Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Technoboy, Tuneboy & Ellie

Track(s): Promise Me (Dj Stephanie 2013 Re-Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft niet echt een meerwaarde, edit was ook totaal niet nodig vind ik -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict

Dit kan toch geen officiƫle release krijgen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tonight remix intro trucje alweer pff.. en dan wat willekeurige toontjes door de originele melo? DOE EENS NORMAAL..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt helemaal nergens naar, wat een amateuristische meuk :thumbdown:
En je hoort bij de climax gewoon het orgineel op de achtergrond :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:14 
 

En toch vind ik m wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
En toch vind ik m wel leuk

Idd, ik vind hem ook leuk. Climax is mooi opgefrist, zodat ik de track weer een tijdje wil en kan horen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:56 
 

Zou er wel een beschuitje mee willen eten, maar verder niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:31 
 

Doet me niets -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 10:35 
 
Donateur

Ok, inderdaad deze trucjes worden wel vaker uitgehaald, simpel maar soms ook effectief.

Vind het overal gewoon leuk gehoor, vond origineel ook wel leuk. Denk dat het wel lekker zomerse vibe mee geeft op festivals. Had graag alleen bij vocals het piano stuk ook wat anders gezien, das wel beetje van het zelfde. Dan had het hele nummer een nieuw jasje gekregen :)

Desalniettemin :P Leuke edit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf is dit nou weer. :sick: origineel is goed, dit is echt pure bagger. Die nieuwe synth staat imo veel te hard, en idd een Yellow minute remix intro v2... slecht dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 10:48 
 

Midintro is inderdaad wel een kopie van wat a2 platen, desalniettemin kan ik het goed hebben. Zonde dat ze de melodie van de orginele zga hebben weggelaten. Wat was dat een ongelofelijk vette climax. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de originele stukken beter, die kick in die originele is heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:34 
 
Hardtraxxer

Wat klinkt dit vercrackt zeg... Alles klinkt onsamenhangend. Geef mij het origineel meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jammer dat er niks aan de break gedaan is. die is zo tenenkrommend. climax is best aardig maar ik ga voor het origineel. intro vind ik wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Lekker mainstream plaatje!

The Venator schreef:
Jammer dat er niks aan de break gedaan is. die is zo tenenkrommend. climax is best aardig maar ik ga voor het origineel. intro vind ik wel aardig.


ik zoek het origineel dan maar eens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 22:36 
 
Hardtraxx Elite

Origineel is echt veel beter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel had geen Re-Edit nodig . Die was gewoon perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke edit! Vocals zijn alleen jammer nooit dat ik door 40 seconden van die klote vocals heen kom. Vocals hebben eigenlijk nooit een meerwaarde in een break. De enige waarbij dit wel het geval is wat nu in me opkomt is volero :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks