Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 15:47 
 
Hardtraxx Elite

Wel geinig nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk knal nummertje! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:24 
 

Destination schreef:
Heerlijk knal nummertje! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

is wel te waarderen dit nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:18 
 
Hardtraxxer

delange schreef:
is wel te waarderen dit nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:18 
 
Hardtraxxer

hahaha tatanka heerlijk dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite

lekkere track, weer eens iets leuks van tatanka :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Gave sfeer in deze track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
De sound van die kick is echt dik :worship:.


Dit. De climax spreekt me nog niet hard aan, mssch eens wat meer beluisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best hard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:01 
 

Die sweer :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:44 
 
Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Die sweer :worship: :worship:


zal vast pijn doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 23:18 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Almighty schreef:
Die sweer :worship: :worship:


zal vast pijn doen


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Others just get scared.... gangh gangh gangh :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 voor "It's a Motherfuking camel" aan het eind haha.
Tot aan de climax is het nummer super vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die onverwachtse mid-intro! :D
Rest van de track klinkt ook erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 19:37 
 

Dit is toch gewoon Afrika?

wijzig: grapje hoor lijkt gewoon op elkaar :P :P :P :) :D


Erg gaaf nummer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PeterJ1998 schreef:
Dit is toch gewoon Afrika?

wijzig: grapje hoor lijkt gewoon op elkaar :P :P :P :) :D


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

apart deze. Maar kan hem wel waarderen.

Alleen die begin vocals was ff wennen maar wel grappig. Tatanka weet me toch altijd weer te verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite

PeterJ1998 schreef:
Dit is toch gewoon Afrika?

wijzig: grapje hoor lijkt gewoon op elkaar :P :P :P :) :D


Erg gaaf nummer!!


hihi (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 13:18 
 
Hardtraxx Newbie

Tatanka is grote favoriet van mij deze plaat begint keigoed met heerlijke melody maar wat een blunder om die melody niet doortezetten met de kicks erbij !!!!
zonde zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track, net als Africa brengt dit weer zo'n heerlijk passende sfeer met zich mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Mag nog een keer gezegd worden; bazentrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 00:31 
 

Dikke track natuurlijk en bedankt weer voor het gebruiken van me video.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks