Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 13:20 

1. Slim Shore ft. Ilse - mad world 2. Slim Shore - A.N.S.A.R.A.T. (Mysteryland edit) 3. Slim Shore & MCDV8 - Call out the ravers 4. Slim Shore & Nitrouz - Party on! 5 Slim Shore - Into Space 6. Slim Shore - Flow 7. The ...Pitcher feat. Slim Shore - This is who we are 8. Human Resource - Dominator (Slim Shore rmx) 9. Slim Shore - Pumped up kicks (DJ Tool) 10. Slim Shore & B-Front - Charger 11. Slim Shore & B-Front - Chemical

Genoeg nieuwe plaatjes van Slim Shore die er aan komen dus. (Was ze Mysteryland tracklist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:01 

Hardtraxxer

Zet de goede video er even bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 19:28 

Hardtraxx Veteran

Is hier ooit nog wat mee gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 12:37 

Hardtraxx Veteran

Nee helaas niet, nog steeds een hele vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 19:24 

Hardtraxx Beheerder

Ik mis een artiest als Slim shore wel in de scene, lekker origineel produceren altijd. Jack of sound was voor zijn 13/12 raw screech periode ook altijd zo lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 17:41 

Hardtraxx Crew

Een tijdje geleden bij hem geïnformeerd over twee tracks van hem, dit kreeg ik terug:

Citaat:
Zal het eens met Fusion overleggen:-) over call out the ravers ben ik zelf niet helemaal tevreden en de kick in into space mag wat meer ballen hebben. Misschien moet ik ze nog maar eens opnieuw uitmixen ofzo...

Echt jammer, blijven twee ontzettend gave nummers. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 17:56 

Hardtraxx Addict

Och, call out the ravers :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 11:52 

Hardtraxx Veteran

Van mij hoeft die kick eigenlijk helemaal niet zo veel harder, in ieder geval niet in de midintro. Daar rolt hij best wel lekker met die vibe mee van de plaat. Climax misschien, maar vind dit een heerlijk luisterplaatje zo :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 12:06 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Van mij hoeft die kick eigenlijk helemaal niet zo veel harder, in ieder geval niet in de midintro. Daar rolt hij best wel lekker met die vibe mee van de plaat.

Inderdaad, als de kicks wat zachter staan in de mix is soms helemaal niet erg, net als bij NC - Infinity. Geeft meer ruimte voor andere sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2025 00:54 

Hardtraxxer

Godverdomme nog steeds geen release :cry: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2025 09:59 

Hardtraxx Veteran

Jambekkieee schreef:
Godverdomme nog steeds geen release :cry: :mad:

Samen met Call Out The Ravers. :thumbdown:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks