Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:09 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Technoboy & Isaac

Track(s): Digital Playground

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



wat een beest van een track, vet hoor ! :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

150 bpm house, beetje Gimme Love achtig zonder drive...

Contrast beviel me een stuk meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net als de andere laatste tracks van TB boeit me deze ook weer weinig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, lekker anders! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Er zit thuis echt 0,0 kracht in die kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Er zit thuis echt 0,0 kracht in die kick.

Live komt hij anders wel vol binnen. (Intents)

Lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:51 
 
Hardtraxx Addict

Beter dan de laatste technoboy tracks / TNT tracks :) Kick vind ik wel minder, climax is wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:12 
 
Hardtraxx Elite

Apart. Erg apart. De track heeft wel iets, maar aan de andere kant mist het ook nog een hele hoop.
Ik denk dat ik de track vaker moet luisteren voor een defenitief oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad lekker anders, heerlijke synth ook. Ben persoonlijk alleen geen fan van die house-achtige drops. Thuis ga ik dit niet snel opzetten waarschijnlijk maar wil 'm op zich wel eens live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die melodie is wel echt lekker zweverig zeg :loving: Wil deze wel eens live horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

This.is.Awesome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis net Rivella: een beetje vreemd maar wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran

Aangenaam verrast! Wat een track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is idd wel lekker, maar
JVDM schreef:
Er zit thuis echt 0,0 kracht in die kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:24 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Tis net Rivella: een beetje vreemd maar wel lekker :D


hahaha +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melo komt me bekend voor, jaren 70/80 nrtje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

p-stylez schreef:
Melo komt me bekend voor, jaren 70/80 nrtje denk ik.




Gok ik op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn dit dezelfde 'vocals' als in vanilla sky trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:03 
 
Hardtraxxer

knotsjebilly schreef:
Zijn dit dezelfde 'vocals' als in vanilla sky trouwens?

Nee, deze vocals zijn van Nari & Milani - Atom
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
knotsjebilly schreef:
Zijn dit dezelfde 'vocals' als in vanilla sky trouwens?

Nee, deze vocals zijn van Nari & Milani - Atom

Ik ken ze ook van een early nummer... was toen alleen extreem slecht in track titles en artiesten onthouden, dus ik heb geen idee welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

heerlijk plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

melody doet me denken aan saltwater van chicane!

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

weet me niet echt te boeien... Ben al heel lang me Interesse verloren in Technoboy en Isaac.
Kicks bevatten geen kracht en de melodie is wel leuk maar tjah net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 01:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nari & Milani - Atom (Technoboy & Isaac Remix) had ik ook geloofd.

1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks