Last edited by Mr. Monster on 03 Dec 2011 18:30, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: The Anarchist - What Eclipse Can't Do (Mash-up)
- View the latest post: The Anarchist - Do What I Can't Do / Eclipse (SCANTRAXX069)
- View the latest post: Da Tweekaz x High Level - Can Can (Hardstyle Mix)
- View the latest post: The DJ Producer - Can't Describe It (Finally)/Can't Fuck With Me (PRSPCTXTRM050)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wel een stuk anders in eens dan wat hij eerst produceerde
. Ik vind het niet slecht maar heel erg goed is het ook niet. Klinkt wel oke eigenlijk
.
Het is wel een stukje melodischer geworden.
Ik was een beetje bang na de midintro dat dit niet zijn beste werk zou worden, maar die buildup naar de climax maakt al een hoop goed.
Climax zelf zou ik de melodie per toon iets langer aanstaan dat ze wat voller klinken, klinkt nu een beetje kortaf, wat de energie eruit haalt. De toonhoogtes etcetera zijn wel heel logisch en passend gekozen, dat zit dus wel goed.
Ik was een beetje bang na de midintro dat dit niet zijn beste werk zou worden, maar die buildup naar de climax maakt al een hoop goed.
Climax zelf zou ik de melodie per toon iets langer aanstaan dat ze wat voller klinken, klinkt nu een beetje kortaf, wat de energie eruit haalt. De toonhoogtes etcetera zijn wel heel logisch en passend gekozen, dat zit dus wel goed.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Inderdaad heel anders dan zijn andere platen! Dat maakt het niet minder lekker natuurlijk!
-
J
Goed bezig The Anarchist, vond ze vorige plaatjes ook lekker en deze doet het ook zeer goed, lekkere melodie. 
Het zijn 2 mensen he! Een dj en een producer
Luister m morgen ff.
Luister m morgen ff.
Ook al zn vorige platen niet veel aan.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Heerlijk subtiel en rustig nummer! Goede vocals die goed bij de plaat passen, lekker melodietje, rustige kick en leuke sounds bij in- en outro. Nice!
Last edited by jambekkie on 03 Dec 2011 23:52, edited 2 times in total.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
weer lekker dit, goed bezig gast!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
een woord....HEERLIJK
ga zo door The anarchist! 
Deze is dan weer niks aan, Outrageouz vond ik nog wel vet.
Wat een geweldige plaat is dit zeg. Intro trekt me erg goed alleen de reverse had iets harder gemogen.
Climax? Noten mooi zo laten. Die korte noten geven juist het hele gevoel aan de melodie. Als je ze langer maakt wordt het er niet beter op denk ik.
Climax? Noten mooi zo laten. Die korte noten geven juist het hele gevoel aan de melodie. Als je ze langer maakt wordt het er niet beter op denk ik.
Doet me helemaal niks deze, niks speciaals.
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Is het niet Do What I Can't Do?
Plaat klinkt verder wel leuk.
Behoorlijke Dutchmaster invloeden
Maar wel een erg leuk plaatje.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
nu je het zegt... het klinkt wel zoDutchvini wrote:Is het niet Do What I Can't Do?
Leuk plaatje , maar niet bijzonder ofzo. Ik denk niet dat deze heel lang blijft hangen bij mij
.
Als ik de HWS#7 tracklist mag geloven: ja.Uniforce wrote:nu je het zegt... het klinkt wel zoDutchvini wrote:Is het niet Do What I Can't Do?
Mwa Outrageous en Battlescarz vind ik beter
-
SHardtraxxer
- 281 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Wat een irritante vocals