Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Pommer schreef:
Ook al klinkt het allemaal leuk en aardig, het is wel steeds hetzelfde soort synth dat ze gebruiken. Gaat zo toch snel vervelen ben ik bang. Gelukkig draaien ze tijdens hun sets wel veel oudere nummers waardoor het geen aaneenschakeling van die synth is, maar wat meer variatie mag wel.


Dit.
Ik vind alleen secret of the balde remix en ID2 er echt uitspringen. Rest klinkt naar mijn idee allemaal precies hetzelfde, en dus saai.


Hee Kees, gezellig dat je er weer bent kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg nu al zin in de zomer door deze tracks :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier zitten een aantal dikke tracks tussen :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks