Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Artiest: The Machine ft. Evrae Altana

Track(s): Endure The Moment

Sample/video: View on YouTube

JezusChristusMoederGod :love: :woot: :bomb:
Dit is Hardstyle op z'n best.
Last edited by Roebén on 26 Sep 2011 17:39, edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Het deel waar ik naar uitkeek kwam natuurlijk niet! :p
Wachten op een HQ :D
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Wa een mongool die filmer :P
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ja suckt wel zwaar dat die climax wordt afgekapt :surrender:
Maar die intro en opbouw naar de climax is egt :bomb:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
kijk is wie er los gaat !
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
roberttt wrote:kijk is wie er los gaat !
Kijk wie er NIET los gaat, want op dat moment (de hele set) stond IEDEREEN los te gaan :P
Festuca wrote:Wa een mongool die filmer :P
Inderdaad, wie gaat er nou filmen tijdens zo'n set :oh: . Dat vind ik trouwens wel vet: is maar 1 filmpje van 1 minuut te vinden van die hele set xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
PierrePruuk wrote:
roberttt wrote:kijk is wie er los gaat !
Kijk wie er NIET los gaat, want op dat moment (de hele set) stond IEDEREEN los te gaan :P
Ik bedoel the Machine ;) was erzelf ook bij toen dit nummer werd gedraaid. Maar er werd altijd gezegd 'kijk is hoe the Machine erbij staat als een zoutzak' etc.

Daar is nu verandering in gekomen ;)
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
I want more :list:

Hopen dat we hem zaterdag aan kunnen horen, want hij klinkt gruwelijk :drool:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
wil ook wel meer horen, wat ik hoor klinkt weer super super dik :drool:
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
XtD wrote:I want more :list:

Hopen dat we hem zaterdag aan kunnen horen, want hij klinkt gruwelijk :drool:
hopen dat er iemand HQ videos maakt zaterdag, want ik wil het wel is terug horen :drool:
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Klinkt voor dit kleine stukje echt goed!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik krijg al behoorlijk kippenvel van dit kleine stukje. Heel erg sfeervol, zweverig, en met die kicks van The Machine erbij vast ook nog eens snoeihard.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Jolle wrote:Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen :P
Is er zoiets als een The Machine kick dan? Voor zover ik weet zijn al zijn kicks anders. De enige overeenkomst die ik zie is dat ze altijd perfect samenhangend zijn. Haast geen onderscheid te maken tussen punch en tail.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik ken dit plaatje nog herinneren :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Eindbaas der eindbazen :worship: Hij komt gevaarlijk dicht bij Donkey's in de buurt in mijn heldenlijst zo langzamerhand :)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Vind het altijd knap hoe mensen kunnen oordelen op the lowest of lowest quality :lol:
Wacht wel ff op HQ ^^
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Misschien waren ze er wel bij ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Misschien waren ze er wel bij ;)
Vind dat alsnog niet echt een moment dat je goed kunt oordelen over een track, maar dat kan ja :thumbup:
D
Pommer wrote:Eindbaas der eindbazen :worship: Hij komt gevaarlijk dicht bij Donkey's in de buurt in mijn heldenlijst zo langzamerhand :)
The Machine staat hoger in me heldenlijstje dan Donkey's :worship:
godsallemachtig wat ik er nu ui kan opmaken word dit weer zo'n beestplaat :worship:
wil niet weten hoe baas zijn album wordt :bomb:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Lyst wrote:
Jolle wrote:Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen :P
Is er zoiets als een The Machine kick dan? Voor zover ik weet zijn al zijn kicks anders. De enige overeenkomst die ik zie is dat ze altijd perfect samenhangend zijn. Haast geen onderscheid te maken tussen punch en tail.
Een Machine kick heeft altijd wel een soort 'herkenbaarheid'. Dus er is zeker wel iets als een Machine kick.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik herken de kicks van the machine aan de kwaliteit. De kicks zelf zijn vind ik redelijk verschillend. Alleen zijn er maar weinig hardstyle producers die soortgelijke kicks maken als een van zijn kicks. Ik weet niet zo goed hoe je dit moet verwoorden. De kicks zijn erg divers, maar omdat alle verschillende kicks weinig overeenkomsten tonen met de gangbare kicks, zijn ze te herkennen als the machine. Maar stel er zou iemand naast the machine in dat segment gaan produceren, zonder de verschillende kicks van the machine te imiteren, dan zou ik the machine niet meer aan zijn kicks kunnen herkennen.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lyst wrote:Ik herken de kicks van the machine aan de kwaliteit. De kicks zelf zijn vind ik redelijk verschillend. Alleen zijn er maar weinig hardstyle producers die soortgelijke kicks maken als een van zijn kicks. Ik weet niet zo goed hoe je dit moet verwoorden. De kicks zijn erg divers, maar omdat alle verschillende kicks weinig overeenkomsten tonen met de gangbare kicks, zijn ze te herkennen als the machine. Maar stel er zou iemand naast the machine in dat segment gaan produceren, zonder de verschillende kicks van the machine te imiteren, dan zou ik the machine niet meer aan zijn kicks kunnen herkennen.
Mwoah niet met je eens, al zijn kicks hebben wel grote gelijkenissen. Zelfde als met kicks van The Pitcher. Als je af en toe een track van m luistert dan lijken ze echt heel veel op elkaar, maar als je ze echt vlak na elkaar beluisterd hoor je wel verschillen.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Er is meer gelijkenis tussen Psyko Punkz, Ran-D en Alphatwins kicks dan tussen de kicks van The Machine.
Er zijn wel enkele tracks waarin dezelfde soort kicks zijn gebruikt: Audio Bot/Mistress of Darkness, Awesome Frequency/Artifical Reality (Sasha F), maar als je die tracks al met elkaar vergelijkt is er geen gelijkenis te vinden. Lady of the Lake klinkt totaal anders dan Vicious Tones en die zijn weer totaal anders dan Explorer of the Mind.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
Lyst wrote:Er is meer gelijkenis tussen Psyko Punkz, Ran-D en Alphatwins kicks dan tussen de kicks van The Machine.
Dat is wel waar ja.

Maar wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk nummer :loving: