Precies, is Crypsis nu ook al gedeeltelijk besmet met het weghalen van lage en daverende tonen uit de kicks ??Nando wrote:Volgens mij is dit echt een schande tegenover het origineel. Wat ik van de kicks kan horen klinkt niet best.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Hahah heb serieus naar iets voor de komende 2 maanden liggen zoeken waar ik Crypsis weer zou kunnen zien. Dat uurtje bij XXMas was ZOOO dik hé.. 6th Pathway rmx van Radical +dit.
Last edited by Daveytl on 24 Jan 2012 11:53, edited 1 time in total.
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Inderdaad, mis de oude Crypsis kickDakpan wrote:De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.
Wat een vet nummer...
Dubstep stukje
en dan die midintro wouwwwww

Dit, wat is er met die geniale Statement of Intent kick gebeurd zeg..roberttt wrote:Inderdaad, mis de oude Crypsis kickDakpan wrote:De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.Toen was het nog genieten
Helaas nu niet meer
Dingen als Dust In Your Eyes, Transmission, Sonic Sabotage en Before The Storm vergelijken met dit..
Wat een klote kick. Voor mij tot nu toe de slechtste track van het album, vind Enjoy nog beter.
Wat een verkrachting zeg
Origineel is ook niet te overtreffen als je het mij vraagt.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
weer die lelijke kut schijt kicks.
ik schijt harder dan deze kicks. 
Wat een ongelooflijk schijt nummer zeg. Kicks zijn inderdaad slecht, climax ook weinig origineel met altijd maar die MiM sounds. Daarentegen komt dit voor mij niet echt onverwacht, laatste crypsis werk spreekt me toch al niet meer aan. Ik vind dat deze track het niet eens waard is om op het Machine album te komen
.
Verder is de sfeer ook helemaal weg, die break voor de mid doet gewoon vrolijk aan, als een soort sprookje.
Verder is de sfeer ook helemaal weg, die break voor de mid doet gewoon vrolijk aan, als een soort sprookje.
te triesttt, ik snap niet hoe hij zelf zo'n kick in al zijn nieuwe tracks stopt je hoort toch ookw el dat het gewoon kutkicks zijn xD 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Crypsis mailen dat die echt wat moet gaan doen aan zijn kicks. 
kan het niet beter zeggen als dit.Dakpan wrote:De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.
De kicks van het origineel zijn fucking heldig, sowieso waarschijnlijk mijn favoriete Machine-plaat.
Dit vind ik niks.
Dit vind ik niks.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Dit zegt genoegForbidden Kick wrote:lelijke kut schijt
@ Robbertt
Eerst post je
OT:
De plaat is complete verkrachting, het origineel is vet, maar Crypsis moet maar eens een nieuwe oven aanschaffen, hier heeft ie iig niets van gebakken.
Eerst post je
En vervolgens als een ander het niets vind post jeKlinkt vet! Benieuwd naar HQ
Right.roberttt wrote:Inderdaad, mis de oude Crypsis kickDakpan wrote:De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.Toen was het nog genieten
Helaas nu niet meer
OT:
De plaat is complete verkrachting, het origineel is vet, maar Crypsis moet maar eens een nieuwe oven aanschaffen, hier heeft ie iig niets van gebakken.
Dude kan toch best dat ie zn mening bijschaafde na de HQ versie? What's the big dealPiaaa wrote:@ Robbertt
Eerst post jeEn vervolgens als een ander het niets vind post jeKlinkt vet! Benieuwd naar HQRight.roberttt wrote:Inderdaad, mis de oude Crypsis kickDakpan wrote:De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.Toen was het nog genieten
Helaas nu niet meer
OT:
Lang niet mijn favoriete Machine-plaat, maar ik ben het met je eens dat die kicks super zijn vergeleken met dit. Dat effect aan die vocal zodat dat place of terror 'evil' klinkt is wel vet gedaan en de melodie is ook niet verkeerd.Daveytl wrote:De kicks van het origineel zijn fucking heldig, sowieso waarschijnlijk mijn favoriete Machine-plaat.
Dit vind ik niks.
No big deal.
Zie ik overigens ook nergens staan.
Zie ik overigens ook nergens staan.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
had hier de kicks van strike/nackt onder gedaan en je had een pareltje
des ondanks vind ik de sounds van crypsis echt WEER super vet!
des ondanks vind ik de sounds van crypsis echt WEER super vet!
Ik vind hem ook niet zo speciaal om eerlijk te zijn. Dat dubstukje is helemaal niet nodig en deze kick is 1x leuk geweest. Er zit in dit nummer ook totaal geen kracht achter, had hier liever z'n oude kicks of die van Strike/Nackt onder gezien. De andere sounds in de 2e climax klinken wel weer erg gaaf.
Er staat toch "klinkt vet! Benieuwd naar HQ". Daar bedoel ik mee dat ik de LQ wel vet vond klinken, maar het met de HQ nog kan veranderen. En dat is hierbij het geval, want deze kicks vallen me gewoon tegen?Piaaa wrote:@ Robbertt
Eerst post jeEn vervolgens als een ander het niets vind post jeKlinkt vet! Benieuwd naar HQRight.roberttt wrote:Inderdaad, mis de oude Crypsis kickDakpan wrote:De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.Toen was het nog genieten
Helaas nu niet meer
OT:
Hij had beter de kicks uit het dubstep gedeelte kunnen gebruiken, die zijn tenminste normaal, dieper en harder dan de kicks in de climax.