Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 13:05 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Solutio & The I's

Track(s): BOOM!

Sample/video:

@42:21
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 13:08 
 
Hardtraxxer

Wèèr dezelfde sounds.. Ze draaien altijd wel leuke setjes maar hun eigen producties zijn waardeloos en allemaal het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij zijn ook waardeloos :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Weer een :bomb: van Solutio & The I's ft Sophie van Geordie Shore hahah
BOOM BOOM BOOM BOOM :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:53 
 
Hardtraxxer

The I's schreef:
Wij zijn ook waardeloos :aww:


Kun je niet tegen kritiek? Ik geef gewoon mijn mening. Ik weet zeker dat meer mensen het met me eens zijn.
Al jullie tracks klinken het zelfde. Kom eens met wat nieuws ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
The I's schreef:
Wij zijn ook waardeloos :aww:


Kun je niet tegen kritiek? Ik geef gewoon mijn mening. Ik weet zeker dat meer mensen het met me eens zijn.
Al jullie tracks klinken het zelfde. Kom eens met wat nieuws ;)


Sjezus >.<

Dit is jou mening, hoezo kan hij niet tegen kritiek? doe niet zo achtelijk...
Als jij vindt dat dit waardeloos is, oke. maar dat is JOU mening, die mening delen de meeste mensen niet. Dus doe niet alsof jij hier bepaald wat mensen wel en niet leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Here we go again :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:36 
 
Hardtraxx Elite

Keer op keer hetzelfde, ik heb al moeite met 2 tracks van S&I uit elkaar te houden. Laat staan alles wat ze geproduced hebben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Here we go again :lol:


Wat een gedoe altijd he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releases. Wat nieuwe sounds zouden awesome zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:43 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Snitch_MP schreef:
The I's schreef:
Wij zijn ook waardeloos :aww:


Kun je niet tegen kritiek? Ik geef gewoon mijn mening. Ik weet zeker dat meer mensen het met me eens zijn.
Al jullie tracks klinken het zelfde. Kom eens met wat nieuws ;)


Sjezus >.<

Dit is jou mening, hoezo kan hij niet tegen kritiek? doe niet zo achtelijk...
Als jij vindt dat dit waardeloos is, oke. maar dat is JOU mening, die mening delen de meeste mensen niet. Dus doe niet alsof jij hier bepaald wat mensen wel en niet leuk vinden.


idd sjezus. Het is idd mijn mening, en omdat hij zo reageert komt het bij mij over dat hij niet tegen kritiek kan. Ik doe niet alsof ik hier bepaal wat mensen leuk of niet vinden, ik zeg dat mensen het best met me eens kunnen zijn. zoals het voorbeeld hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
idd sjezus. Het is idd mijn mening, en omdat hij zo reageert komt het bij mij over dat hij niet tegen kritiek kan. Ik doe niet alsof ik hier bepaal wat mensen leuk of niet vinden, ik zeg dat mensen het best met me eens kunnen zijn. zoals het voorbeeld hierboven. kneus

Ik denk dat hij zo reageert, omdat hij de waarde van jouw comment gewoon goed kan relativeren, zoals het elke gezonde geest betaamt. Als hij meteen 'shaken to the core' zou moeten zijn omdat iemand het niets vindt, dan zou zijn leven een grote depressie zijn. En ja, dit is netjes zeggen dat niemand een fuck zou moeten geven om de mening van slechts één persoon, tenzij ze een persoonlijke band hebben met die persoon.

Het valt me overigens ook op dat er steeds dezelfde sounds gebruikt worden en mss dat andere sounds wel leuk zouden zijn, maar ik ben er nog niet op uitgekeken. Beetje gevalletje E-Force: zolang je niets beters hebt qua sounds, blijf dan maar bij de huidige, want die vallen iig in de smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 19:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Amen!

Vind het prima als je het niks vind en vind het leuk dat je onze sets kan waarderen. De manier waarop het gezegd word is alleen erg raar en respectloos ;)

Wie weet de volgende plaat beter voor je in de tussentijd daag ik je uit om zelf een plaat te maken, wie weet past die dan ook nog eens in onze sets ;) :beer:

Laten we maar weer ontopic gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:40 
 
Hardtraxxer

The I's schreef:
Amen!

Vind het prima als je het niks vind en vind het leuk dat je onze sets kan waarderen. De manier waarop het gezegd word is alleen erg raar en respectloos ;)

Wie weet de volgende plaat beter voor je in de tussentijd daag ik je uit om zelf een plaat te maken, wie weet past die dan ook nog eens in onze sets ;) :beer:

Laten we maar weer ontopic gaan ;)


Haha wat een trieste reactie. Ik ben geen producer en dat weet je zelf ook. Bah, wat kinderachtig. Dat ik ''waardeloos'' zeg vind jij raar en respectloos? Het is ook waardeloos als het steeds hetzelfde is. Kinderachtig om zo te reageren als DJ/producer zijnde. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nee hoor ik sta gewoon open voor nieuwe tracks/artiesten. Veel produceren hier wel dus dacht wie weet jij ook? Ken je tenslotte niet ;)

Maar laten we het hierbij houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Barry ik vind hem top! :clap: Knalde lekker at Qbase
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:05 
 

Snitch_MP schreef:
The I's schreef:
Wij zijn ook waardeloos :aww:

Kun je niet tegen kritiek? Ik geef gewoon mijn mening.

Dat doen anderen toch ook? Schijnbaar ben jij de enige hier die ergens niet tegen kan. Als je je verveelt ga dan iets anders doen, maar ga geen mensen of artiesten uitlokken, want dat is gewoon wat je doet. En als jij niet tegen reacties op jouw posts kunt, post dan gewoon niets.

The I's schreef:
Maar laten we het hierbij houden ;)

Precies dit. Laten we het hier maar bij houden. Als iemand er nog wat over te melden heeft, mag dat via PM. Ik zal verder ook geen posts gaan verwijderen, alleen de volgende die hier nog op in gaat of off-topic gaat, die verwijder ik en die zal een waarschuwing krijgen.

Wat ik over de track vind? Zie onderstaande:

Pipa schreef:
Weer een :bomb: van Solutio & The I's :bomb:


Dus, nu weer on-topic voor diegenen die het gemist hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje weer.

Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Weer een :bomb: van Solutio & The I's
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 23:20 
 
Hardtraxxer

Ga ajb zo door gasten... :bomb: (L) ben echt verliefd op jullie stijltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stijltje bevalt me wel, doet het zeker op feesten heel goed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:
Kinderachtig om zo te reageren als DJ/producer zijnde. :thumbdown:


Ook erg kinderachtig om zo te reageren als gebruiker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BOOM BOOM BOOM BOOOOOOM :bomb: Heerlijk nummertje ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:33 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Snitch_MP schreef:
Kinderachtig om zo te reageren als DJ/producer zijnde. :thumbdown:


Ook erg kinderachtig om zo te reageren als gebruiker.

Moet je er nog een schepje boven op gooien? het is wel duidelijk nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 22:37 
 
Hardtraxx Elite

Vet! lekkere drive :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks