Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Focuz is geloof ik een nieuw iemand van The Magic Show (niet zeker)

Breakje aan het begin: (L). Wat een sfeer wordt hier neergezet! Kan een hele mooie sfeertrack worden.
Climax doet het echter net iets minder. Had misschien hier meer voor een iets zwaardere kick gekozen, al denk ik dat die brom live best wel indruk kan maken (ala Gimmie Love).
Vind de melodie in de climax eigenlijk net niet goed volgen. In de buildup klinkt het echt heerlijk qua akkoorden en sounds! Vind daarom de harmonie in de climax eigenlijk net niet mijn ding, misschien dat daar andere akkoorden achter beter klinken?

Overal zeker geen verkeerde plaat, maar niet de klapper waarvan ik toen ik het eerste stukje de verwachting van kreeg.


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is niks voor mij, veel te cheesy allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoewel ik z'n oudere nummers echt geniaal vind, kan ik dit ook echt heel goed waarderen (L) Wat vind ik dit een lekker stijltje. Dat deze net als Into Space, Call Out The Ravers en Party On maar snel uit mogen komen :worship: Duurt sowieso lang voordat er wat uitkomt van hem. Album??? of droom ik nu te veel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:44 
 
Hardtraxxer

na wat vaker te hebben geluisterd vind ik hem steeds lekkerder klinken, alleen jammer van die kicks.. desondanks wel veel sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Oooooh wat zonde van die kick! Die melodie in de climax is zo vet, hele lekkere drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee sorry, dit is echt niets voor mij. kan nog niet het gevoel vinden wat het merendeel hier wel vindt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 23:24 
 

Millard Fillmore schreef:
Oooooh wat zonde van die kick! Die melodie in de climax is zo vet, hele lekkere drive!


Dit dus! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 09:21 
 
Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
Oooooh wat zonde van die kick! Die melodie in de climax is zo vet, hele lekkere drive!


Dit kick vind ik juist heerlijk bij dit nummer passen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks