Pommer schreef:
Ook al klinkt het allemaal leuk en aardig, het is wel steeds hetzelfde soort synth dat ze gebruiken. Gaat zo toch snel vervelen ben ik bang. Gelukkig draaien ze tijdens hun sets wel veel oudere nummers waardoor het geen aaneenschakeling van die synth is, maar wat meer variatie mag wel.
Dit.
Ik vind alleen secret of the balde remix en ID2 er echt uitspringen. Rest klinkt naar mijn idee allemaal precies hetzelfde, en dus saai.