Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Geminizers

Track(s): Eternal Bliss

Sample/video:


01:14
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:12 
 
Hardtraxx Elite

Wat ik nu zo kan horen klinkt het aardig vet ! :D

OT: Erg vette plaat! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 21:52 
 

Beneden in de voedselketen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Beneden in de voedselketen.


B-Front staat echt wel vanboven hoor :P Hij freet iedereen op!

Over de track: klinkt goed! Bij B-Front moet je niet tot de HQ afwachten om te horen of zen kicks wel goed zijn ;) die rammen altijd! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgt op deze lage kwaliteit al iets van die typische B-Front feel mee, met name de break. Dan weet je wel redelijk zeker dat het weer een superplaatje wordt. Hij blijft geweldig goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn wat klinkt dit al godsgruwelijk vet! :woot: Waanzinnig dit.
Wordt echter wel tijd dat hij weer eens wat gaat release. Bob heeft volgens mij nog een aantal prachtstukken klaar liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:51 
 
Hardtraxxer

Diageo schreef:
Damn wat klinkt dit al godsgruwelijk vet! :woot: Waanzinnig dit.
Wordt echter wel tijd dat hij weer eens wat gaat release. Bob heeft volgens mij nog een aantal prachtstukken klaar liggen.

- T.B.A. met High Voltage
- Our Core met Jack of Sound
- One of a Kind met de Freqs & MC Nolz
- Delusion en Fatality ( _O_ )met de Freqs

Maar door deze LQ te luisteren ben ik echt wel geboeid! Wat een plaat joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah kut, lekker moment gekozen om even een kwartiertje pauze te nemen zie ik. :P Vind die vocals wel erg vet klinken, verder kan ik er eigenlijk nog niets uit op maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herinner mij deze niet meer, misschien toiletbezoekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moet haast wel weer een knaller zijn! zijn weinig andere DJ's die zo lang achter elkaar zo'n hoge kwaliteit aan tracks kan maken!

klinkt in LQ al prima !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Flinke drive in intro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:44 
 
Hardtraxx Addict

Tienus schreef:
Diageo schreef:
Damn wat klinkt dit al godsgruwelijk vet! :woot: Waanzinnig dit.
Wordt echter wel tijd dat hij weer eens wat gaat release. Bob heeft volgens mij nog een aantal prachtstukken klaar liggen.

- T.B.A. met High Voltage
- Our Core met Jack of Sound
- One of a Kind met de Freqs & MC Nolz
- Delusion en Fatality ( _O_ )met de Freqs

Wellicht heeft dit iets te maken met dat ''Elements'' gebeuren op B-Front zijn site. Hier is voor zover ik weet nog niets over bekend, maar misschien een album..?

OT: hopelijk komt er snel ergens een versie tevoorschijn met een wat betere kwaliteit in de climax, het klinkt erg interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:04 
 
Hardtraxxer

Denk dat dit wel een kippenvel break kan zijn, klinkt lekker in LQ, en B-Front kennende hoogstwaarschijnlijk in HQ ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Kan niet anders dan vet zijn! Maar kan hier bijna niks van maken hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Tienus schreef:
Diageo schreef:
Damn wat klinkt dit al godsgruwelijk vet! :woot: Waanzinnig dit.
Wordt echter wel tijd dat hij weer eens wat gaat release. Bob heeft volgens mij nog een aantal prachtstukken klaar liggen.

- T.B.A. met High Voltage
- Our Core met Jack of Sound
- One of a Kind met de Freqs & MC Nolz
- Delusion en Fatality ( _O_ )met de Freqs

Maar door deze LQ te luisteren ben ik echt wel geboeid! Wat een plaat joh!

Symphonic Sound ook nog :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxxer

@djbfront:
Citaat:
I got some Messages about the Tba track i played at loudness! Its not my track :) but a great tune from @TheGeminizers
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:12 
 
Hardtraxxer

Citaat:
So there was some rumours about a new track of B-Front that he played on Loudness. It turned out to be our new tune "Eternal Bliss". :D Thanks for the support and all the nice reactions! Check the track out here:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 08:23 
 
Hardtraxxer

Denk dat dit wel eens een hele vette plaat kan zijn. Kom maar op met die preview Geminizers (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo dan, van the Geminizers dus... ben heel benieuwd !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:41 
 

Hahahha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Tienus schreef:
Diageo schreef:
Damn wat klinkt dit al godsgruwelijk vet! :woot: Waanzinnig dit.
Wordt echter wel tijd dat hij weer eens wat gaat release. Bob heeft volgens mij nog een aantal prachtstukken klaar liggen.

- T.B.A. met High Voltage
- Our Core met Jack of Sound
- One of a Kind met de Freqs & MC Nolz
- Delusion en Fatality ( _O_ )met de Freqs

Maar door deze LQ te luisteren ben ik echt wel geboeid! Wat een plaat joh!

Symphonic Sound ook nog :thumbup:


Symphonic Sound gaat toch niet uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1339641

1 uur en 7 minuten zit een redelijke HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

Eindelijk echt een plaat van TMS waarbij ik zeg woow dit is vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke shit dit! :D (In positieve zin)

Dennis93 schreef:
Eindelijk echt een plaat van TMS waarbij ik zeg woow dit is vet :thumbsup:

Out of Control was anders ook al aardig dik van deze heren. ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks