Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:12 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:06 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Dikke shit dit! :D (In positieve zin)

Dennis93 schreef:
Eindelijk echt een plaat van TMS waarbij ik zeg woow dit is vet :thumbsup:

Out of Control was anders ook al aardig dik van deze heren. ^^

Daar vond ik de kicks nog zwaar ondermaats :P. Bij deze track is dat al stukken beter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:21 

Hardtraxx Veteran

Klinkt fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:55 

Hardtraxx Veteran

heerlijke plaatje netzo als Out Of Control :)
kicks lijken hier beter uitgewerkt en klinken voller dan bij Out Of Control.
positief dus en zeker benieuwd naar het eindresultaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:48 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de kicks van deze anders ook niet echt je van het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:52 

Hardtraxx Veteran

Vond deze in de 3FM uitzending opvallen. Klinkt op zich wel goed, leek alleen ietwat eentonig te worden op het einde. Maar absoluut een grote vooruitgang in sounddesign etcetera. Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:08 

Hardtraxxer

heerlijk! Deze geeft mij wel wat kippenvel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:45 

Bij Out Of Control vielen inderdaad de kicks heel erg op in negatieve zin, hier is dat al minder inderdaad. Nog steeds niet helemaal goed helaas. Zoals eerder al gezegd inderdaad ook een sfeer die erg aan B-Front doet denken maar dat is alleen maar iets goeds!
Afgezien van de kicks vind ik dat de Geminizers heel indrukwekkend bezig zijn op het moment! Ga zo door! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:57 

Hoor op het eerste gehoor veel vooruitgang ten opzichte van Out of Control :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:46 

AndyAsteroids schreef:
Afgezien van de kicks

En het gemix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:38 

Hardtraxx Elite

Een HQ preview hier :

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Heeeeeeer-lijk! Beetje jammer van de punch in de 'hogere' kick, die klinkt net niet lekker naar mijn mening.
Rest is goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 16:57 

Hardtraxx Veteran

klinkt stukken voller dan Out Of Control.. heerlijk dit ^^
Live klapte die er echt hard op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:02 

Hardtraxx Crew

Klinkt echt heel erg gaaf dit!! Kicks zijn er ook stukken op vooruit gegaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

ja vette track! heb het grootste compliment al gemaakt, dacht inderdaad ook dat het een nieuwe TBA van B-front was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:17 

Hardtraxx Addict

Bam wat een dikke plaat :woot: helemaal mijn ding, kan niet wachten tot hij uitkomt :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 09:53 

Hardtraxx Addict

@11:26

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 12:29 

Hardtraxx Veteran

Hoor nu de volledige plaat in TMS van deze week. Qua sounddesign zijn The Geminizers wel heel sterk vooruit gegaan in een korte tijd, heel netjes! Doet me qua sfeer en dergelijke een beetje denken aan Inner Creativity en het feit dat ik hem al bijna met die plaat wil gaan vergelijken zegt eigenlijk genoeg over de kwaliteit van deze plaat. Heel erg vet! Enige puntje van kritiek is dat het wel een plaat kan worden die als hij veel gedraaid gaat worden best snel kan gaan vervelen omdat hij een beetje eentonig is.

Voor de rest een hele nette plaat! Hopelijk zetten The Gemizers gauw de definitieve stap naar de grote acts, want de setjes van die gasten zijn altijd erg tof :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 22:39 

Hardtraxx Veteran

Wat een plaat! Deze gasten zijn echt goed bezig, de kicks zijn ook flink verbeterd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:08 

Hardtraxx Addict

Zeker een mooi nummer, doet me denken aan tracks uit 2008-2009 en die vocals geven de track een supersfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:02 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Hoor nu de volledige plaat in TMS van deze week. Qua sounddesign zijn The Geminizers wel heel sterk vooruit gegaan in een korte tijd, heel netjes! Doet me qua sfeer en dergelijke een beetje denken aan Inner Creativity en het feit dat ik hem al bijna met die plaat wil gaan vergelijken zegt eigenlijk genoeg over de kwaliteit van deze plaat. Heel erg vet! Enige puntje van kritiek is dat het wel een plaat kan worden die als hij veel gedraaid gaat worden best snel kan gaan vervelen omdat hij een beetje eentonig is.

Voor de rest een hele nette plaat! Hopelijk zetten The Gemizers gauw de definitieve stap naar de grote acts, want de setjes van die gasten zijn altijd erg tof :).

Helemaal mee eens! The Geminizers zijn er echt stuk op vooruit gegaan, kwa productie kwaliteit en sound design :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks