Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 23:08 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Alternative schreef:

Ken je plaats, knul ;)

In tegenstelling tot jou voegt hij tenminste wat nuttigs toe aan het forum.

Relevant zeg. Go Hardtraxx United! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 23:11 

Hardtraxx Veteran

Wat doe jij hier dan nog >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 01:46 

Hardtraxx Addict

Alternative schreef:
Broken Balance schreef:
Alternative schreef:

Ken je plaats, knul ;)

In tegenstelling tot jou voegt hij tenminste wat nuttigs toe aan het forum.

Relevant zeg. Go Hardtraxx United! :clap:

Waarom probeer je allemaal geirriteerde reacties uit te lokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 01:49 

Hardtraxx Beheerder

Mensen die na mij nog off-topic gaan krijgen per direct een waarschuwing. Is het nou eens afgelopen met die kinderachtige opmerkingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 03:13 

Hardtraxxer

Jeetje hebben jullie niks anders te doen op vrijdagavond? :P

OT: kan er nog niet zoveel uit opmaken. Zal wel niks nieuws zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 13:35 

Hardtraxxer

Hoezo staat dit trouwens als een TBA? Thrillseeka is toch duidelijk te horen. Lijkt me eerder een Tool?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 16:49 

Hardtraxx Veteran

Misschien is dit wel een DJ Tool van Thrillseeka speciaal voor Loudness jongens, dat staat er namelijk gewoon bij op Facebook. Blijkbaar is dit te lastig om te begrijpen voor sommige met de reactie dat 'dit alleen maar kicks en screeches bevat'. Raar joh dat je de screeches van het origineel overneemt als je een Edit of DJ Tool maakt van een plaat die volledig draait om screeches. En sinds wanneer is het zo erg dat een track deze elementen bevat, is dat een nieuwe hype om daarop te haten? Ben je dan stoer als je dat doet? Overigens erg jammer dat mensen ook zo snel hun oordeel kunnen formuleren na het horen van een 29 seconden durende previeuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 16:53 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Misschien is dit wel een DJ Tool van Thrillseeka speciaal voor Loudness jongens, dat staat er namelijk gewoon bij op Facebook. Blijkbaar is dit te lastig om te begrijpen voor sommige met de reactie dat 'dit alleen maar kicks en screeches bevat'. Raar joh dat je de screeches van het origineel overneemt als je een Edit of DJ Tool maakt van een plaat die volledig draait om screeches. En sinds wanneer is het zo erg dat een track deze elementen bevat, is dat een nieuwe hype om daarop te haten? Ben je dan stoer als je dat doet? Overigens erg jammer dat mensen ook zo snel hun oordeel kunnen formuleren na het horen van een 29 seconden durende previeuw.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 17:00 

Maximum schreef:

Al zou een preview 1 seconde zijn, wat je hoort kan je beoordelen. Dan zegt het vrij weinig over de uiteindelijk track bij de release, maar je kan desalniettemin je mening geven, net als jij dat nu ook kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 17:02 

Hardtraxx Veteran

dellionNL schreef:
Maximum schreef:

Al zou een preview 1 seconde zijn, wat je hoort kan je beoordelen. Dan zegt het vrij weinig over de uiteindelijk track bij de release, maar je kan desalniettemin je mening geven, net als jij dat nu ook kan.

Ik ben het helemaal met je eens dat je voor jezelf kunt nagaan of dit je aan spreekt ja of nee, maar om nou gelijk massaal met van 'dat soort' reacties te komen na een korte preview vind ik persoonlijk nogal kortzichtig overkomen.

*EDIT; Overigens vind ik het ook een beetje raar om dit te bestempelen als 'meeliften'. Vooropgesteld heb ik geen idee met wat voor intentie Sub Sonik deze track maakt. Waarom zou ik dit gelijk negatief interpreteren (zo vat ik het in ieder geval op) als meeliftend gedrag. Misschien vind hij het origineel wel erg vet, maar wilt hij er graag wat speciaal mee doen voor zijn set op Loudness. Dit door zijn eigen kicks er onder te doen etc. Overigens is hij niet de zeker niet de eerste en niet de laatste die een DJ Tool maakt van een andere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 19:27 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Geen release?

Is een slot.

Net als deze.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks