Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 12:54 
 
Hardtraxxer

Artiest: The machine

Track(s): Place Of Terror (Crypsis remix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij is deze echt stukken minder dan het origineel. Vind die Gangsta Shit kicks er niet echt bij passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klink tot nu toe veelbelovend, maar ik ben wel benieuwd hoe de kicks in HQ klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Volgens mij is deze echt stukken minder dan het origineel. Vind die Gangsta Shit kicks er niet echt bij passen.

Als die kicks erin zitten wordt dan sws al een verkrachting van het orgineel, die kicks zijn zoo hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kicks klinken kut. Maarja lastig te beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:32 
 

Zoo dan, wat een plaat typische crypsis sound eraan gegeven :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flikker eens ff héél snel op met die pauperkicks.
Vaak genoeg gehoord. Leg er kicks als die van Nackt er in en het klinkt al veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Flikker eens ff héél snel op met die pauperkicks.
Vaak genoeg gehoord. Leg er kicks als die van Nackt er in en het klinkt al veel beter.


QFT!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Flikker eens ff héél snel op met die pauperkicks.
Vaak genoeg gehoord. Leg er kicks als die van Nackt er in en het klinkt al veel beter.

helemaal mee eens, als je de kicks uit het origneel hoort en dan deze zijn dit echt niet muggescheetjes ofzo, en zeker omdat de kicks in het orgineel gewoon ontiegelijk hard gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer, jammer, jammer. Heb 'm niet verder geluisterd toen ik de kicks hoorde. De rest hoor ik wel keer in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind PoT een van de minste Machine platen, maar zelfs nu denk ik, waarom waag je je aan zo'n remix. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals bij bijna iedere track van Crypsis, vind ik de kicks weer ongelooflijk kut klinken! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen... dit is echt verkrachting van het origineel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Flikker eens ff héél snel op met die pauperkicks.
Vaak genoeg gehoord. Leg er kicks als die van Nackt er in en het klinkt al veel beter.


Dit, wat een zware kut kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind PoT een van de minste Machine platen, maar zelfs nu denk ik, waarom waag je je aan zo'n remix. :P


Waarom niet? Als The Machine het leuk vindt dat een paar van zijn platen geremixt worden door een aantal grote namen in de Hardstyle wereld.. een remix hoeft toch niet perse een verbetering van het origineel te zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Lyst schreef:
Ik vind PoT een van de minste Machine platen, maar zelfs nu denk ik, waarom waag je je aan zo'n remix. :P


Waarom niet? Als The Machine het leuk vindt dat een paar van zijn platen geremixt worden door een aantal grote namen in de Hardstyle wereld.. een remix hoeft toch niet perse een verbetering van het origineel te zijn? :P


Beter hoeft niet per se. Maar als de remix niet beter is, wat is dan de toegevoegde waarde van zon remix?

Ik vrees het ergste, origineel vind ik echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 19:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Lyst schreef:
Ik vind PoT een van de minste Machine platen, maar zelfs nu denk ik, waarom waag je je aan zo'n remix. :P


Waarom niet? Als The Machine het leuk vindt dat een paar van zijn platen geremixt worden door een aantal grote namen in de Hardstyle wereld.. een remix hoeft toch niet perse een verbetering van het origineel te zijn? :P

Omdat The Machine qua kwaliteit eigenlijk ver boven de rest staat in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 20:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt vet! Benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Klinkt vet! Benieuwd naar HQ

Idem dito!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Weer die mindere kicks, maar het totaalplaatje bevalt me wel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Maar als de remix niet beter is, wat is dan de toegevoegde waarde van zon remix?


Ik vind niet dat een remix gemaakt moet worden voor een bepaalde toegevoegde waarde. Een remix hoeft niet beter te zijn dan het origineel in mij ogen. Dat zie ik ook met a2 - unleashed. Origineel is de beste a2 plaat ooit en zal ook niet overtroffen worden. Is het dan stom omdat PP daar een remix van maakt? Ik vind in ieder geval van niet, want de remix vind ik ook zeker vermakelijk en voor mij is het toch echt het belangrijkste dat een track vermakelijk is.

Zal morgen deze remix eens goed beluisteren, kan em nu niet hq horen, maar eerste indruk is niet geweldig, maar best aardig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 11:25 
 
Hardtraxxer

Nou ik vind het gewoon megaDIK dit hoor.
Plaat die ik wel graag live wil horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel leuk gedaan ja maar :P geef mij maar origineel, dan ben ik weer blij. goed geprobeerd natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klonk live zooooo gaaf :love: heb hier ook nog wel een filmpje van ff kijken of ik deze van de week ff kan uploaden :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit echt een schande tegenover het origineel. Wat ik van de kicks kan horen klinkt niet best.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks