D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Artiest: The machine

Track(s): Place Of Terror (Crypsis remix)

Sample/video: View on YouTube

View on YouTube
Last edited by dylanhardstyle on 24 Jan 2012 19:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Volgens mij is deze echt stukken minder dan het origineel. Vind die Gangsta Shit kicks er niet echt bij passen.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Klink tot nu toe veelbelovend, maar ik ben wel benieuwd hoe de kicks in HQ klinken.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
wootum wrote:Volgens mij is deze echt stukken minder dan het origineel. Vind die Gangsta Shit kicks er niet echt bij passen.
Als die kicks erin zitten wordt dan sws al een verkrachting van het orgineel, die kicks zijn zoo hard :drool:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Kicks klinken kut. Maarja lastig te beoordelen.
T
Zoo dan, wat een plaat typische crypsis sound eraan gegeven :drool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Flikker eens ff héél snel op met die pauperkicks.
Vaak genoeg gehoord. Leg er kicks als die van Nackt er in en het klinkt al veel beter.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Daveytl wrote:Flikker eens ff héél snel op met die pauperkicks.
Vaak genoeg gehoord. Leg er kicks als die van Nackt er in en het klinkt al veel beter.
QFT!!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
helemaal mee eens, als je de kicks uit het origneel hoort en dan deze zijn dit echt niet muggescheetjes ofzo, en zeker omdat de kicks in het orgineel gewoon ontiegelijk hard gaan :)
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Jammer, jammer, jammer. Heb 'm niet verder geluisterd toen ik de kicks hoorde. De rest hoor ik wel keer in HQ
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vind PoT een van de minste Machine platen, maar zelfs nu denk ik, waarom waag je je aan zo'n remix. :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zoals bij bijna iedere track van Crypsis, vind ik de kicks weer ongelooflijk kut klinken! -.-
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Mensen... dit is echt verkrachting van het origineel -.-
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Dit, wat een zware kut kicks..
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lyst wrote:Ik vind PoT een van de minste Machine platen, maar zelfs nu denk ik, waarom waag je je aan zo'n remix. :P
Waarom niet? Als The Machine het leuk vindt dat een paar van zijn platen geremixt worden door een aantal grote namen in de Hardstyle wereld.. een remix hoeft toch niet perse een verbetering van het origineel te zijn? :P
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Jolle wrote:
Lyst wrote:Ik vind PoT een van de minste Machine platen, maar zelfs nu denk ik, waarom waag je je aan zo'n remix. :P
Waarom niet? Als The Machine het leuk vindt dat een paar van zijn platen geremixt worden door een aantal grote namen in de Hardstyle wereld.. een remix hoeft toch niet perse een verbetering van het origineel te zijn? :P
Beter hoeft niet per se. Maar als de remix niet beter is, wat is dan de toegevoegde waarde van zon remix?

Ik vrees het ergste, origineel vind ik echt vet.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Jolle wrote:
Omdat The Machine qua kwaliteit eigenlijk ver boven de rest staat in mijn ogen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Klinkt vet! Benieuwd naar HQ
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Oct 2015
roberttt wrote:Klinkt vet! Benieuwd naar HQ
Idem dito!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Weer die mindere kicks, maar het totaalplaatje bevalt me wel eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Sainen wrote:Maar als de remix niet beter is, wat is dan de toegevoegde waarde van zon remix?
Ik vind niet dat een remix gemaakt moet worden voor een bepaalde toegevoegde waarde. Een remix hoeft niet beter te zijn dan het origineel in mij ogen. Dat zie ik ook met a2 - unleashed. Origineel is de beste a2 plaat ooit en zal ook niet overtroffen worden. Is het dan stom omdat PP daar een remix van maakt? Ik vind in ieder geval van niet, want de remix vind ik ook zeker vermakelijk en voor mij is het toch echt het belangrijkste dat een track vermakelijk is.

Zal morgen deze remix eens goed beluisteren, kan em nu niet hq horen, maar eerste indruk is niet geweldig, maar best aardig :)
J
Hardtraxxer
183 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Nou ik vind het gewoon megaDIK dit hoor.
Plaat die ik wel graag live wil horen.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
wel leuk gedaan ja maar :P geef mij maar origineel, dan ben ik weer blij. goed geprobeerd natuurlijk
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Dit klonk live zooooo gaaf :love: heb hier ook nog wel een filmpje van ff kijken of ik deze van de week ff kan uploaden :woot: :love:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Volgens mij is dit echt een schande tegenover het origineel. Wat ik van de kicks kan horen klinkt niet best.