Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Technoboy, Tuneboy & Ellie - Promise Me
Label: Titanic Records
Vinyl release: -
WEB release: Mei 2012





Official HQ video of "Technoboy, Tuneboy & Ellie - Promise Me"
Release date: May 2012
Label: Titanic Records - SAIFAM
Design: http://www.ruudvaneijk.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:29 
 

Denk dat die Ti Sento remix en In Ya Face hier nog voor gaan komen dus miss dat dit iets van 88 word ofzo?

3 Empty Heads en Utta Wanka remix weet ik niet of die al klaar zijn oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er een versie zonder die break wordt uitgebracht wordt ie zeker aangeschaft! Melodie spreekt me wel aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Sinds hun album zwaar achteruit gegaan (maar ja, dat is redelijk normaal voortaan als je een album hebt uitgebracht, dat je kwaliteit ineens achteruit gaat op een uitzondering daargelaten)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
maar ja, dat is redelijk normaal voortaan als je een album hebt uitgebracht, dat je kwaliteit ineens achteruit gaat op een uitzondering daargelaten)...

Onzin! Frontliner is juist weer vooruit gegaan na zijn album! Maarja, dat is ook iets van smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:06 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Nikkel schreef:
maar ja, dat is redelijk normaal voortaan als je een album hebt uitgebracht, dat je kwaliteit ineens achteruit gaat op een uitzondering daargelaten)...

Onzin! Frontliner is juist weer vooruit gegaan na zijn album! Maarja, dat is ook iets van smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
roberttt schreef:
Nikkel schreef:
maar ja, dat is redelijk normaal voortaan als je een album hebt uitgebracht, dat je kwaliteit ineens achteruit gaat op een uitzondering daargelaten)...

Onzin! Frontliner is juist weer vooruit gegaan na zijn album! Maarja, dat is ook iets van smaak :P

Na 'The Fusion Of Sound' heeft Zany nog heel veel bommetjes gemaakt tot nu toe, Headhunterz & Wildstylez zijn na het Project One Album niet achteruit gegaan en The Pitcher heeft na 'Smack' ook nog degelijke plaatjes geproduceerd. Dit is natuurlijk smaakgebonden, maar wat je zegt is wel erg kort door de bocht gedacht Nikkel. Met hoe veel uitzonderingen had je rekening gehouden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

lekker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de zang in de break hier heel overbodig en niet eens zo goed, wat er om heen zit vind ik dan wel redelijk sterk, leuk intro, fijne melodie, passende kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Och, wat is dit slecht zeg. Om te huilen. Nouja, vooral de break dan.
En toch best apart ... zo een track zonder Bass! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro is lekker, de melo is ook prima, maar bij de break heb ik net het idee dat ik naar ABBA zit te luisteren in plaats van hardstyle. Dat kan niet de bedoeling zijn, denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Climax is wel leuk, jammer dat de intro mateloos irritant is en die vocals komen volgens mij rechtstreeks uit het eerste album van Mariah Carey
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typische track voor SAIFAM als ik het zo mag zeggen. Hij ligt me eigenlijk wel! Een dubversie zou anders wel ook fijn zijn, want altijd zo'n break hoeft ook niet echt. De laatste dubmixes waren overigens echt geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Beverly Craven - Promise Me, daar is de break van. xd over de track, wat een kopie van lose my mind zeg hahaha. Echt te slecht dit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nikkel schreef:
maar ja, dat is redelijk normaal voortaan als je een album hebt uitgebracht, dat je kwaliteit ineens achteruit gaat op een uitzondering daargelaten)...

Onzin! Frontliner is juist weer vooruit gegaan na zijn album! Maarja, dat is ook iets van smaak :P


Zijn album was ook ruk, dus het kon alleen maar beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt té 'kazig' voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

de break is veels te kazig :P de melo is nog wel aardig maar daarbij houd het op voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de original beter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een grafbreak, beter komt er een versie zonder break want verder is het een heerlijke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 22:21 
 
Hardtraxx Elite

WZY schreef:
Beverly Craven - Promise Me, daar is de break van. xd over de track, wat een kopie van lose my mind zeg hahaha. Echt te slecht dit. xd


Omdat de intro vergelijkingen vertoond is de hele track een kopie? Mhm..

verder is het idd een typische track voor SAIFAM. Erg lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vind je? Ik vind juist dat SAIFAM hun typische sound meer en meer verliest en steeds meer standaard mainstream wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:20 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Vind je? Ik vind juist dat SAIFAM hun typische sound meer en meer verliest en steeds meer standaard mainstream wordt.


Hoe Saifam de laatste tijd is daarbij past deze track precies in het rijtje. Dat Saifam meer mainstream wordt is logisch aangezien bijna de hele hardstyle scene steeds meer de mainstream kant op schuift. Toch vindt ik dat je duidelijk hoort dat het van Saifam is. Lekkere Tuneboy melodie. Hoewel de break van mij niet op deze manier had gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite

heeerlijk plaatje op de break na.. :thumbup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle