Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Pitcher

Track(s): Be Who I Wanna Be

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:17 
 

Hmm, Interesse is gewekt.
Klinkt wel aardig van wat ik er van hoor in die 20 sec.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Tsja, kan niet echt oordelen, maar het lijkt erop dat hij alweer van die geluiden gebruikt alsof een varken verkracht word...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 00:35 
 

De track titel voorspelt niet veel goeds, maar laat ik maar even een iets betere preview afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hij mocht weer ff zitten hoor! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd dat gejank in zijn tracks. Die track naam voorspelt ook al weinig goeds :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Hij mocht weer ff zitten hoor! :P


Jonge. hij produced nu het meeste zelf toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:23 
 

Festuca schreef:
Hij mocht weer ff zitten hoor! :P


Hij produced voortaan zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of we dan nog variatie gaan horen in de sounds aangezien die misschien Michel zijn archief in duikt, wat is Michel toch een held :worship: Geluiden die ik nu hoor, heb ik geloof ik al in een aantal releases gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Geproduceerd door Michel Pollen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Addict

Dafuq? die clip :lol: Waarom moeten er tegenwoordig van die nutteloze, mislukte clips bij?
Over de track, kut vocals.. intro klinkt wel geinig maar daar is alles mee gezegt, melodie is weer zo random als wat in mijn ogen.. :thumbdown: al met al matige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Intro klinkt lekker, jammer dat ie op 50 seconden niet gewoon nog een keer doorbeukt. Alles wat daarna komt is ronduit kut, met de vocals als toppunt.
Oke, eigenlijk vallen de kicks nog best mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Op de aftiteling staat ''Michael Pollen'' als producer. En geen Luc van Veghel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Dafuq? die clip :lol: Waarom moeten er tegenwoordig van die nutteloze, mislukte clips bij?
Over de track, kut vocals.. intro klinkt wel geinig maar daar is alles mee gezegt, melodie is weer zo random als wat in mijn ogen.. :thumbdown: al met al matige plaat!

Ooit een goeie clip gezien voor hardstyle? :P

Nee, veel te veel gejank voor mij. Deze track komt nog dichter bij de top 40 dan dat nummer van proppy met z'n p3p3pop3p3opo3p3p vriendje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Elite

Een clip als deze past in mijn ogen totaal niet bij het genre hardstyle, zelfs al heeft een plaat van die zang vocals als in deze. De plaat zelf vind ik ook 10x niks, melodie en synth had zo van een special d plaat kunnen zijn. Kicks gaan dan nog wel maar die missen ook het één en ander. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt verschrikkelijk :sick: Ontzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:47 
 
Hardtraxx Elite

intro is wel lekker, melodie pakt me nog niet echt en tja, de vocals zijn verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige track voor thuis eens op te zetten meer ook niet. Zou dit niet graag live willen horen, vocals bij the pitcher waren altijd wel leuk om mee te zingen maar bij dit nummer kan dat niet :( ook erg jammer van de pitch kicks die maken het nummer er een stuk lelijker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke de volgende keer als the pitcher draait op een feest waar ik ook ben loop ik gewoon weg. Dit nummer doet me echt helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life?? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life?? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind dit echt verschrikkelijk :sick: Ontzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....

Exact dit, kut nummer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thew schreef:
Ooit een goeie clip gezien voor hardstyle? :P

Zany als ijscoman vond ik best bazig :P

Over de track: tja, klinkt zo standaard als maar kan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:27 
 

Wat een verschrikkelijk nummer is dit toch weer :sick: Vooral die vocals, die halen gewoon alle energie uit zo'n nummer. The pitcher live is zo idd meteen wegwezen voordat er zo nog gevraagd wordt m'n aansteker de lucht in te steken >.<
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks