Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo in betere kwaliteit vind ik hem nog slechter. De intro is te doen, dan een break die werkelijk HE-LE-MAAL niks aan de rest van de track toevoegt gevolgd door een een climax met een melodie die niet meer random had kunne zijn en een kick die ik ook al vaak zat gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 03:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waaaauw. Tijdje geleden dat een melodietjestrack zo'n indruk maakte op me, dit is het betere werk :) als je een softe plaat maakt, doe het dan zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kijk eens op de vorige pagina ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje om te luisteren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yawn:

Saaie mid, saaie break, saaie melodie. Alles is saai. Jammer, maar het was te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 14:56 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit een heerliijk nummer om naar te luisteren!
Staat op repeat :D
Behalve bij de break sla ik hem over, maar daarna is het ook weer sterk...

Dj's kiezen een alias om eens een andere stijl te produceren of aan te houden.
En dit is zoals ik Technoboy solo ken.

Hier hoeft geen harde kick onder!
Door sommige komt het helaas over alsof hardstyle alleen uit een harde kick bestaat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 15:09 
 
Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Waaaauw. Tijdje geleden dat een melodietjestrack zo'n indruk maakte op me, dit is het betere werk :) als je een softe plaat maakt, doe het dan zo!

Mee eens.. vind alleen de break wat minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Behalve de break, lekker plaatje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
een een climax met een melodie die niet meer random had kunne zijn


Dit hoor ik vaker mensen zeggen... wat bedoel je met een random melodie?? Een melodie is een creatie van de maker en ALTIJD random.. tenzij je een bestaande melodie namaakt... Bijvoorbeeld de melodie van Inner creativity is ook random! Beetje nutteloos vind ik het dus om zoiets te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 10:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Goede melodieën zijn niet random, of het moet echt toeval zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is een 'random' melodie dan??

Als je als producer een nieuw nummer maakt (dat niet gebaseerd is op een bestaand nummer of melodie) kan je de melodie zus of zo maken, het publiek zal de alternatieven nooit horen en dus de melodie die de producer kiest accepteren als horende bij het nummer. Hierdoor is iedere melodie bij een nieuw nummer even random in mijn ogen.. want de producer had net zo goed de melodie anders kunnen maken, zodat hij toch perfect bij het nummer past.. zonder dat iemand iets had geweten van die vorige..

beetje ingewikkeld uitgelegd denk ik, maar in het kort is mijn visie:
Zolang een melodie bij het nummer past, is de keuze voor iedere melodie/variatie even random als een ander..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 20:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Random betekent willekeurig, en als je noten in een willekeurige volgorde achter elkaar zet heb je een random melodie. Er zit een kans in dat je dan een goed lopende melodie hebt, maar meestal blijft het bij een willekeurig hoopje noten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:05 
 
Artiest

Deze melodie is bepaald niet random, vind hem zelfs erg sterk. Het is alleen wel raar dat hij eigenlijk geen relatie met de break lijkt te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Random betekent willekeurig, en als je noten in een willekeurige volgorde achter elkaar zet heb je een random melodie. Er zit een kans in dat je dan een goed lopende melodie hebt, maar meestal blijft het bij een willekeurig hoopje noten.

Die melodieën van Digital Punk vind ik pas random melodieën (vooral van z'n album), dit klinkt gewoon als een logisch opgebouwde melodie in mijn oren :) . Een random melodie is volgens mij een melodie die niet logisch klinkt en dus niet blijft hangen? Deze melodie kan ik gemakkelijk neuriën als ik wil :P . Dat heb ik met die melodieën van Digital Punk dus nooit.

Wat wel raar is is inderdaad wat Geck-O zegt, de break heeft geen relatie met de melodie. En ik vind de intro van dit nummer echt niets. Alleen de climax vind ik lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ahhh, het gaat dus over random noten in een melodie en niet over een random melodie! bedankt voor de opheldering ^^

dan heb ik de volgende vraag: Wanneer zijn de noten van een melodie niet random, alleen als ze in dezelfde toonladder zitten ofzo? en waarom is de melodie van dít nummer (om maar even on-topic te blijven) random?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 09:38 
 
Hardtraxx Elite

Wat is dit toch een heerlijke plaat! Krijg er een heel happy gevoel van, op die zeik break na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 10:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik dit een random melodie vond, ik ging alleen in op brainweavers die zei dat elke melodie random was. De track is teveel kaas. Blijheid en dan 3x over de top, ik houd daar niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 11:22 
 
Artiest

Eens met Geck-O, melodie vind ik erg sterk, maar de break en melodie lijken 2 totaal verschillende nummers te zijn. Break trekt me totaal niet, de melodie vind ik vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit gebruik van noten komt me zo bekend voor kan alleen echt de titel niet voor me halen haha zo vervelend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:22 
 
Hardtraxx Elite

Trouwens ook erg lekker als die kick omlaag gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een fijn melodisch plaatje.
Erg simpele melodie, maar die eenvoud maakt het juist fijn om te luisteren. Kicks zijn prima te doen.

Alleen die break slaat echt nergens op. Sluit niet eens aan bij de rest van de track en voegt echt niets toe :/
Mooi moment om even te pissen of een biertje te halen zonder iets te missen. Soms vind ik dat wel fijn, je moet af en toe bij een set weg kunnen lopen zonder bang te zijn dat je iets moois gaat missen :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks