Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Sound Rush

Track(s): Promomix

Sample/video:



Bron: SR SC

01. Code Black - Give You Up (Sound Rush Remix)
02. Sound Rush - Unshakable (ft. Exilium)
03. Sound Rush - Lifetime
04. Sound Rush - Cyborg
05. Sound Rush - ID
06. Sound Rush - United Forever
07. Blademasterz - Secret of the Blade (Sound Rush Remix)
08. Sound Rush - ID2
09. Sound Rush - ID3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:21 
 

ID3 :surrender: wauw! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1, 4 en 8 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook al klinkt het allemaal leuk en aardig, het is wel steeds hetzelfde soort synth dat ze gebruiken. Gaat zo toch snel vervelen ben ik bang. Gelukkig draaien ze tijdens hun sets wel veel oudere nummers waardoor het geen aaneenschakeling van die synth is, maar wat meer variatie mag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 1 t/m 7 te hebben gehoord, werden 8 en 9 wel wat saai moet ik zeggen. 5 klinkt hetzelfde als de Disarm You remix, even afwachten wat daarmee gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke tracks :loving: met name United Forever :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
5 klinkt hetzelfde als de Disarm You remix, even afwachten wat daarmee gaat gebeuren.

Is hem ook zonder de Disarm You vocals. Denk dat ze m zo gaan releasen? :P


Over de promomix: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is imo hoe euforische hardstyle moet zijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2, 5, 7 en 8 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand die 3 ook een bommetje vind? :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 20:52 
 

alles :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook al klinkt het allemaal leuk en aardig, het is wel steeds hetzelfde soort synth dat ze gebruiken. Gaat zo toch snel vervelen ben ik bang. Gelukkig draaien ze tijdens hun sets wel veel oudere nummers waardoor het geen aaneenschakeling van die synth is, maar wat meer variatie mag wel.


Ja hier helemaal mee eens, stuk voor stuk klinkt het goed. Maar lang achter elkaar wordt het veel van hetzelfde.

Maar daarom des te beter dat ze hun setjes interessanter maken met onverwachte oudere plaatjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy shit #9 :love:

De rest kenden we al een beetje. Wat een toptracks. Op Unshakable na. Heb ook het gevoel alsof die al 10x is uitgekomen nu. Had van mij wel uit de mix gemogen.

En 5? Is dat niet Kaskade - Disarm You (Sound Rush Remix) dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 14:38 
 

HardstyleFreak schreef:
iemand die 3 ook een bommetje vind? :bomb: :loving:

Yep :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
Holy shit #9 :love:

De rest kenden we al een beetje. Wat een toptracks. Op Unshakable na. Heb ook het gevoel alsof die al 10x is uitgekomen nu. Had van mij wel uit de mix gemogen.

En 5? Is dat niet Kaskade - Disarm You (Sound Rush Remix) dan?


Yep 5 is de Disarm You vocals, maar ze krijgen hem moeilijk officieel uitgebracht, dus ze laten hem momenteel inzingen. Later komt er wel een vocal edit van Disarm You uit als free release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 16:33 
 
Artiest

Thx voor de positieve reacties :thumbsup:

Hardist schreef:
Yep 5 is de Disarm You vocals, maar ze krijgen hem moeilijk officieel uitgebracht, dus ze laten hem momenteel inzingen. Later komt er wel een vocal edit van Disarm You uit als free release.


Klopt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik schreef dat, niet Hardist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
iemand die 3 ook een bommetje vind? :bomb: :loving:


Absoluut.. :loving:

Zitten een paar lekkere tracks bij.. lekkere zomerse euforische hardstyle :D :$ :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

langer lq stukje van Lifetime.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spitta schreef:


langer lq stukje van Lifetime.. :love:


Heeft al een keer HQ in een liveset gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Spitta schreef:


langer lq stukje van Lifetime.. :love:


Heeft al een keer HQ in een liveset gezeten.


haha ik ben lekker scherp vandaag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 12:58 
 

volgens mij kan 8 wel eens een anthem zijn, gezien de lege stukken waar vocals lijken te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
volgens mij kan 8 wel eens een anthem zijn, gezien de lege stukken waar vocals lijken te horen


Geven ze ook aan:

https://www.facebook.com/officialsoundr ... 213006599/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 16:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook al klinkt het allemaal leuk en aardig, het is wel steeds hetzelfde soort synth dat ze gebruiken. Gaat zo toch snel vervelen ben ik bang. Gelukkig draaien ze tijdens hun sets wel veel oudere nummers waardoor het geen aaneenschakeling van die synth is, maar wat meer variatie mag wel.


Dit.
Ik vind alleen secret of the balde remix en ID2 er echt uitspringen. Rest klinkt naar mijn idee allemaal precies hetzelfde, en dus saai.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks