En-er-gy schreef:
Bryan dj schreef:
Bryan dj schreef:
Dit dus. Dus stop maar met provoceren. Met name The Venator als moderator zijnde.

Naam groen = verantwoordelijkheid? Als je dat niet kunt hebben, lever je die status toch weer in?
On topic: gehoord op Rebirth. Dik live-setje van Tuneboy en dit is een leuke remix.

BAD GUY....... GA JE ERGENS ANDERS VERMAKEN...
OP PARTYFLOCK ZOCHTEN ZE NOG KANSLOZE LEDEN....
kut, capslock stond aan....
Excuses alvast voor deze off-topic verklarende reactie moderators.
(zal wel weer een waarschuwing krijgen met dit wanbeleid hier

)
Ten eerste: hoef je mijn post met 'bepaal jij niet' niet serieus te nemen hoor..

Zie wel eens vaker lolletjes en ik dacht ik doe even mee
Ten tweede: als vervolgens een heel team waaronder een moderator er provocerend op gaat reageren, prima. Maar die moderator is moderator omdat hij verantwoordelijkheid draagt. Wil niet zeggen dat hij geen mening meer mag geven, want dat mag hij best. (Ik hoop dat Vaassenaar ook begrijpt wat ik bedoel, aangezien dit best in kindertaal getypt is).
En ten derde: wat bedoel jij nou weer met je wederom een uitlokkende kaasreactie? Als je de discussie niet aan kan, reageer dan niet of hou het on-topic.
On-topic:
Ben het met je eens Khadber maar live is die fijn.
