Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 21:39 
 
Hardtraxxer

robinD schreef:
Mwa Outrageous en Battlescarz vind ik beter

Dit =).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 21:16 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Niet speciaal en ik haat de vocals. Niet vragen waarom :P

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij knipt z'n vocals soms echt raar. In Outrageouz ook al. Vond de Battlescarz/Outrageouz release nog wel vet om thuis te luisteren (Outrageouz kwam gisteren live nogal zwak over, kicks waren niet lekker), maar deze vind ik best saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hij knipt z'n vocals soms echt raar. In Outrageouz ook al. Vond de Battlescarz/Outrageouz release nog wel vet om thuis te luisteren (Outrageouz kwam gisteren live nogal zwak over, kicks waren niet lekker), maar deze vind ik best saai.

Dan wil je niet weten hoe Battlescarz live overkomt.
Werkelijk een drama. Is me nog steeds een raadsel waarom die kicks van de HWS-versie er niet meer in zitten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
PNXRMX schreef:
Hij knipt z'n vocals soms echt raar. In Outrageouz ook al. Vond de Battlescarz/Outrageouz release nog wel vet om thuis te luisteren (Outrageouz kwam gisteren live nogal zwak over, kicks waren niet lekker), maar deze vind ik best saai.

Dan wil je niet weten hoe Battlescarz live overkomt.
Werkelijk een drama. Is me nog steeds een raadsel waarom die kicks van de HWS-versie er niet meer in zitten :cry:

Hij tekende bij Scantraxx en toen zei ome Dof dat de kicks toegankelijker moeten zijn is nog steeds mijn consperecytheorie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
PNXRMX schreef:
Hij knipt z'n vocals soms echt raar. In Outrageouz ook al. Vond de Battlescarz/Outrageouz release nog wel vet om thuis te luisteren (Outrageouz kwam gisteren live nogal zwak over, kicks waren niet lekker), maar deze vind ik best saai.

Dan wil je niet weten hoe Battlescarz live overkomt.
Werkelijk een drama. Is me nog steeds een raadsel waarom die kicks van de HWS-versie er niet meer in zitten :cry:

Hij tekende bij Scantraxx en toen zei ome Dof dat de kicks toegankelijker moeten zijn is nog steeds mijn consperecytheorie!

Denk het niet. Lijkt me dat hij dat gewoon zelf heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind hem veel op Astral lijken van NC :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verslavende vocals, zitten al de hele dag in m'n hoofd. Track op zich is wel lekker, niet heel veel speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:22 
 
Hardtraxx Elite

CATID bekend:

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 18:27 
 
Hardtraxx Addict

HEERLIJK! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks