Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een saai nummer zeg, kan er weinig boeiende elementen in terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Tis net Rivella: een beetje vreemd maar wel lekker :D

Precies dit. Vet dat TBY/TnT nu lekker diverser produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een geweldige track is dit, die kicks hebben zo lekker veel drive, en de climax voegt er nog wat extra drive aan toe. Was echt geweldig ook live op Defqon in de blue :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:16 
 

Kende'm nog niet en nu een paar keer live gehoord op Defqon. Dikke schijf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht eerst van mwah.. maar zoals bij wel meer nummers ben ik nu helemaal om nu ik hem een paar keer live heb gehoord, vind t nu een heerlijke plaat. Lekkere kicks en gave synth :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks