Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die introkicks, zelden zulke slechte kicks gehoord, foeilelijke tail. Climax ging leuk op Loudness maar compenseert z'n saaie intro niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:57 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Haha die introkicks, zelden zulke slechte kicks gehoord, foeilelijke tail. Climax ging leuk op Loudness maar compenseert z'n saaie intro niet.


Helemaal eens . Enigste leuke stukje is de climax, rest ervoor is dood saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers:

[zippy]http://www68.zippyshare.com/v/41769522/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 01:49 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol: WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Haha die introkicks, zelden zulke slechte kicks gehoord, foeilelijke tail. Climax ging leuk op Loudness maar compenseert z'n saaie intro niet.

Mee eens.
Dacht dat de oren me van de kop trilden op Loudness, wat een kut geluid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Voor de liefhebbers:

[zippy]http://www68.zippyshare.com/v/41769522/file.html[/zippy]

Beetje kort he. Gelukkig is ie te downloaden en op repeat te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 20:25 
 
Hardtraxx Elite

Mijn rip is verwijdert door The Magic Show :/ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Mijn rip is verwijdert door The Magic Show :/ :(

Ach, die live set van mij is toch beter
patrickjeb schreef:
Voor de liefhebbers:

[zippy]http://www68.zippyshare.com/v/41769522/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja nee leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
ja nee leuk

Niet echt nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel raar die kicks in de intro :P Hadden beter kicks zoals in Beat The Drum geweest :)

Climax is natuurlijk wel sick :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

filmpje van Andromeda is offline... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 19:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:02 
 
Hardtraxxer

Ben hem nu al beu. Wat verveelt deze plaat snel zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Intro is op zijn zachts lachwekkend te noemen, de climax daar in tegen is echt beest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Intro is op zijn zachts lachwekkend te noemen, de climax daar in tegen is echt beest

Contrast is enorm :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Intro is op zijn zachts lachwekkend te noemen, de climax daar in tegen is echt beest

Contrast is enorm :oh:


jammer inderdaad, maakt de climax wel extra vet misschien :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een inhoudsloze troep zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm heb het idee dat The Machine bezig is zich opnieuw te profileren ofzo... Ik hoor elementen van zijn bekende beukwerk, maar ook nieuwe shit die me niet zo aanstaat. Die climax kick is wel erg geil gelukkig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Intro is op zijn zachts lachwekkend te noemen, de climax daar in tegen is echt beest

Contrast is enorm :oh:

Mag ik een keer samen met jou hier op dansen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de intro wel nog aardig hoor. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Intro is op zijn zachts lachwekkend te noemen, de climax daar in tegen is echt beest

Contrast is enorm :oh:

Mag ik een keer samen met jou hier op dansen? :$

Maar natuurlijk dan gaan we Rollen' ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Voor de liefhebbers:

[zippy]http://www68.zippyshare.com/v/41769522/file.html[/zippy]

Hahaha en dan die ava van jou er bij, prachtig :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:46 
 
Hardtraxx Addict

Climax doet het em :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/the-machine-rollin-tms026-t40788.html
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks