echt af hoe het mogelijk is dat er tegenwoordig alleen maar saaie shit uit zn studio komt. Juist hij had de gave dat hij fantastische melodieën kon maken, en dan echt de ene na de andere...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life?? :cry:

Dit. Heel erg jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life?? :cry:


Beter vraag je je af. waar is michel pollen die voor luc produced.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 21:18 
 
Hardtraxxer

Niks aan :yawn: Waar zijn tracks zoals, Serenity en Savor Time
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind dit echt verschrikkelijk :sick: Ontzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....


precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tja ik blijf hopen dat er nog platen van hem komen ala smack album
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
tja ik blijf hopen dat er nog platen van hem komen ala smack album


Hoop ik ook maar zal wel niet of er moet een wonder komen :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks