Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 19:06 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The KGB's

Track(s): Yerba Diabolika (TNT & Audiofreq Remix)

Sample/video: https://www.facebook.com/photo.php?v=10154004922640235
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt precies hetzelfde maar dan met een mega slappe kick eronder... Aan dit soort pareltjes hoor je niks te veranderen >.<
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 21:28 
 
Hardtraxxer

Japper28 schreef:
Aan dit soort pareltjes hoor je niks te veranderen >.<


Bepaal jij niet.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Japper28 schreef:
Aan dit soort pareltjes hoor je niks te veranderen >.<


Bepaal jij niet.


Oke.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Orgineel was ook niet de hardste plaat dus dat bevalt me eigenlijk prima. Benieuwd naar een volle sample!
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Japper28 schreef:
Aan dit soort pareltjes hoor je niks te veranderen >.<


Bepaal jij niet.


wat een groep 8 opmerking weer >.<
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 23:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Japper28 schreef:
Aan dit soort pareltjes hoor je niks te veranderen >.<


Bepaal jij niet.


Vind je dit leuk? Het komt best wel over als zijn mening hoor..
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heheh grappig dit

OT: Klinkt weer lekker van Sam en de Rest
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 10:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Bryan dj schreef:
Japper28 schreef:
Aan dit soort pareltjes hoor je niks te veranderen >.<


Bepaal jij niet.


Vind je dit leuk? Het komt best wel over als zijn mening hoor..


Wat dan, hij heeft toch gelijk? Hij bepaalt niet of zoiets wel of niet mag worden geremixt. Het is een alias van TNT dus ook nog hun eigen track.

De remix vind ik niet zo geweldig voor wat ik hoor, maar ik vind zelf het origineel ook niet veel aan.
In b4, alle afblijven en nooit mogen aankomen comments.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:45 
 
Hardtraxx Addict

Japper28 schreef:
Klinkt precies hetzelfde maar dan met een mega slappe kick eronder... Aan dit soort pareltjes hoor je niks te veranderen >.<


Zo duidelijk is de kick niet te horen imo, gewoon een HQ afwachten miss is de kick wel harder dan je denkt ;)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 16:06 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
The Venator schreef:
Bryan dj schreef:

Bepaal jij niet.


Vind je dit leuk? Het komt best wel over als zijn mening hoor..


Wat dan, hij heeft toch gelijk? Hij bepaalt niet of zoiets wel of niet mag worden geremixt. Het is een alias van TNT dus ook nog hun eigen track.



Dit dus. Dus stop maar met provoceren. Met name The Venator als moderator zijnde. :thumbup:
De remix is niet geweldig nee, maar zo vaak luister ik het origineel ook niet meer, dus in een nieuw jasje doet het goed.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 16:08 
 
Hardtraxxer

Hij werd gister nog gedraaid in Total Madness, vond het wel waard om hem op te nemen (excuses dat het geluid aan de linkerkant zit, geen idee waarom m'n telefoon dat doet)

https://www.youtube.com/watch?v=UrMuNXMUKtU
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 22:26 
 
Hardtraxxer

Heerlijke remix, zowel op HWS vrijdag als Total Madness zaterdag gehoord.

iets betere opname:

Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=_gR4tGR7S3M
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat hebben ze met die melodie gedaan :/

kicks zijn ook niet al te best, zet het origineel wel weer aan :bomb:
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:52 
 

Tjonge had hier dan toch een andere tracktitel aan gehangen, dit is toch 3x niks in vergelijking met het origineel.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Best bizar dat ik al blij ben dat er een normale climax in zit. Terwijl dit gewoon rare plofkicks zijn.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde dit :/
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 19:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Dit dus. Dus stop maar met provoceren. Met name The Venator als moderator zijnde. :thumbup:


Dus omdat mijn naam toevallig groen is word ik 'speciaal' behandeld? Oké. Dat ik moderator ben betekent niet dat ik mijn mening niet meer mag uiten hoor.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:06 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Bryan dj schreef:
Dit dus. Dus stop maar met provoceren. Met name The Venator als moderator zijnde. :thumbup:


Dus omdat mijn naam toevallig groen is word ik 'speciaal' behandeld? Oké. Dat ik moderator ben betekent niet dat ik mijn mening niet meer mag uiten hoor.


Naam groen = verantwoordelijkheid? Als je dat niet kunt hebben, lever je die status toch weer in?

On topic: gehoord op Rebirth. Dik live-setje van Tuneboy en dit is een leuke remix. ^^
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
The Venator schreef:
Bryan dj schreef:
Dit dus. Dus stop maar met provoceren. Met name The Venator als moderator zijnde. :thumbup:


Dus omdat mijn naam toevallig groen is word ik 'speciaal' behandeld? Oké. Dat ik moderator ben betekent niet dat ik mijn mening niet meer mag uiten hoor.


Naam groen = verantwoordelijkheid? Als je dat niet kunt hebben, lever je die status toch weer in?


Wat lul je nou?
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks van niks.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zachte kicks zaten ook in het orgineel, dat vind ik op zich nog wel bij de track passen. Vind de melodie eigenlijk net niet pakken bij wat ze ervoor gedaan hebben. Helaas, pindakaas.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
De zachte kicks zaten ook in het orgineel, dat vind ik op zich nog wel bij de track passen. Vind de melodie eigenlijk net niet pakken bij wat ze ervoor gedaan hebben. Helaas, pindakaas.


Nou, steviger dan huidedaagse kicks. Geef mij maar het origineel, de climax daarvan heeft veel meer sfeer.

Al die nieuwe refixes doen me niets. Is overal een beetje hetzelfde sausje.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie, kicks en sfeer in de plaat vind ik stukken minder dan in het origineel. Desondanks vind ik het, zeker in vergelijking met het merendeel van de huidige mainstream, een best aardig plaatje. ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks