roberttt schreef:
Dakpan schreef:
De mooiste kick van de afgelopen jaren is vervangen door èèn van de meest lelijke van de afgelopen jaren. :') Ook nog eens dubstep invloeden... Nee deze remix is echt 10x niks.
Inderdaad, mis de oude Crypsis kick

Toen was het nog genieten

Helaas nu niet meer

Dit, wat is er met die geniale Statement of Intent kick gebeurd zeg..
Dingen als Dust In Your Eyes, Transmission, Sonic Sabotage en Before The Storm vergelijken met dit..
Wat een klote kick. Voor mij tot nu toe de slechtste track van het album, vind Enjoy nog beter.