Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Slim Shore ft. Focuz

Track(s): Follow Me

Sample/video:


Dacht dat deze alleen van Focuz was, maar in de tracklist van TMS Podcast 72 staat met Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

wie is focuz? heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:24 
 
Hardtraxx Addict

yri schreef:
wie is focuz? heb ik iets gemist?


is voor mij ook onbekend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

trekt me totaal niet. Saaie vocals en melodie idem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite

TheSoundOfHardstylez schreef:
yri schreef:
wie is focuz? heb ik iets gemist?


is voor mij ook onbekend. :P


Nu weet ik het weer. Dit nummer werd als eerste gedraaid door Slim Shore bij The Magic Show. maar toen stond er nog geen Slim Shore ft Focuz. Snel wat nieuws over Focuz please!! Echt een heerlijk nummertje, hou van de Slim Shore sound ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:36 
 
Hardtraxx Newbie

niet echt mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxx Addict

raflo schreef:
niet echt mijn ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind dit wel gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Focuz is geloof ik een nieuw iemand van The Magic Show (niet zeker)

Breakje aan het begin: (L). Wat een sfeer wordt hier neergezet! Kan een hele mooie sfeertrack worden.
Climax doet het echter net iets minder. Had misschien hier meer voor een iets zwaardere kick gekozen, al denk ik dat die brom live best wel indruk kan maken (ala Gimmie Love).
Vind de melodie in de climax eigenlijk net niet goed volgen. In de buildup klinkt het echt heerlijk qua akkoorden en sounds! Vind daarom de harmonie in de climax eigenlijk net niet mijn ding, misschien dat daar andere akkoorden achter beter klinken?

Overal zeker geen verkeerde plaat, maar niet de klapper waarvan ik toen ik het eerste stukje de verwachting van kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:


Ja man. Wtf is daar mee gebeurd.. :( Die platen waren goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:

Scars EP. :loving: Die oude Dutch Master stijl, briljant. Dit is mij inderdaad ook te cheesy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:43 
 

Hopelijk snel relesen met Party On, hebbbeeeeeennnnnnnn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben bang dat ik slim shore ook definitief kan afschrijven als voor mij (potentieel) boeiende producer, totaal niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:

Ik blijf niet snappen waarom Slim Shore op Chemical, Dominator en Scary Noises beoordeeld wordt, mede omdat twee samenwerkingen zijn. Dutch Master releases waren ook niet alleen maar hard (overigens wel wat experimenteler). Slim Shore is in ieder geval meer dan die 3 platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Focuz is diegene die de platen voor Slim Shore maakt. Of dat met of zonder Henry is weet ik niet. Tenminste dat heeft iemand mijn verteld, ik kan het niet garanderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Focuz is diegene die de platen voor Slim Shore maakt. Of dat met of zonder Henry is weet ik niet. Tenminste dat heeft iemand mijn verteld, ik kan het niet garanderen.

Bullshit. Slim Shore produceert zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hymn schreef:
Focuz is diegene die de platen voor Slim Shore maakt. Of dat met of zonder Henry is weet ik niet. Tenminste dat heeft iemand mijn verteld, ik kan het niet garanderen.

Bullshit. Slim Shore produceert zelf.

Dan heeft diegene gelogen. Zo is het met in ieder geval verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Het is duister maar ook weer vrolijk ik weet niet.
Kan me niet echt goed plaatsen bij deze track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:

Ik blijf niet snappen waarom Slim Shore op Chemical, Dominator en Scary Noises beoordeeld wordt, mede omdat twee samenwerkingen zijn. Dutch Master releases waren ook niet alleen maar hard (overigens wel wat experimenteler). Slim Shore is in ieder geval meer dan die 3 platen.

omdat dat echte dikke platen waren. Scars EP ook trouwens maar de meuk die hij nu maakt is echt niet meer het niveau als die collabs en de Scars EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:

Ik blijf niet snappen waarom Slim Shore op Chemical, Dominator en Scary Noises beoordeeld wordt, mede omdat twee samenwerkingen zijn. Dutch Master releases waren ook niet alleen maar hard (overigens wel wat experimenteler). Slim Shore is in ieder geval meer dan die 3 platen.

Precies hetgeen waardoor ik de oudere Slim Shore platen kon waarderen, het was vernieuwend, het was fris en er zat een aparte sfeer in iedere track. De laatste tijd is het echter alleen maar dertien in een dozijn mainstream en voegt het helemaal niets meer toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kepro schreef:
Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:

Ik blijf niet snappen waarom Slim Shore op Chemical, Dominator en Scary Noises beoordeeld wordt, mede omdat twee samenwerkingen zijn. Dutch Master releases waren ook niet alleen maar hard (overigens wel wat experimenteler). Slim Shore is in ieder geval meer dan die 3 platen.


Eigenlijk wat Lyst zegt. Ook heeft Slim Shore door zijn eerdere releases voor mij de stempel gedrukt en heeft zijn lat daarmee vrij hoog gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break heeft wel iets. De climax vind ik een beetje simpel, 13/12 en ik vind het jammer dat er amper een kick onder zit.

Kortom:
raflo schreef:
niet echt mijn ding!


en
Kepro schreef:
Ik wil de oude slim shore terug ala chemical etc :cry:


wat resulteert tot
Sainen schreef:
Ben bang dat ik slim shore ook definitief kan afschrijven als voor mij (potentieel) boeiende producer, totaal niks voor mij dit.


en
Lyst schreef:
Khadber schreef:
Dutch Master releases waren ook niet alleen maar hard (overigens wel wat experimenteler). Slim Shore is in ieder geval meer dan die 3 platen.

Precies hetgeen waardoor ik de oudere Slim Shore platen kon waarderen, het was vernieuwend, het was fris en er zat een aparte sfeer in iedere track. De laatste tijd is het echter alleen maar dertien in een dozijn mainstream en voegt het helemaal niets meer toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:32 
 

Hymn schreef:
Focuz is diegene die de platen voor Slim Shore maakt. Of dat met of zonder Henry is weet ik niet. Tenminste dat heeft iemand mijn verteld, ik kan het niet garanderen.


Focuz is een nieuwe, en Henry produceerd gewoon zelf want ken hem persoonlijk.

Wist alleen niet dat dit een collab was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pitch kick gaat hier net zo hoog als GHYL, heb nog geen reacties gezien
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks