Syztrax schreef:
vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties
Intervention schreef:
Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.
tomac schreef:
Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek
Guido schreef:
Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releases
Inno schreef:
Lekker plaatje weer.
Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vet

Dus eigenlijk is iedereen het zowat met Snitch eens?

Het lijkt wel of men positief moet zijn als de artiest zelf reageert... Ontopic: Track zit goed in elkaar maar spreekt me niet aan
