Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single 2 tracks

The Pitcher - Be Who I Wanna Be

1. 01Who I Wanna Be (Original Edit)
  2. 02Who I Wanna Be (Original Mix)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Artiest: The Pitcher

Track(s): Be Who I Wanna Be

Sample/video:

View on YouTube
Last edited by Destination on 04 Mar 2013 21:08, edited 1 time in total.
J
Hmm, Interesse is gewekt.
Klinkt wel aardig van wat ik er van hoor in die 20 sec.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Tsja, kan niet echt oordelen, maar het lijkt erop dat hij alweer van die geluiden gebruikt alsof een varken verkracht word...
I
De track titel voorspelt niet veel goeds, maar laat ik maar even een iets betere preview afwachten :thumbup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Hij mocht weer ff zitten hoor! :P
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Altijd dat gejank in zijn tracks. Die track naam voorspelt ook al weinig goeds :thumbdown:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Festuca wrote:Hij mocht weer ff zitten hoor! :P
Jonge. hij produced nu het meeste zelf toch.
J
Festuca wrote:Hij mocht weer ff zitten hoor! :P
Hij produced voortaan zelf.
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Ben benieuwd of we dan nog variatie gaan horen in de sounds aangezien die misschien Michel zijn archief in duikt, wat is Michel toch een held :worship: Geluiden die ik nu hoor, heb ik geloof ik al in een aantal releases gehoord.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
View on YouTube
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Geproduceerd door Michel Pollen (L)
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Dafuq? die clip :lol: Waarom moeten er tegenwoordig van die nutteloze, mislukte clips bij?
Over de track, kut vocals.. intro klinkt wel geinig maar daar is alles mee gezegt, melodie is weer zo random als wat in mijn ogen.. :thumbdown: al met al matige plaat!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Intro klinkt lekker, jammer dat ie op 50 seconden niet gewoon nog een keer doorbeukt. Alles wat daarna komt is ronduit kut, met de vocals als toppunt.
Oke, eigenlijk vallen de kicks nog best mee.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Op de aftiteling staat ''Michael Pollen'' als producer. En geen Luc van Veghel
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Analoxx wrote:Dafuq? die clip :lol: Waarom moeten er tegenwoordig van die nutteloze, mislukte clips bij?
Over de track, kut vocals.. intro klinkt wel geinig maar daar is alles mee gezegt, melodie is weer zo random als wat in mijn ogen.. :thumbdown: al met al matige plaat!
Ooit een goeie clip gezien voor hardstyle? :P

Nee, veel te veel gejank voor mij. Deze track komt nog dichter bij de top 40 dan dat nummer van proppy met z'n p3p3pop3p3opo3p3p vriendje.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Een clip als deze past in mijn ogen totaal niet bij het genre hardstyle, zelfs al heeft een plaat van die zang vocals als in deze. De plaat zelf vind ik ook 10x niks, melodie en synth had zo van een special d plaat kunnen zijn. Kicks gaan dan nog wel maar die missen ook het één en ander. Jammer.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Ik vind dit echt verschrikkelijk :sick: Ontzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
intro is wel lekker, melodie pakt me nog niet echt en tja, de vocals zijn verschrikkelijk
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Aardige track voor thuis eens op te zetten meer ook niet. Zou dit niet graag live willen horen, vocals bij the pitcher waren altijd wel leuk om mee te zingen maar bij dit nummer kan dat niet :( ook erg jammer van de pitch kicks die maken het nummer er een stuk lelijker op.
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Oke de volgende keer als the pitcher draait op een feest waar ik ook ben loop ik gewoon weg. Dit nummer doet me echt helemaal niks
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life?? :cry:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Forbidden Phobia wrote:waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life?? :cry:
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
wootum wrote:Ik vind dit echt verschrikkelijk :sick: Ontzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....
Exact dit, kut nummer..
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Thew wrote: Ooit een goeie clip gezien voor hardstyle? :P
Zany als ijscoman vond ik best bazig :P

Over de track: tja, klinkt zo standaard als maar kan :/
I
Wat een verschrikkelijk nummer is dit toch weer :sick: Vooral die vocals, die halen gewoon alle energie uit zo'n nummer. The pitcher live is zo idd meteen wegwezen voordat er zo nog gevraagd wordt m'n aansteker de lucht in te steken >.<