Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:16 
 

Bryan dj schreef:
Bryan dj schreef:
Dit dus. Dus stop maar met provoceren. Met name The Venator als moderator zijnde. :thumbup:


Naam groen = verantwoordelijkheid? Als je dat niet kunt hebben, lever je die status toch weer in?

On topic: gehoord op Rebirth. Dik live-setje van Tuneboy en dit is een leuke remix. ^^



:corn:

BAD GUY....... GA JE ERGENS ANDERS VERMAKEN...
OP PARTYFLOCK ZOCHTEN ZE NOG KANSLOZE LEDEN....

kut, capslock stond aan.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:36 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
Bryan dj schreef:
Bryan dj schreef:
Dit dus. Dus stop maar met provoceren. Met name The Venator als moderator zijnde. :thumbup:


Naam groen = verantwoordelijkheid? Als je dat niet kunt hebben, lever je die status toch weer in?

On topic: gehoord op Rebirth. Dik live-setje van Tuneboy en dit is een leuke remix. ^^



:corn:

BAD GUY....... GA JE ERGENS ANDERS VERMAKEN...
OP PARTYFLOCK ZOCHTEN ZE NOG KANSLOZE LEDEN....

kut, capslock stond aan.... xd


Excuses alvast voor deze off-topic verklarende reactie moderators.
(zal wel weer een waarschuwing krijgen met dit wanbeleid hier :whistle: )

Ten eerste: hoef je mijn post met 'bepaal jij niet' niet serieus te nemen hoor.. >.<
Zie wel eens vaker lolletjes en ik dacht ik doe even mee
Ten tweede: als vervolgens een heel team waaronder een moderator er provocerend op gaat reageren, prima. Maar die moderator is moderator omdat hij verantwoordelijkheid draagt. Wil niet zeggen dat hij geen mening meer mag geven, want dat mag hij best. (Ik hoop dat Vaassenaar ook begrijpt wat ik bedoel, aangezien dit best in kindertaal getypt is).
En ten derde: wat bedoel jij nou weer met je wederom een uitlokkende kaasreactie? Als je de discussie niet aan kan, reageer dan niet of hou het on-topic. :thumbup:


On-topic:
Ben het met je eens Khadber maar live is die fijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:49 
 

niks wanbeleid. gedraag je eens normaal. neem een voorbeeld aan SL8492.

eerst snappen waar wij het over hebben en wat wij bedoelen. en misschien dan pas janken.
(niet dat janken echt zin heeft hier...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit ontzeeeeettend saai zeg :sleep: Origineel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:01 
 

Bryan dj schreef:
(zal wel weer een waarschuwing krijgen met dit wanbeleid hier)

Als je het hier niet naar je zin hebt dan ga je toch ergens anders naartoe? Dit is weer zo'n kansloze opmerking en dat weet je zelf denk ik ook best wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
eerst snappen waar wij het over hebben en wat wij bedoelen. en misschien dan pas janken.
(niet dat janken echt zin heeft hier...)

Flikker jij gewoon ff op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:13 
 
Hardtraxx Addict

Kinders Kinders!!! Hou het even gezellig in de zandbak!! :aww: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:35 
 
Hardtraxxer

Hoe verkracht ik een gouwe ouwe les 1 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee echt niks, totaal geen sfeer of drive. Origineel blijft vet
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks