Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 1e track op de Decibel DVD van de Loudness area, wat een heldentrack :worship:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
De 1e track op de Decibel DVD van de Loudness area, wat een heldentrack :worship:

Gelijk proberen om die DVD binnen te halen, alleen al voor deze plaat :P
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
patrickjeb schreef:
De 1e track op de Decibel DVD van de Loudness area, wat een heldentrack :worship:

Gelijk proberen om die DVD binnen te halen, alleen al voor deze plaat :P


Ik heb hem gedownload. Hij stond voor 23 gig op het internet, heb ik godverdomme die map verwijdert. En die is natuurlijk te groot voor de prullenbak dus die ging er meteen af >.< :$

Maar ff gewoon bestellen denk ik.. Was sowieso een heldig feest.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
De 1e track op de Decibel DVD van de Loudness area, wat een heldentrack :worship:


Kan je hem rippen? :P
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
patrickjeb schreef:
De 1e track op de Decibel DVD van de Loudness area, wat een heldentrack :worship:


Kan je hem rippen? :P


Nu mee bezig :P
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dakpan schreef:
patrickjeb schreef:
De 1e track op de Decibel DVD van de Loudness area, wat een heldentrack :worship:


Kan je hem rippen? :P


Nu mee bezig :P

:slow:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Nu eis ik wel subscibers!
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nogal meh vanuit die YT video. Hoop dat t aan de kwaliteit ligt want had hem echt veel harder verwacht.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Klinkt nogal meh vanuit die YT video. Hoop dat t aan de kwaliteit ligt want had hem echt veel harder verwacht.

Doet mij ook niet zoveel, het mist uhmm energie
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:25 
 
Hardtraxxer

Heerlijke track, alleen had ik hem wel 2x harder verwacht. In dat LQ filmpje leek die echt hard.
Maarja, ik oordeel wel als ik de full hoor.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dood zaakje daar in die loudness tent zeg >.<
Track klinkt episch, live gaat die ontiegelijk hard dus denk dat het aan de YT kwaliteit ligt.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is sowieso te wijten aan de kwaliteit.
Die kick uit de 2e climax hoort zooooo veel harder te gaan.


Bij Qbase was ik nog enigszins sceptisch, maar dit is echt goud!
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk voor the machine dat zn track op de dvd staat :).

Hij klinkt zo een stuk zwakker als ik me kan herinneren, hoop echt dat het aan de kwaliteit ligt.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die sounds en die kicks. :drool: Vind hem nu al behoorlijk vet!
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 02:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klinkt zachtjes op het yt filmpje, maar volgens mij gaat die goed hard in het echt. :D
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het een beetje leeg klinken.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 11:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Deze sample geeft een verkeerd beeld van de track. Live ging ie echt lekker en ik kan aan de sounds ook wel horen dat het goed in elkaar steekt. Alleen vind ik de bpm wat aan de lage kant, maar dat kan ook komen, omdat ik een andere sample nu gewend ben..
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Filmpje geeft inderdaad een verkeerd beeld van de track, dit is live echt een pareltje met belachelijk harde kicks. Toch klinkt ie nog erg vet in het filmpje! Denk dat Chris One hem wel draait op Loudness, kan niet wachten. :)
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn als de track niet alleen live goed klinkt, zal hem veel vaker gewoon thuis horen namelijk..
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zijn de lyrics eigenlijk na 'Just don't fall asleep'? If you die in your dreams, you die for real?
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

komt gewoon doordat hij op 150 bpm in dit filmpje zit. op 155 is dit gewoon rammen geblazen.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is zeker wel hard, alleen is dat hier door YT gewoon niet goed te horen :/
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 20:48 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
komt gewoon doordat hij op 150 bpm in dit filmpje zit. op 155 is dit gewoon rammen geblazen.


Zou slechte zaak zijn als originele BPM negatieve invloed heeft op de track. BPM keuze hoort toch bij producer zijn.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2011 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat zeg :worship:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dit! :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks