Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Vincent_ schreef:
Analoxx schreef:
Machine heeft mij nooit echt wat gedaan zelfs DKOT niet, bij deze heb ik wederom dezelfde gedachten :)
Alleen Renaissance vind ik vet eigenlijk.


Geen enkele andere?? Explorers Of The Mind, Loud Tool, No Mad Soul, Times Like These, Green Forest?

On topic: wat klinkt dit super vet :love:

Je vergeet Mosquito :$ :worship:

En Difficult, Trashin, Sound Of The Machine, Audiobot, Place Of Terror enz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 21:49 
 
Hardtraxxer

De tering :love: Die kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:31 
 
Hardtraxx Newbie

Dit ging dr vannacht toch heerlijk op zeg, die kicks in de climax, echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 00:26 
 
Hardtraxx Elite

Wat ben ik blij om dit van The Machine te horen :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

4x gehoord op Rauw Op Je Dak. (The Machine, Deetox,Chain Reaction en Deetox)

Heel vette track, die totaal andere kicks in de intro zijn ook heel vet. Dan verwacht je die sloopkicks in de climax niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Wat ben ik blij om dit van The Machine te horen :D :D :D


precies dit, heb een tijdje m'n hart vast gehouden omdat ik toch een behoorlijke fan was, wist daarna ff niet waar hij mee bezig was, maar zo'n nummer maakt heel veel goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:57 
 
Hardtraxxer

Excuses, kicks zijn totaal niet als DKOT, maar vooralsnog zeer heerlijk plaatje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vind er weinig aan, The Machine had altijd een onderscheidende sound, dit is 13 in het dozijn raw hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze plaat 2x voorbij horen komen bij Loudness. Echt wat een parel mensen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:47 
 
Hardtraxx Elite

edit verkeerde topique >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister 3 maal gehoord. Ho-ly shit wat een geweld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, wat een bazenplaat was dit live! Gehoord bij Blackburn en jezus, dat ging er goed op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

41:30
[zippy]http://www72.zippyshare.com/v/51360392/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Samen met Ghetto de beste van Loudness tot nu toe.
Wat een plaat :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spijtig dat ie er toch wel mooi naast ligt, van wie is deze set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

van Clockartz @ Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hierbij klaag ik The Machine aan voor zinloos geweld. Dit is toch helemaal niet nodig op de maandagochtend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dit wil ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hierbij klaag ik The Machine aan voor zinloos geweld. Dit is toch helemaal niet nodig op de maandagochtend?


wel dus. Wakker worden :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja op Loudness meerdere malen gehoord inderdaad!
Wat een ziek vette plaat is dit! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:44 
 

Kicks in de midintro zijn een beetje apart. Opzich nog wel leuk, maar de climax is natuurlijk dikke shit. Gaat er goed op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

3x live gehoord op loudness, wat een bazenkicks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:12 
 
Hardtraxx Elite



^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw, echt een gruwelijk nummer :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks