Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:59 
 

JefQ schreef:
Deze stond hier al ergens... nieuwe-tracks-hs/the-machine-tba-t29923.html

Lijkt me alleen een andere versie... Vind de versie die hij op XX Raw draaide toch wel veel vetter


Iemand wie meer weet van deze versie hierboven? Intro lijkt hetzelfde, maar die melodie in de climax klinkt zo vet in LQ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 14:15 
 
Hardtraxxer

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks