_O_Jolle wrote:Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen
Korte melodieen vette sounds en krachtige kicks!
Dit is het spul waarvan ik hou!
Er moeten meer tracks komen zoals deze ala chemistry of sound
_O_Jolle wrote:Die kicks van the Machine gaan volgens mij nooit vervelen
Tegen mij zei hij eind-oktober, maar aangezien er nog geen previews online staan betekend het misschien dat het is uitgesteld?JEFSKIII wrote:Wanneer komt dat album eigenlijk?
Op the qontinent zei hij dat het album eind dit jaar/ begin volgend jaar af wilde hebben. Daarbij zei hij ook dat het uit kan lopen, omdat het geen zin heeft om zich te haasten en omdat alles perfect moet zijn voordat hij het vrijgeeft.Joykill wrote:Tegen mij zei hij eind-oktober, maar aangezien er nog geen previews online staan betekend het misschien dat het is uitgesteld?JEFSKIII wrote:Wanneer komt dat album eigenlijk?
Oké dan, bedankt voor de infoSainen wrote:Op the qontinent zei hij dat het album eind dit jaar/ begin volgend jaar af wilde hebben. Daarbij zei hij ook dat het uit kan lopen, omdat het geen zin heeft om zich te haasten en omdat alles perfect moet zijn voordat hij het vrijgeeft.Joykill wrote:Tegen mij zei hij eind-oktober, maar aangezien er nog geen previews online staan betekend het misschien dat het is uitgesteld?JEFSKIII wrote:Wanneer komt dat album eigenlijk?