Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek, dus ook lastig om opeens iets heel anders te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 20:27 
 
Hardtraxxer

vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties, hoop dat ze volgende keer een beetje gaan expirimenteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad wat veel mensen hier zeggen, ik vind deze plaat ook best dik maar ik denk wel dat het verstandig is voor om eens te gaan experimenteren met nieuwe sounds want het klinkt nog steeds naar de sounds van Mistress en die plaat is toch alweer een hele tijd uit. (en grijs gedraaid maar dat is volledig terecht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:10 
 
Hardtraxxer

Syztrax schreef:
vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties

Intervention schreef:
Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.

tomac schreef:
Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek

Guido schreef:
Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releases

Inno schreef:
Lekker plaatje weer.

Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vet :drool:


Dus eigenlijk is iedereen het zowat met Snitch eens? :lol: Het lijkt wel of men positief moet zijn als de artiest zelf reageert... Ontopic: Track zit goed in elkaar maar spreekt me niet aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:52 
 
Hardtraxxer

M-bition schreef:
Syztrax schreef:
vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties

Intervention schreef:
Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.

tomac schreef:
Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek

Guido schreef:
Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releases

Inno schreef:
Lekker plaatje weer.

Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vet :drool:


Dus eigenlijk is iedereen het zowat met Snitch eens? :lol: Het lijkt wel of men positief moet zijn als de artiest zelf reageert... Ontopic: Track zit goed in elkaar maar spreekt me niet aan :thumbup:

ik had t niet eens gelezen, vind het altijd goed als artiesten op dingen reageren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wil wel een keer totaal wat anders nu van ze horen , altijd tracks die op elkaar lijken..
Produceer toch eens wat totaal nieuws!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut nr barry, altijd maar diezelfde geluidjens
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



The Vision
..
13. Solutio & The I's - BOOM! (Original Mix)

Op 2:40:49
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

160:47 dus :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! lekkere drive.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks