Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 19:08 
 
Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Volgens mij is dit echt een schande tegenover het origineel. Wat ik van de kicks kan horen klinkt niet best.

Precies, is Crypsis nu ook al gedeeltelijk besmet met het weghalen van lage en daverende tonen uit de kicks ?? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah heb serieus naar iets voor de komende 2 maanden liggen zoeken waar ik Crypsis weer zou kunnen zien. Dat uurtje bij XXMas was ZOOO dik hé.. 6th Pathway rmx van Radical +dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@ 1:17:40.

http://www.youtube.com/watch?v=YMueYmOzoMo&t=77m40s

Ik vind dit persoonlijk niks, wéér die boutkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:08 
 
Hardtraxxer

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.

Inderdaad, mis de oude Crypsis kick :thumbdown: Toen was het nog genieten (L) Helaas nu niet meer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vet nummer... (L) Dubstep stukje :worship: en dan die midintro wouwwwww :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dakpan schreef:
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.

Inderdaad, mis de oude Crypsis kick :thumbdown: Toen was het nog genieten (L) Helaas nu niet meer :thumbdown:

Dit, wat is er met die geniale Statement of Intent kick gebeurd zeg..
Dingen als Dust In Your Eyes, Transmission, Sonic Sabotage en Before The Storm vergelijken met dit..
Wat een klote kick. Voor mij tot nu toe de slechtste track van het album, vind Enjoy nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verkrachting zeg :( Origineel is ook niet te overtreffen als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

weer die lelijke kut schijt kicks. :/ ik schijt harder dan deze kicks. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ongelooflijk schijt nummer zeg. Kicks zijn inderdaad slecht, climax ook weinig origineel met altijd maar die MiM sounds. Daarentegen komt dit voor mij niet echt onverwacht, laatste crypsis werk spreekt me toch al niet meer aan. Ik vind dat deze track het niet eens waard is om op het Machine album te komen :sick: .

Verder is de sfeer ook helemaal weg, die break voor de mid doet gewoon vrolijk aan, als een soort sprookje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

te triesttt, ik snap niet hoe hij zelf zo'n kick in al zijn nieuwe tracks stopt je hoort toch ookw el dat het gewoon kutkicks zijn xD :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis mailen dat die echt wat moet gaan doen aan zijn kicks. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.

kan het niet beter zeggen als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kicks van het origineel zijn fucking heldig, sowieso waarschijnlijk mijn favoriete Machine-plaat.
Dit vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict

Forbidden Kick schreef:
lelijke kut schijt

Dit zegt genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Robbertt
Eerst post je
Citaat:
Klinkt vet! Benieuwd naar HQ


En vervolgens als een ander het niets vind post je
roberttt schreef:
Dakpan schreef:
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.

Inderdaad, mis de oude Crypsis kick :thumbdown: Toen was het nog genieten (L) Helaas nu niet meer :thumbdown:


Right.
OT:
De plaat is complete verkrachting, het origineel is vet, maar Crypsis moet maar eens een nieuwe oven aanschaffen, hier heeft ie iig niets van gebakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
@ Robbertt
Eerst post je
Citaat:
Klinkt vet! Benieuwd naar HQ


En vervolgens als een ander het niets vind post je
roberttt schreef:
Dakpan schreef:
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.

Inderdaad, mis de oude Crypsis kick :thumbdown: Toen was het nog genieten (L) Helaas nu niet meer :thumbdown:


Right.
OT:
De plaat is complete verkrachting, het origineel is vet, maar Crypsis moet maar eens een nieuwe oven aanschaffen, hier heeft ie iig niets van gebakken.


Dude kan toch best dat ie zn mening bijschaafde na de HQ versie? What's the big deal :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
De kicks van het origineel zijn fucking heldig, sowieso waarschijnlijk mijn favoriete Machine-plaat.
Dit vind ik niks.


Lang niet mijn favoriete Machine-plaat, maar ik ben het met je eens dat die kicks super zijn vergeleken met dit. Dat effect aan die vocal zodat dat place of terror 'evil' klinkt is wel vet gedaan en de melodie is ook niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No big deal.
Zie ik overigens ook nergens staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:39 
 
Hardtraxxer

had hier de kicks van strike/nackt onder gedaan en je had een pareltje :(
des ondanks vind ik de sounds van crypsis echt WEER super vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook niet zo speciaal om eerlijk te zijn. Dat dubstukje is helemaal niet nodig en deze kick is 1x leuk geweest. Er zit in dit nummer ook totaal geen kracht achter, had hier liever z'n oude kicks of die van Strike/Nackt onder gezien. De andere sounds in de 2e climax klinken wel weer erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
@ Robbertt
Eerst post je
Citaat:
Klinkt vet! Benieuwd naar HQ


En vervolgens als een ander het niets vind post je
roberttt schreef:
Dakpan schreef:
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.

Inderdaad, mis de oude Crypsis kick :thumbdown: Toen was het nog genieten (L) Helaas nu niet meer :thumbdown:


Right.
OT:
De plaat is complete verkrachting, het origineel is vet, maar Crypsis moet maar eens een nieuwe oven aanschaffen, hier heeft ie iig niets van gebakken.


Er staat toch "klinkt vet! Benieuwd naar HQ". Daar bedoel ik mee dat ik de LQ wel vet vond klinken, maar het met de HQ nog kan veranderen. En dat is hierbij het geval, want deze kicks vallen me gewoon tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hij had beter de kicks uit het dubstep gedeelte kunnen gebruiken, die zijn tenminste normaal, dieper en harder dan de kicks in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 15:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik blijf erbij, bij alle remixen van the machine.. niet doen. het wordt toch nooit beter dan het origineel.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks