Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Artiest: Technoboy

Track(s): Vanilla Sky

Sample
View on YouTube
Last edited by Taxi on 23 Jul 2011 12:33, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
199 posts member since 2009
last seen Jan 2014
View on YouTube

Haha, sorry net te laat ;)!

Over het nummer: Behoorlijke Gigi D'agostino invloeden.
Last edited by LennartOpp on 23 Jul 2011 12:36, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Had 'm al, thanx
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Moest onmiddelijk denken aan Fly like a Rocket toen ik de opbouw naar de climax hoorde! :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Halverwege afgezet. Wat een gare uilenzeik is dit zeg. Zit er uberhaupt wel een kick oid in dit nummer? :/
Hardtraxxer
92 posts member since 2011
last seen Jul 2012
niks voor mij, veel te happy en de melodie pakt me ook niet :/
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Heerlijk dat er eindelijk eens geen undersound in zit, de meeste TBY tracks zonder undersound doen het bij mij erg goed, deze dus ook weer! Hele vette synth ook in de intro! Prima deuntje, alleen de break vind ik wat minder maar niet echt storend
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Wow :love:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
bRt_ wrote:Moest onmiddelijk denken aan Fly like a Rocket toen ik de opbouw naar de climax hoorde! :P
had precies hetzelfde haha, maar over de kick ben ik het met dawasiknie eens.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Als hij ook een edit maakt zonder break & vocals, vind ik het best een lekker trackje :)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Verschrikkelijk dit -.-
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Daarom hoef ik niet naar XQ Italy.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
wootum wrote:Daarom hoef ik niet naar XQ Italy.
Nee precies. :)
M
Oxbow wrote:Als hij ook een edit maakt zonder break & vocals, vind ik het best een lekker trackje :)
Dit ja :)
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Damn dit vind ik dus een lekker nummer. Toch neig ik meer naar de melodieuze hardstyle de laatste tijd.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ja, want door die ene set van Technoboy (als hij al Technoboy draait), wordt heel je avond verpest
en wil je direct de HMH verlaten. :P

Nee, dit is inderdaad niet Technoboy op zijn sterkst. Zeker na zo'n geweldig album
als TNT zijnde met Tuneboy. Vind Technoboy solo's meestal niet zo denderend.
Deze geeft hierbij precies aan waarom ik heb al 2 a 3 jaar probeer te mijden of festivals...
Hardtraxxer
586 posts member since 2011
last seen Feb 2015
knotsjebilly wrote:Damn dit vind ik dus een lekker nummer. Toch neig ik meer naar de melodieuze hardstyle de laatste tijd.
da
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Nikkel wrote:
Ja, want door die ene set van Technoboy (als hij al Technoboy draait), wordt heel je avond verpest
Ik vind de laatste tijd de producties uit Italie toch echt heeeeel erg tegenvallen (The R3bels buiten beschouwing gelaten). Ook dat TNT album stonden 3 a 4 leuke nummers op, de rest vond ik ook niet boeiend. Dus denk dat er een hoop setjes zullen komen waar ik niet veel aan zou vinden.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
nee kvind dit weer erg slap en standaard :thumbdown:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Gaaadverdamme
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Heerlijk zoetsappig plaatje wat bij menig dagjesvolk goed in de smaak zal vallen. ^^
D
vind dit dus echt afschuwelijk.. die kick hoor je echt nauwelijks.. zelfde idee als Dial T for TNT heeft totaal geen kick en totaal geen drive.. jammer want technoboy vond ik altijd erg goed! :)
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
DarkestSymphony wrote:vind dit dus echt afschuwelijk.. die kick hoor je echt nauwelijks.. zelfde idee als Dial T for TNT heeft totaal geen kick en totaal geen drive.. jammer want technoboy vond ik altijd erg goed! :)
En dat komt niet door de kwaliteit van de broadcast?? Want vind de kick hetzelfde klinken als een standaard technoboy kick, Hij komt alleen niet goed naar voren in deze sample heb ik het idee.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
wootum wrote:
Nikkel wrote:
Ik vind de laatste tijd de producties uit Italie toch echt heeeeel erg tegenvallen (The R3bels buiten beschouwing gelaten). Ook dat TNT album stonden 3 a 4 leuke nummers op, de rest vond ik ook niet boeiend. Dus denk dat er een hoop setjes zullen komen waar ik niet veel aan zou vinden.
Mijn reactie was ook sarcastisch bedoeld. ;)
Vind ook veel tegenvallen uit Italie. Zeker als je kijkt naar Tatanka, Zatox (elke combinatie van beide die ze
kunnen gebruiken), Ivan Carsten, Technoboy, Davide Sonar, etc, etc.

Ik wil wel eens iets spannends horen van een man als Technoboy. Kan ook niet zeggen dat
ik de enthousiast-heid van hem af vindt stralen achter de draaitafels.
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
DarkestSymphony wrote:vind dit dus echt afschuwelijk.. die kick hoor je echt nauwelijks.. zelfde idee als Dial T for TNT heeft totaal geen kick en totaal geen drive.. jammer want technoboy vond ik altijd erg goed! :)
sorry daar verslikte ik mij even!
dial t for tnt kicks niet hard? :surrender: dan heb je hem zeker nog nooit live gehoord.
en geen drive? die climax _o_