Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 02:50 
 
Hardtraxxer

Ik bedoel hier op Hardtraxx, als een reactie op de eerste zin van jaron z’n post. Dat dit er als zoete koek ingaat bij dagjesvolk weet ik ook wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:

Wat is trouwens Steve Aoki z’n aandeel hierin? “Zet mn naam erbij voor extra streams”?

Ik vind het dan ook een mega overrated artiest, typisch Amerikaans. Dat je dan nog doet alsof je tracks aan het draaien bent, waarbij je eigenlijk de voorgeprogrammeerde mix het werk laat doen is één, want dat doet 90% van de EDM artiesten. Maar deze gast zet gewoon die mix aan, rent het podium op en houdt zich 3/4 van zijn set bezig met schijtlolligheden op het podium en taarten gooien naar het publiek.

Qua producties zijn zijn grootste hits samenwerkingen (waarbij hij waarschijnlijk alleen in de studio heeft gezeten) en weet hij slim te profiteren van de bekendheid van anderen of wie op dat moment booming zijn. Daar lift hij weer op mee en zo blijft hij relevant. Marketingtechnisch slim natuurlijk en het zal vast een aardige gast zijn, want de meeste artiesten lopen met hem weg, maar mijn artiest is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deels eens met bovenstaande maar het is nou niet alsof Steve Aoki in de schaduw staat van Sound Rush natuurlijk hé. Hier zal voor beide best wat uit te halen zijn aan populariteit in beide scenes aangezien ook Steve steeds vaker hardstyle in zijn sets dropt. En Sound Rush krijgt een veel bredere doelgroep op deze manier.

Al die EDM artiesten zien dondersgoed dat Hardstyle een ondergewaardeerde muziek genre is en dit de laatste jaren flink aan het hypen is en een grote opmars is aan het maken wereldwijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh zeker niet, het is een grote naam en qua populariteit staat die al aardig lang in de toplijsten van DJ Mag (for what it's worth). Maar zoals je zegt weet Steve hier handig een graantje van mee te pikken (Timmy Trumpet doet dit ook trouwens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 10:11 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Deels eens met bovenstaande maar het is nou niet alsof Steve Aoki in de schaduw staat van Sound Rush natuurlijk hé. Hier zal voor beide best wat uit te halen zijn aan populariteit in beide scenes aangezien ook Steve steeds vaker hardstyle in zijn sets dropt. En Sound Rush krijgt een veel bredere doelgroep op deze manier.

Al die EDM artiesten zien dondersgoed dat Hardstyle een ondergewaardeerde muziek genre is en dit de laatste jaren flink aan het hypen is en een grote opmars is aan het maken wereldwijd.



Zie Hardwell. Die sluit tegenwoordig steevast met Activation af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 23:29 
 
Hardtraxxer

Birdieb1992 schreef:
Nuracore schreef:
Deels eens met bovenstaande maar het is nou niet alsof Steve Aoki in de schaduw staat van Sound Rush natuurlijk hé. Hier zal voor beide best wat uit te halen zijn aan populariteit in beide scenes aangezien ook Steve steeds vaker hardstyle in zijn sets dropt. En Sound Rush krijgt een veel bredere doelgroep op deze manier.

Al die EDM artiesten zien dondersgoed dat Hardstyle een ondergewaardeerde muziek genre is en dit de laatste jaren flink aan het hypen is en een grote opmars is aan het maken wereldwijd.



Zie Hardwell. Die sluit tegenwoordig steevast met Activation af.


Hardwell sloot 8 jaar geleden al af met hardstyle. Heeft nog aardig wat jaartjes geduurd voordat hardstyle wereldwijd meer geaccepteerd werd. Zelfs nu is hardstyle echt nog lang niet overal geaccepteerd/een levendige scene, maar juist daarom is het voor een hoop EDM producers denk ik een aantrekkelijke scene.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks