Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 01:53 
 

Snap niet dat sommige mensen naar feestjes staan, gaan ze zegge dat ze helemaal loessoe gaan en uiteindelijk staat denk zo'n 80% daar als een pak zout.

Als je de filmpjes kijkt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Vind het maar raar, een Re-Amp van een plaat die nog geen maand(?) uit is. Waren ze er dan toch niet helemaal tevreden over?

Ik denk dat hij toch ook een hardere versie wou maken, maar noem hem dan 'Hard Edit' of iets dergelijks! ^^

Dat is wel wat hij zaterdag letterlijk tegen me zei haha, dat hij hem iets harder wou maken. Free zal het trouwens niet worden, kleine kans in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

originele aint nobody was al lelijk met die top40 kleuter vocals maar dit is niet veel beter. oke er zit geen kaas melodie in maar dat maakt het nog geen goed nummer. vind er weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
niet zoveel aan :/

omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
originele aint nobody was al lelijk met die top40 kleuter vocals maar dit is niet veel beter. oke er zit geen kaas melodie in maar dat maakt het nog geen goed nummer. vind er weinig aan.


beukgehalte ligt hier gewoon wat hoger :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk gedaan, vond die vocals zowizo ookal vet, hier zijn ze ook goed in verwerkt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 19:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wat een publiek zeg! gaat hard zie ik.... NOT dat wordt ook steeds erger he

de plaat is wel goed vind de eerste versie toch beter maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een gehuil om het 'publiek op de main', wat wil je dan 15000 man die met 25 graden volle zon de hele dag als een nando avatar staan te stampen. Lekker realistisch. Sfeertje zat er overdag goed in, met de hardcore was het veel dramatischer. Mede door die verkrackte eindshow.

Re-amp is wel wat vetter dan 't origineel maar 't is en blijft een simpel hitje met veels te veel zang. Snap inderdaad ook niet waarom er een maand na de release een Re-Amp (dat woord ook weer ><) moet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 20:48 
 

TiMOTHYb schreef:
Wat een gehuil om het 'publiek op de main', wat wil je dan 15000 man die met 25 graden volle zon de hele dag als een nando avatar staan te stampen. Lekker realistisch. Sfeertje zat er overdag goed in, met de hardcore was het veel dramatischer. Mede door die verkrackte eindshow.

Enigszins bewegen, je betaalt toch geen 67,50 entree om gezellig te gaan buurten?
Dit was overigens het gemiddelde beeld van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Enigszins bewegen, je betaalt toch geen 67,50 entree om gezellig te gaan buurten?
Dit was overigens het gemiddelde beeld van de dag.

Ikke niet, en jij ook niet. Maar ik snap gewoon niet waar dat gezeur elke keer om te doen is, als je dit van tevoren weet blijf je toch gewoon in een tent hangen. En als je dan zo nodig B-Front op de main wil zien zorg je dat er 3 maten naast je staan die ook niet stil staan. Nergens last van toch?

Er betalen trouwens ook meer dan genoeg mensen 70€ om vervolgens de hele dag lekker vdk in het gras te gaan liggen. Moeten zij weten toch, alleen jammer dat die plekken niet bezet kunnen worden door bewegingsgezinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:25 
 

TiMOTHYb schreef:
Almighty schreef:
Enigszins bewegen, je betaalt toch geen 67,50 entree om gezellig te gaan buurten?
Dit was overigens het gemiddelde beeld van de dag.

Ikke niet, en jij ook niet. Maar ik snap gewoon niet waar dat gezeur elke keer om te doen is, als je dit van tevoren weet blijf je toch gewoon in een tent hangen. En als je dan zo nodig B-Front op de main wil zien zorg je dat er 3 maten naast je staan die ook niet stil staan. Nergens last van toch?

Met 6 man bij elkaar was het nog een probleem, en dan ook nog op mijn rug gaan lopen tikken of het wat rustiger mag, ga toch weg man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Met 6 man bij elkaar was het nog een probleem, en dan ook nog op mijn rug gaan lopen tikken of het wat rustiger mag, ga toch weg man.

Tsja dat is wel triest ja. Maar goed dit nummer geeft nou niet echt veel energie om de hele menigte te laten springen. Het gekke is dat Wake Up daar bijvoorbeeld weer veel meer voor zorgt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:42 
 

Commercie hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Was al fan van de normale versie van The Pitcher, maar deze is toch ook zeer lekker :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Met 6 man bij elkaar was het nog een probleem, en dan ook nog op mijn rug gaan lopen tikken of het wat rustiger mag, ga toch weg man.


Hahaha jij hebt echt bij een stelletje potzoekende zandzakken gestaan! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Super dikke plaat, 1010212-480x beter dan het origineel!

En idd, op dit filmpje is goed te zien hoe tam het publiek op de main wel niet was :yawn:


Idd toen bij b-front For the Girls kwam ging ik helemaal los en zat iedereen mij aan te kijken of ik een of andere gek was -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:34 
 

Sommige mensen gaan overdreven los vind ik, beetje rond rennen en springen en schreeuwen, een struisvogel die in ze kont word genomen is er nog niks bij.
En sommige staan rond te zwieren met ze armen alsof ze denken dat ze opstijgen als een helicopter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Sommige mensen gaan overdreven los vind ik, beetje rond rennen en springen en schreeuwen, een struisvogel die in ze kont word genomen is er nog niks bij.
En sommige staan rond te zwieren met ze armen alsof ze denken dat ze opstijgen als een helicopter. :P


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Sommige mensen gaan overdreven los vind ik, beetje rond rennen en springen en schreeuwen, een struisvogel die in ze kont word genomen is er nog niks bij.
En sommige staan rond te zwieren met ze armen alsof ze denken dat ze opstijgen als een helicopter. :P

Lekker belangrijk hoe je los gaat, als je van zo'n soort cultuur houdt ga je lekker naar Dirty Dutch of een soortgelijk feest waar iedereen zich lekker druk maakt om een ander ipv zichzelf. Laat iedereen lekker op zijn eigen manier genieten als hij daar tenminste niemand mee lastig valt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Ain't Nobody vond ik al een lekkere vibe hebben, maar vind dat de Re-Amp toch een wat lekkere drive heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker! Prima combinatie tussen mainstream en raw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Heb er niks tegen een 'harder edit' maar vind bij deze dat het gewoon heel de sfeer van de track wegneemt. Het past gewoon niet goed meer bij elkaar zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:13 
 

Was een heerlijk momentje dit! 2 anti climaxen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:25 
 

Bousie schreef:
Almighty schreef:
Met 6 man bij elkaar was het nog een probleem, en dan ook nog op mijn rug gaan lopen tikken of het wat rustiger mag, ga toch weg man.


Hahaha jij hebt echt bij een stelletje potzoekende zandzakken gestaan! :lol:

Vertel mij wat :lol: Was overigens ook de enigste keer dat ik enigszins "voorin" ging staan bij de main. Had het helemaal gehad daar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lekker! Prima combinatie tussen mainstream en raw :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks