JefQ schreef:
Deze stond hier al ergens...
nieuwe-tracks-hs/the-machine-tba-t29923.htmlLijkt me alleen een andere versie... Vind de versie die hij op XX Raw draaide toch wel veel vetter
Iemand wie meer weet van deze versie hierboven? Intro lijkt hetzelfde, maar die melodie in de climax klinkt zo vet in LQ
