Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kick komt me zo bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha in het eerste geval moest ik ook lachen.. Wel lekkere track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wauw niceeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die kick :love: , hoor alleen nergens de Zatox invloeden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sow wat een lekkere plaat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:16 
 

Strakke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn die kick! :woot:
Tatanka mag vaker van dit soort thema nummers maken net als Africa, Tokyo etc
Klinkt heel vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:38 
 
Hardtraxxer

Een heerlijk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Vetjes! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Zatox zegt op z'n facebook dat deze alleen van Tatanka is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 23:51 
 
Hardtraxx Newbie

It´s a motherfucking camel that rides your mind! Haha, geniaal.

Dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat simplistische pakt weer heerlijk uit zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

w0000t wat is dit een bazennummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Oh, btw, just for the record, the so called "Arabic" track is called "Arabika" and it's NOT a cooperation with Zatox.
That was the project I was working on and I wasn't really happy about... But due I see people enthusiastic about it I'm going to make a mix intro and a mix outro of the track so I can share it with you very soon :)
Sorry if I haven't announced shit about it lettin' you guys guess the credits for Youtube videos... My bad :p
P.S.: I know Arabika doesn't mean shit but I don't give a fuck and that's the title cause it looks better then Arabic lol
Ciao

Tatanka's FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt echt dik dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een te gekke plaat!!!! :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

Hoe kan hij hier nou zelf niet tevreden over zijn geweest? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

haha awesome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel interessant zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuke nummertjes altijd met die thema's :thumbsup:

melodie deed me hier aan denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bazen plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 11:43 
 
Hardtraxx Addict

Wat een heerlijke track! Tatanka produceert niet veel maar wat hij maakt is altijd goed :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxxer

Klinkt top! :thumbsup: Heerlijke sfeertje ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 15:38 
 
Hardtraxx Elite

Darknezz schreef:
Wat een heerlijke track! Tatanka produceert niet veel maar wat hij maakt is altijd goed :drool: .


Zijn vorige release was behoorlijk ruk.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks