Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Machine ft. Evrae Altana

Track(s): Endure The Moment

Sample/video:

JezusChristusMoederGod :love: :woot: :bomb:
Dit is Hardstyle op z'n best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Het deel waar ik naar uitkeek kwam natuurlijk niet! :p
Wachten op een HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wa een mongool die filmer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja suckt wel zwaar dat die climax wordt afgekapt :surrender:
Maar die intro en opbouw naar de climax is egt :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 16:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kijk is wie er los gaat !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
kijk is wie er los gaat !

Kijk wie er NIET los gaat, want op dat moment (de hele set) stond IEDEREEN los te gaan :P
Festuca schreef:
Wa een mongool die filmer :P

Inderdaad, wie gaat er nou filmen tijdens zo'n set :oh: . Dat vind ik trouwens wel vet: is maar 1 filmpje van 1 minuut te vinden van die hele set xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
roberttt schreef:
kijk is wie er los gaat !

Kijk wie er NIET los gaat, want op dat moment (de hele set) stond IEDEREEN los te gaan :P


Ik bedoel the Machine ;) was erzelf ook bij toen dit nummer werd gedraaid. Maar er werd altijd gezegd 'kijk is hoe the Machine erbij staat als een zoutzak' etc.

Daar is nu verandering in gekomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I want more :list:

Hopen dat we hem zaterdag aan kunnen horen, want hij klinkt gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wil ook wel meer horen, wat ik hoor klinkt weer super super dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
I want more :list:

Hopen dat we hem zaterdag aan kunnen horen, want hij klinkt gruwelijk :drool:


hopen dat er iemand HQ videos maakt zaterdag, want ik wil het wel is terug horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt voor dit kleine stukje echt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik krijg al behoorlijk kippenvel van dit kleine stukje. Heel erg sfeervol, zweverig, en met die kicks van The Machine erbij vast ook nog eens snoeihard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 21:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen :P

Is er zoiets als een The Machine kick dan? Voor zover ik weet zijn al zijn kicks anders. De enige overeenkomst die ik zie is dat ze altijd perfect samenhangend zijn. Haast geen onderscheid te maken tussen punch en tail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken dit plaatje nog herinneren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 23:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eindbaas der eindbazen :worship: Hij komt gevaarlijk dicht bij Donkey's in de buurt in mijn heldenlijst zo langzamerhand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:48 
 
Artiest

Vind het altijd knap hoe mensen kunnen oordelen op the lowest of lowest quality :lol:
Wacht wel ff op HQ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien waren ze er wel bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:53 
 
Artiest

Lyst schreef:
Misschien waren ze er wel bij ;)


Vind dat alsnog niet echt een moment dat je goed kunt oordelen over een track, maar dat kan ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:14 
 

Pommer schreef:
Eindbaas der eindbazen :worship: Hij komt gevaarlijk dicht bij Donkey's in de buurt in mijn heldenlijst zo langzamerhand :)

The Machine staat hoger in me heldenlijstje dan Donkey's :worship:
godsallemachtig wat ik er nu ui kan opmaken word dit weer zo'n beestplaat :worship:
wil niet weten hoe baas zijn album wordt :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jolle schreef:
Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen :P

Is er zoiets als een The Machine kick dan? Voor zover ik weet zijn al zijn kicks anders. De enige overeenkomst die ik zie is dat ze altijd perfect samenhangend zijn. Haast geen onderscheid te maken tussen punch en tail.


Een Machine kick heeft altijd wel een soort 'herkenbaarheid'. Dus er is zeker wel iets als een Machine kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik herken de kicks van the machine aan de kwaliteit. De kicks zelf zijn vind ik redelijk verschillend. Alleen zijn er maar weinig hardstyle producers die soortgelijke kicks maken als een van zijn kicks. Ik weet niet zo goed hoe je dit moet verwoorden. De kicks zijn erg divers, maar omdat alle verschillende kicks weinig overeenkomsten tonen met de gangbare kicks, zijn ze te herkennen als the machine. Maar stel er zou iemand naast the machine in dat segment gaan produceren, zonder de verschillende kicks van the machine te imiteren, dan zou ik the machine niet meer aan zijn kicks kunnen herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik herken de kicks van the machine aan de kwaliteit. De kicks zelf zijn vind ik redelijk verschillend. Alleen zijn er maar weinig hardstyle producers die soortgelijke kicks maken als een van zijn kicks. Ik weet niet zo goed hoe je dit moet verwoorden. De kicks zijn erg divers, maar omdat alle verschillende kicks weinig overeenkomsten tonen met de gangbare kicks, zijn ze te herkennen als the machine. Maar stel er zou iemand naast the machine in dat segment gaan produceren, zonder de verschillende kicks van the machine te imiteren, dan zou ik the machine niet meer aan zijn kicks kunnen herkennen.

Mwoah niet met je eens, al zijn kicks hebben wel grote gelijkenissen. Zelfde als met kicks van The Pitcher. Als je af en toe een track van m luistert dan lijken ze echt heel veel op elkaar, maar als je ze echt vlak na elkaar beluisterd hoor je wel verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 14:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er is meer gelijkenis tussen Psyko Punkz, Ran-D en Alphatwins kicks dan tussen de kicks van The Machine.
Er zijn wel enkele tracks waarin dezelfde soort kicks zijn gebruikt: Audio Bot/Mistress of Darkness, Awesome Frequency/Artifical Reality (Sasha F), maar als je die tracks al met elkaar vergelijkt is er geen gelijkenis te vinden. Lady of the Lake klinkt totaal anders dan Vicious Tones en die zijn weer totaal anders dan Explorer of the Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er is meer gelijkenis tussen Psyko Punkz, Ran-D en Alphatwins kicks dan tussen de kicks van The Machine.


Dat is wel waar ja.

Maar wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk nummer :loving:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks