Artiest: Skrillex feat. Damian Marley
Track(s): Make It Bun Dem (Coone Remix)
Sample/video:
View on YouTube
Track(s): Make It Bun Dem (Coone Remix)
Sample/video:
View on YouTube
Screeches komen gewoon uit het origineel, en dat 2e kan ik je wel garanderen ...Joeyvg wrote:Ik vind de screeches eigenlijk wel vet klinken
Als er maar geen standaart coone kicks inzitten.
Ik bedoel vanaf 2:25.BvG50 wrote:Screeches komen gewoon uit het origineel, en dat 2e kan ik je wel garanderen ...Joeyvg wrote:Ik vind de screeches eigenlijk wel vet klinken
Als er maar geen standaart coone kicks inzitten.
Er zijn remix tools uitgegeven (met zelfs een remix contest voor een release op OWSLA), dus opzich wel logisch dat je daarmee aan de slag gaat om op z'n minst iets uit te proberen als je het origineel vet vindt.Kwisniks wrote:Wel opvallend dat Coone dan weer een remix moet maken van zo'n bekend nummer.
Elexz wrote:GAAAAAAAAAPPPPPPP
Menes? Dan heb je toch echt geen gevoel voor humer als je hier al hard voor lachtSkyscraper wrote:moest heel hard lachen toen ik de titel zag maar het klinkt niet echt verkeerd eigenlijk
??Spablauw wrote:Menes? Dan heb je toch echt geen gevoel voor humer als je hier al hard voor lachtSkyscraper wrote:moest heel hard lachen toen ik de titel zag maar het klinkt niet echt verkeerd eigenlijk?