Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:16 
 

Artiest: The Machine

Track(s): My Dream

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Enthousiasme is gewekt, heeeel erg benieuwd hoe dit in HQ klinkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:44 
 

Dom filmpje. Anyhow, lijkt me een.. redelijke plaat. Wil m graag wat langer horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind het een toffe vid :P Lekker plaatje inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moest lachen. Ben benieuwd ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die kat ook he lol

maar plaat klinkt veel belovend ! ben benieuwd naar de langere versie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze stond hier al ergens... nieuwe-tracks-hs/the-machine-tba-t29923.html

Lijkt me alleen een andere versie... Vind de versie die hij op XX Raw draaide toch wel veel vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:46 
 
Hardtraxxer

klinkt veelbelovend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt al best lekker. en haha die kat xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Z'n kat is lievvv :$
Plaat klinkt van wat ik er van kan horen zeer goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:06 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Brok energie in de intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.

Different Kind Of Therapy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nando schreef:
Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.

Different Kind Of Therapy?

Oh ja natuurlijk. Zat alleen aan solo producties te denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele lekkere sfeervolle track, love it :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
wootum schreef:
Nando schreef:
Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.

Different Kind Of Therapy?

Oh ja natuurlijk. Zat alleen aan solo producties te denken.


Ja solo is die echt een drama geworden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf 00:31:30

[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/10566689/file.html[/zippy]

Heerlijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag wel eens gereleased worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Mag wel eens gereleased worden ^^

Eens. Volgens mij releasen ze geen 1-trackers bij Sys-x en ik zou niet weten of hij er nog meer heeft.

Sys-x 024 wordt een Reverser & Ripcord release. 25 zou dan wel een arboza release worden en 26 the machine denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zie dat hij nu geboekt kan worden via The Magic Show :huh: Zou dat betekenen dat hij binnenkort ook van label veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Ik zie dat hij nu geboekt kan worden via The Magic Show :huh: Zou dat betekenen dat hij binnenkort ook van label veranderd?

Nee, hij blijft bij Sys-x. Hij wil daardoor alleen meer boekingen krijgen als ik het goed begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Vincent_ schreef:
Ik zie dat hij nu geboekt kan worden via The Magic Show :huh: Zou dat betekenen dat hij binnenkort ook van label veranderd?

Nee, hij blijft bij Sys-x. Hij wil daardoor alleen meer boekingen krijgen als ik het goed begrijp.


Das alleen maar beter :D ik wil altijd nog wel eens naar een feest waar the machine staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een vette track! Sowieso is the machine een geweldige producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :loving: :love: :drool: (L)

Ik neem mijn eerdere woorden terug, wat een heerlijke track.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks