Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 18:03 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Sub Sonik

Track(s): TBA

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=66 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds geen release. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft al wel releases, alleen dan onder een andere naam als ik de geruchten mag geloven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Kees Sonnema
Citaat:
Origineel man. Kicks en screeches. gr.

+1

Sub Sonik
Citaat:
Ik zal volgende keer speciaal een ballad mix voor je maken.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 11:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Kees Sonnema
Citaat:
Origineel man. Kicks en screeches. gr.

+1

Sub Sonik
Citaat:
Ik zal volgende keer speciaal een ballad mix voor je maken.

Afbeelding


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Kees Sonnema
Citaat:
Origineel man. Kicks en screeches. gr.

+1

Sub Sonik
Citaat:
Ik zal volgende keer speciaal een ballad mix voor je maken.

Afbeelding


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heeft al wel releases, alleen dan onder een andere naam als ik de geruchten mag geloven :P

Is dit het gehele gerucht of weet je ook namen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 voor Stan en Kees haha, maar ze hebben ook gewoon gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Heeft al wel releases, alleen dan onder een andere naam als ik de geruchten mag geloven :P

Is dit het gehele gerucht of weet je ook namen?

Arjan van Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal wel leuk, maar ik ben het er wel mee eens dat het een standaard rawformule plaatje is. Zijn zat mensen die de typische sound nog kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:13 
 
Hardtraxxer

kingxxl schreef:
Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion


Voor zover mij bekend is is dit niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:14 
 
Hardtraxxer

En het is Sub Sonik met een K
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

En dikke Hardstyle is zonder anticlimax screeches en hardcore kicks. Mvg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:40 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
En dikke Hardstyle is zonder anticlimax screeches en hardcore kicks. Mvg


Die groetjes doen het hem telkens.... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:42 
 

Hoe komt het dat men tegenwoordig of het ''hard'' gedeelte niet begrijpt of het ''style'' gedeelte niet (in het woord Hardstyle) aangezien de kicks misschien hard zijn, maar er in geen wegen of velden ook maar een indicatie van de overblijfselen van wat ooit ''style'' was te horen is.

Samenvatting: Hoe is dit anders dan de overige ''raw'' tracks?
Niet dat het benodigd is voor het maken van rawstyle, maar is er iets wat deze track een eigen stijl geeft, of is dit meeliften op het succes van andere mensen? (lees: kopiëren)

Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.

Verder wens ik je wel veel succes en geluk toe met het ''produceren''.

Mvg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion


Heb je ooit de sound Kold Konexion en Sub Sonik vergeleken met elkaar? lijkt in de verste verte niet op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
kingxxl schreef:
Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion


Heb je ooit de sound Kold Konexion en Sub Sonik vergeleken met elkaar? lijkt in de verste verte niet op elkaar.

Maakt toch niet zoveel uit? Kan t alsnog geproduceerd zijn door Kold Konexion, maar met andere sounds ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:55 
 
Hardtraxxer

dellionNL schreef:
Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.

Verder wens ik je wel veel succes en geluk toe met het ''produceren''.

Mvg


:yawn: :yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Alternative schreef:
dellionNL schreef:
Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.

Verder wens ik je wel veel succes en geluk toe met het ''produceren''.

Mvg


:yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

Ik denk precies hetzelfde als ik de reacties van jou lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Delt-A schreef:
kingxxl schreef:
Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion


Heb je ooit de sound Kold Konexion en Sub Sonik vergeleken met elkaar? lijkt in de verste verte niet op elkaar.

Maakt toch niet zoveel uit? Kan t alsnog geproduceerd zijn door Kold Konexion, maar met andere sounds ;)


Ik wacht op de dag dat ik een ghostproducer binnen de Hardstyle compleet andere sounds hoor gebruiken en ook een totaal andere stijl en gebruik van sounds heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:08 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Alternative schreef:
dellionNL schreef:
Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.

Verder wens ik je wel veel succes en geluk toe met het ''produceren''.

Mvg


:yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

Ik denk precies hetzelfde als ik de reacties van jou lees.


Ken je plaats, knul ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:09 
 

Doe eens niet zo denigrerend tegen hem, alvast bedankt hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alternative schreef:

Ken je plaats, knul ;)


Eng ventje ben jij zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 21:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alternative schreef:

Ken je plaats, knul ;)

In tegenstelling tot jou voegt hij tenminste wat nuttigs toe aan het forum.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks