Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2023 20:56 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Sound Rush & Steve Aoki

Track(s): The Reason

Sample/video: https://twitter.com/Festseasonmedia/sta ... 9810241537

Bron: Tomorrowland
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2023 23:03 
 
Hardtraxxer

Is Sound Rush vergeten dat ze zelf melodieën kunnen maken en hun eigen creativiteit in een plaat kunnen gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2023 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sound Rush :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jambekkieee schreef:
Is Sound Rush vergeten dat ze zelf melodieën kunnen maken en hun eigen creativiteit in een plaat kunnen gooien?


Neehoor: hardstyle/sound-rush-presents-destination-livestream-t78722.html?hilit=Sound%20rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slaapverwekkende act is Sound Rush toch geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een armoe! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart praktijken... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 13:19 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Wat een slaapverwekkende act is Sound Rush toch geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap al dat gehaat nooit zo, ja ze maken veel bootlegjes maar toch ook enorm veel creatieve solo plaatjes? Dit is gewoon keislimme marketing met een grote naam een collab maken van een tering bekend nummer die het prima doet in een hardstyle jasje.
En dan ook nog eens droppen op Tomorrowland, je zou bijna denken dat ze hierover nagedacht hebben.
Prima plaatje voor tussendoor, zeker voor het Tomorrowland publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2023 20:28 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Snap al dat gehaat nooit zo, ja ze maken veel bootlegjes maar toch ook enorm veel creatieve solo plaatjes? Dit is gewoon keislimme marketing met een grote naam een collab maken van een tering bekend nummer die het prima doet in een hardstyle jasje.
En dan ook nog eens droppen op Tomorrowland, je zou bijna denken dat ze hierover nagedacht hebben.
Prima plaatje voor tussendoor, zeker voor het Tomorrowland publiek.


Volledig mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Snap al dat gehaat nooit zo, ja ze maken veel bootlegjes maar toch ook enorm veel creatieve solo plaatjes? Dit is gewoon keislimme marketing met een grote naam een collab maken van een tering bekend nummer die het prima doet in een hardstyle jasje.
En dan ook nog eens droppen op Tomorrowland, je zou bijna denken dat ze hierover nagedacht hebben.
Prima plaatje voor tussendoor, zeker voor het Tomorrowland publiek.


Kan ik het nog wel kut en inspiratieloos vinden toch.

Commercieel gezien daarentegen hartstikke slim, zeker. Zal ongetwijfeld wereldwijde boekingen (en streams) opleveren. Zou het zelf ook doen, dat is het mooie :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tsja, wat zullen we er eens van zeggen...

Het is maar net waar je ambitie ligt om bekendheid te genereren. Een collab met clown Aoki zorgt er wel voor dat je meer boekingen krijgt buiten Europa, waar het grote geld ligt. Is het mijn ding? Ik zal het niet snel opzetten, maar als je een Tomorrowland ziet los gaan werkt het wel bij het grote publiek.

Zolang ze ernaast ook hun normale repertoire blijven maken prima toch. Ben dan ook benieuwd welke kant Destination op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Snap al dat gehaat nooit zo, ja ze maken veel bootlegjes maar toch ook enorm veel creatieve solo plaatjes? Dit is gewoon keislimme marketing met een grote naam een collab maken van een tering bekend nummer die het prima doet in een hardstyle jasje.
En dan ook nog eens droppen op Tomorrowland, je zou bijna denken dat ze hierover nagedacht hebben.
Prima plaatje voor tussendoor, zeker voor het Tomorrowland publiek.

Die haat is er omdat dit een forum is wat gaat over muziek en niet over marketingstrategieën. Dat dit nummer meer marketing dan muziek is verklaart het gehaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
jaron123 schreef:
Snap al dat gehaat nooit zo, ja ze maken veel bootlegjes maar toch ook enorm veel creatieve solo plaatjes? Dit is gewoon keislimme marketing met een grote naam een collab maken van een tering bekend nummer die het prima doet in een hardstyle jasje.
En dan ook nog eens droppen op Tomorrowland, je zou bijna denken dat ze hierover nagedacht hebben.
Prima plaatje voor tussendoor, zeker voor het Tomorrowland publiek.


Die haat is er omdat dit Hardtraxx is


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Die haat is er omdat dit Hardtraxx is


corneelwr schreef:
Waar word jij heel vrolijk van?

Mitch schreef:
In ieder geval niet van dit forum.

Zit niet zo te haten op Haattraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tegenover iedere 'haatreactie' op HTXX staan pak 'm beet 1 miljoen streams tegenover bij dit soort nummers. Tsja. Worden dus genoeg mensen mee vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Snap al dat gehaat nooit zo, ja ze maken veel bootlegjes maar toch ook enorm veel creatieve solo plaatjes? Dit is gewoon keislimme marketing met een grote naam een collab maken van een tering bekend nummer die het prima doet in een hardstyle jasje.
En dan ook nog eens droppen op Tomorrowland, je zou bijna denken dat ze hierover nagedacht hebben.
Prima plaatje voor tussendoor, zeker voor het Tomorrowland publiek.


Vind het persoonlijk gewoon jammer dat ze (voornamelijk) deze kant op zijn gegaan. Maargoed vgm krijgen ze wel meer en meer internationaal aanzien dus ik snap het volledig. Maar de dagen dat ik enthousiast werd van een Sound Rush setje zijn echt al jaren en jaren geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat Sound Rush dat juist best slim doet. Hebben idd de hitjes waarmee ze simpel proberen te scoren, maar die gebruiken ze dan ook precies daarvoor. Als ik ff hun Qlimax set van afgelopen jaar er als voorbeeld bij pak, zie je dat ze het prima snappen en de bootlegs/hitjes etc etc (gelukkig) links laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel opvallend dat ze na al die simpele remixjes niet geboekt zijn voor Xqlusive Holland, dat had nou precies in hun straatje gelegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
jaron123 schreef:
Snap al dat gehaat nooit zo, ja ze maken veel bootlegjes maar toch ook enorm veel creatieve solo plaatjes? Dit is gewoon keislimme marketing met een grote naam een collab maken van een tering bekend nummer die het prima doet in een hardstyle jasje.
En dan ook nog eens droppen op Tomorrowland, je zou bijna denken dat ze hierover nagedacht hebben.
Prima plaatje voor tussendoor, zeker voor het Tomorrowland publiek.


Vind het persoonlijk gewoon jammer dat ze (voornamelijk) deze kant op zijn gegaan. Maargoed vgm krijgen ze wel meer en meer internationaal aanzien dus ik snap het volledig. Maar de dagen dat ik enthousiast werd van een Sound Rush setje zijn echt al jaren en jaren geleden.


Maar hoe kom je erbij dat ze "deze kant op zijn gegaan". Ze maken toch al jaren bootlegs naast hun solo platen?

Releases 2023:

Synergy (Reverze Anthem 2023)
DJ B-Front & Sound Rush Ft. Xception (2) – Gates To Kingdom (Qlimax The Reawakening)
Wildstylez & Sound Rush – Glorious
Atmozfears & Sound Rush – The Kraken
Atmozfears & Sound Rush – Warriors Unite
Atmozfears & Sound Rush – My Heart Will Go On (Titanic)
Sound Rush Ft. Maikki – Destination

Ik zie hier alleen de Titanic cover in, dat valt dan toch enorm mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is dan wat representatiever om de tracklist van hun sets erbij te pakken. Neem die van Tomorrowland of Parookaville en je ziet dat ze een grote kermis qua bootlegs hebben klaarliggen. Kan me ook voorstellen dat die überhaupt niet zo makkelijk te releasen zijn.
THArdstyler schreef:
Als ik ff hun Qlimax set van afgelopen jaar er als voorbeeld bij pak, zie je dat ze het prima snappen en de bootlegs/hitjes etc etc (gelukkig) links laten liggen.

Hier wel mee eens. Neem bijv ook hun Defqon sets van dit jaar en je hebt toch een compleet andere lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logisch toch, als je naar die festivals kijkt komt er toch ook een totaal andere doelgroep.
Dat is toch ook een beetje de taak van een dj, aanvoelen wat je waar moet draaien.


Vind alleen snel dat als er een bootleg staat van hun dat het dan meteen "oh ze kunnen alleen maar simpel scoren" is,terwijl als je dan kijkt naar wat ze nog meer releasen en produceren je kunt concluderen dat ze enorm veelzijdig zijn.

Oke zo ver mijn Sound Rush fanboy verdediging :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee je hebt ook zeker wel een punt jaron!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 21:56 
 
Hardtraxxer

Als die pop remixen gewoon niet zouden klinken als 5 minuten werk (bpm naar 150+, hardstyle kickje eronder en klaar) zou er ook wat minder negatief op gereageerd worden denk ik. Ze kunnen t prima, kijk naar Destination. Daar zit tijd en energie in.

Wat is trouwens Steve Aoki z’n aandeel hierin? “Zet mn naam erbij voor extra streams”?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
zou er ook wat minder negatief op gereageerd worden denk ik.


Jeetje wat een bubbeldenken weer. Dit soort muziek entertaint miljoenen mensen die dit gaan streamen en tienduizenden zo niet honderdduizenden event bezoekers aankomende jaren en je gaat het hebben over 'negatieve reacties' op een insignificant internetforum en misschien nog enkele social media reacties of die paar gasten uit je eigen bubbel die niet snappen dat de wereld groter is dan hun eigen perceptie.

Muziek is entertainment en mensen zoeken entertainment. Dat is het enige wat telt.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks